Orchideae Skrevet 30. september 2012 Forfatter #141 Del Skrevet 30. september 2012 Når du er veldig fornøyd med å ha fått på deg sokker, til tross for at de er helt skjeve.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #142 Del Skrevet 30. september 2012 Når alt du har spist til middag føles som om det presses opp igjen med en gang du legger deg ned og skal sove.. Fortrinnsvis av ivrige tær som prøver å vikle seg innimellom ribbeina dine samtidig som et hode dytter imot i motsatt retning og moser blæren din... Når du etter en miniporsjon er så mett at det tyter ut ørene dine, men samtidig begynner å bli sulten igjen fordi du tross alt egentlig ikke er mett, det er bare ikke plass til mer mat... Når du ikke kan gå forbi en do uten å gå inn og tisse, fordi du ikke vet når neste do kommer din vei... Anonym poster: c7ba1c890a1ea467476ac3445307eb86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 30. september 2012 Forfatter #143 Del Skrevet 30. september 2012 Når du sitter på besøk og magen din velter fra side til side og diverse kroppsdeler stikker ut her og der. Du "legger ikke merke" til det, men det du derimot legger merke til er alle rundt som stirret på nettopp din mage.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 30. september 2012 #144 Del Skrevet 30. september 2012 Når du er veldig fornøyd med å ha fått på deg sokker, til tross for at de er helt skjeve.. Jeg gikk inn i tråden for å skrive akkurat dette i dag! Jeg fikk på meg bukser og høye tøfler også, faktisk! Helt alene! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. september 2012 #145 Del Skrevet 30. september 2012 Når det at stedet dere har bestilt pizza fra ikke har klart å fjerne baconet fra din halvdel, slik som du ba dem om, er så ille at du har lyst til å sette deg ned og gråte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 30. september 2012 Forfatter #146 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg gikk inn i tråden for å skrive akkurat dette i dag! Jeg fikk på meg bukser og høye tøfler også, faktisk! Helt alene! Hehe. I går var jeg hos foreldrene mine og da rettet moren min på sokkene og jeg fikk hælen der den skulle være. Heeeerlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 30. september 2012 #147 Del Skrevet 30. september 2012 Når det å reise seg opp på en elegant måte er noe du har gitt opp forlengst! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bachata Skrevet 30. september 2012 #148 Del Skrevet 30. september 2012 Når du kan sitte dag ut og dag inn og bare kikke på magen din samtidig som du ler og gråter hver gang den humper rundt i alle retninger. Når du ser med glede ut på det nydelige været, kaster deg rundt og har planlagt DEN turen, for så å sitte pesende på en benk etter 100 meter og innse at du må puste ut før du snur og går tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. september 2012 #149 Del Skrevet 30. september 2012 Når du skulle ønske at du bare kunne la være å spise, fordi det virkelig ikke er noe som helst som frister! Når mannen din begynner å bli vant med at du ler og storgråter samtidig. Når du etter å ha lest side opp og side ned med andres graviditetserfaringer oppdager at du er så normal at du nesten blir litt furten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bachata Skrevet 30. september 2012 #150 Del Skrevet 30. september 2012 når du blir kvalm av å spise, og kvalm av å ikke spise, og ender opp med å sitte å grine fordi du ikke aner hva du skal gjøre lenger... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakegirl Skrevet 30. september 2012 #151 Del Skrevet 30. september 2012 Når du har cravings på påleggslaks og surkål, og aversjoner så det står etter mot pizza og alt som lukter kjøttdeig Når du får det for deg at det stinker salami i hele huset (enda huset er nyvaska og det ikke finnes salami i huset en gang...) Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 30. september 2012 #152 Del Skrevet 30. september 2012 Når du griner av selvmedlidenhet bare fordi du må jobbe en søndag... ... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 30. september 2012 #153 Del Skrevet 30. september 2012 Når du lager masse rare gryntelyder hver gang du skal kle på deg, plukke opp noe osv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 30. september 2012 Forfatter #154 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Når hvert eneste tegn på at fødsel kan nærme seg blir tatt i mot med glede.. (Diaré..…….............) Endret 30. september 2012 av Orchideae 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellus Skrevet 30. september 2012 #155 Del Skrevet 30. september 2012 Du vet du er gravid når: kollegaen din(som ikke vet at man er gravid engang) sier at det ser ut som du har vært på fylla i 2 uker i strekk... Og jeg drikker aldri til vanlig en gang... *Sliten* Når du må skikkelig tisse 4 ganger i løpet av 15 min etter du har lagt deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 30. september 2012 #156 Del Skrevet 30. september 2012 Når du griner av selvmedlidenhet bare fordi du må jobbe en søndag... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 30. september 2012 #157 Del Skrevet 30. september 2012 Tusen takk, Niennas, det var snilt gjort- men du vet hva som skjer når du gir en deppa hormonbombe en klem, ikke sant? -------> :grine: Hulker og griner enda mer! (hjelpes. Tanken på at jeg skal være så ustabil i et halvt år til er til å bli skrekkslagen av. Trøsten er at jeg ikke er alene, ser at det er flere her som plages av at det sitter litt løst...) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 30. september 2012 #158 Del Skrevet 30. september 2012 Når du kaster opp middagen 1 min etter siste bit! Når du kniper hardt hver gang man må nyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 30. september 2012 #159 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Når du må sette deg ned i dusjen fordi du blir kvalm og uvel av å stå lenge stille, og du begynner å hylgrine av frustrasjon fordi du ikke klarer å reise deg opp igjen. (burde jo skjønt det når jeg såvidt klarte å sette meg ned... ) Endret 30. september 2012 av Sissa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 30. september 2012 #160 Del Skrevet 30. september 2012 Når det går akkurat 20 minutter fra du kjenner antydning til at du er sulten til du holder på å svime av pga sult. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå