Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....


Orchideae

Anbefalte innlegg

Gjest EryMax

Når du handler ei eske med Snickers fordi de var på salg. Å du ender opp med å ha spist den opp på et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du kan lukte loff med fårepølse, som ikke har vært i hus på flere måneder, bare fordi du har så innmari lyst på!:sukk:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spiser minst to skiver med sjokopålegg hver gang det er reklamepause...dvs 4 skiver i timen flere ganger til dagen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Når du finner ut at brødet ikke helt passer til Nugatti smaken, å du spiser Nugatti rett fra boksen mens du ser på Frustrerte Fruer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du finner ut at brødet ikke helt passer til Nugatti smaken, å du spiser Nugatti rett fra boksen mens du ser på Frustrerte Fruer.

Ååh, nå savner jeg å være gravid... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du er såpass langt på vei at du bruker magen som bord når du sitter i sofaen.

Jeg må bare spørre; har du barn/er gravid? :) Har ikke fått inntrykk av det i andre tråder.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke kan gå på kantina på tirsdsger, for da er det fiskekaker der, og på onsdager, for da har dem pommes frites...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mildrid

Når sushi smaker tran..

Når du går på butikken med masse mel under magen (etter brødbaking), som du først oppdager når du kommer hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du må på butikken og kjøpe reker etter å ha lest om det i den tråden her...(takk, Sulosi :takke: )

Var herlig med nystekt baguette og reker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går på butikken med masse mel under magen (etter brødbaking), som du først oppdager når du kommer hjem..

Når magen i det hele tatt har en over- og underside.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en av dine mer frittalende venninner peker på din nyervervede kløft og utbryter "Næh, se der!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en av dine mer frittalende venninner peker på din nyervervede kløft og utbryter "Næh, se der!"

:ler: eller når kompisen til mannen ser på kløfta og sier "gratulerer!" til mannen :ler:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så langt på vei da, testet positivt for ett par dager siden. DETTE var mitt forste clue på at jeg var gravid:

Du klarer ikke å holde inne tårene når paradise-gjengen parodierer scenen "I'm flying" fra Titanic :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du først begynner å gråte av å se på den flinke politihunden i politistasjonen Danmark og så må kjempe med tårene igjen når du skal fortelle samboeren om den.

Når du har fått så store hyller at de ramler ut av både bh'er og overdeler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kan lukte loff med fårepølse, som ikke har vært i hus på flere måneder, bare fordi du har så innmari lyst på!:sukk:

ÅÅÅ nå fikk jeg lyst på det ja. OG salami :sjenert: vente 7 mnd til...... Tror jeg skal ta med det som niste på sykehuset etter jeg har fødet... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du plutselig ikke liker noe av maten du er vandt med å spise... blir kvalm bare av tanken :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...