Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....

Orchideae

Anbefalte innlegg

Når man anlegger en liten kjøkkenhage med et lite drivhus ute og inne, når man har sverget på at man aldri skal ha noe annet enn kaktuser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Når du ikke går og legger deg selv om klokken kryper mot tolv bare fordi du vet det ikke er lenge til du må på do igjen.

Når "alle" kolleger over femti spør om hvordan det går med magen din.

Når du smiler hvis noen kaller deg tjukka. (de aller fleste forteller meg at magen min er liiiiiiten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du i flere måneder kverner og kverner på en teit ting noen har sagt. :kjefte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du begynner å hylgråte fordi samboeren din har kastet den sursøte sausen uten å si ifra, og du ikke finner det ut før du er ferdig med middagen som du MÅ ha sursøt saus vedsiden av.

Han var nesten tilbake fra butikken med sursøt saus før jeg var ferdig med å kjefte.

:fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når du spiser opp all potetgullet.. Som gubben tydeligvis skulle ha til fotballkvelden. HAHA, morsomt..

Jeg har kjøpt nytt nå da!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du åpner en pakke med Mr Freeze og blir helt kokkelimonke fordi pakken er feilprodusert og mangler de gooooode med colasmak! Og du i et anfall av hormonoverskudd ringer produsenten for å fortelle dem AKKURAT hva du mener om saken!

Eller når du står opp klokka 3 på natta for å tømme alle ananasboksene for lake, kaste ananasen i søpla og drikke masse lake!

Eller når du spyler bilvinduene annenhvert minutt fordi spylervæske lukter så sinnsykt godt...

Når du jakter på den fryktelige lukta i leiligheten en hel dag, finner ut at den kommer fra imprigneringen på noen sko og beordrer skoene ut på terrassen for resten av svangerskapet.

Når du blir kjempesint og griner fordi samboeren har laget paella og det STINKER!

Når du har trenger hjelp til å snu deg i senga fordi du har så vondt i bekkenet.

Endret av sauen87
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du ser et vennepar gå hånd i hånd og begynner å gråte fordi det er vakkert :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ser på "Heldiggrisen Babe i byen" og må holde tilbake tårene når alle dyrene er sultne og bare får en eneste jellybean hver. Særlig den lille kattungen, som sier "men jeg er fremdeles sulten".

Generelt bør man vel unna snakkende dyr som gravid... Snufs.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ser på "Heldiggrisen Babe i byen" og må holde tilbake tårene når alle dyrene er sultne og bare får en eneste jellybean hver. Særlig den lille kattungen, som sier "men jeg er fremdeles sulten".

Nå fikk jeg veldig lyst til å se filmen, og litt tårer i øya med tanke på de stakkars, sultne, snakkende dyra! :sukk::ler:

Edit: jeg skrev dette på en parkeringsplass. Fortalte det til min mann da han kom ut, og han begynte å imitere en stakkarslig, sulten katt!:sukk: Endte selvsagt med at jeg begynte å gråte av en bøtte med tristhet for de sultne dyra, og ikke klarte å stoppe! Samtidig som jeg måtte le av det komiske i situasjonen! :skratte:

Grein og hulka og flira i salig blanding hele veien hjem!

"jammen, jeg klarer ikke slutteeeeeeheheheeee!!!! Tenk på sultne pu-uhu-uhus!"

Men ellers er alt normalt.....:sjenert:

Endret av kaprifolen
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du blir sittende på do, selv om du er ferdig, bare fordi du ikke orker å reise deg... :fnise:

Når du blir sittende på do, selv om du er ferdig, fordi du vet at du må tilbake om 10 min uansett!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du oppdager at du ikke har mer grønne epler igjen, butikken er stengt å du omtrent flyr i taket av sinne for du må ha epler å det NÅ.

:jepp:

Når du må ha hjelp til å reise deg fra sofan for bekkenet vil bare ikke.

Når du ikke orker å bøye deg for å plukke opp noe du mistet

eller når du bøyer deg for å plukke opp noe, lurer på hva mer du skal finne på når du først er der nede - er jo så tungt å reise seg med engang.

Ikke orker å spise noe annet enn frukt og grønt, eller drikke noe annet enn vann.

Må ha ritz kjeks og bris servert på sengen for å klare å stå opp uten å bli kvalm.

Må spise mat i et annet rom enn barna på avdelingen, fordi spiselydene og matluktene gjør deg kvalm.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bør styre unna "Flukten fra dyreskogen" også.... "Grevling! Ikkje gå frå meg!!" :trist:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du må sniffe lenge på hvert eneste våte klesplagg før du henger det opp på tørk fordi vaskemiddelet/skyllemiddelet lukter såå deilig!!

Og...

Når du sitter å leser "du vet du er gravid når"- tråd og ler og griner om hverandre! :fnise:

Genial tråd!!

:skravle:

Endret av ara
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bare må gå gjennom parkeringsgarasjen ved kjøpesenteret, selv om du kom til fots, bare for å kjenne den gode lukten av biler som blir vasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du legger deg til å sove på do, fordi du vet du snart må kaste opp igjen uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyssa

Du kjefter på hunden hver gang han 'vasker seg' fordi du ikke klarer lyden (og tanken)

Og når du setter igang stor aksjon i den nye leiligheten fordi du er sikker på at det er noe i gulvet/veggen som stinker - også finner du ut at det bare er skoa i skapet som lukter tåfis! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du leser i en artikkel om hvordan det er å ha barn som går i 17. mai tog og nesten begynner å grine av det..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...