Ninnin86 Skrevet 12. april 2012 #81 Del Skrevet 12. april 2012 Når du plutselig ikke liker noe av maten du er vandt med å spise... blir kvalm bare av tanken Og når du plutselig har lyst på mat du ikke kan spise, men som du egentlig ikke spiser så mye til vanlig heller... Jeg har sååå lyst på spekemat! Kunne sikkert maulet en hel spekeskinke nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 12. april 2012 #82 Del Skrevet 12. april 2012 Når du fryder deg over å endelig kunne puste skikkelig, før du oppdager at du nå må løpe på do tre ganger i timen isteden. (mini flytter på seg, gitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lona Skrevet 12. april 2012 #83 Del Skrevet 12. april 2012 Er det rart av meg å få lyst på barn etter å ha lest denne tråden? :gjeiper: 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 12. april 2012 #84 Del Skrevet 12. april 2012 Genial tråd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillymin Skrevet 12. april 2012 #85 Del Skrevet 12. april 2012 Når du hylgriner gjennom en hel film....en tegnefilm..... Jeg fikk også en helt syk latter som ikke lignet min egen, og lo av de rareste tingene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. april 2012 #86 Del Skrevet 12. april 2012 Når du hylgriner gjennom en hel film....en tegnefilm..... Du trenger ikke være gravid for å gjøre det 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillymin Skrevet 12. april 2012 #87 Del Skrevet 12. april 2012 Du trenger ikke være gravid for å gjøre det Hvilken film da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. april 2012 #88 Del Skrevet 12. april 2012 Hvilken film da? Gud, hvilken Disneyklassiker griner man ikke av? Vel, jeg har grått noen tårer over Løvenes Konge, Pocahontas, To gode venner, Skjønnheten og Udyret, Snehvit.... Well, the list goes on and on. Er du gravid - Ikke se triste Disneyfilmer! (Eller en tegnefilm som heter All Dogs Go To Heaven!). For å ikke spore fullstendig av så kommer jeg med enda et: Du vet du er gravid når mannen din må vaske vekk tisset ditt fordi du fikk latterkrampe 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 12. april 2012 #89 Del Skrevet 12. april 2012 Når man hører på musikk på bussen og begynner å gråte når det kommer en sang du blir skikkelig glad av 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken eple Skrevet 12. april 2012 #90 Del Skrevet 12. april 2012 ÅÅÅ nå fikk jeg lyst på det ja. OG salami vente 7 mnd til...... Tror jeg skal ta med det som niste på sykehuset etter jeg har fødet... :gjeiper: åååååååå jeg og! Elsker salami... med brie...mmmmm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 12. april 2012 #91 Del Skrevet 12. april 2012 .. Du begynner å sippe når du ser reaksjonen til folkene på Paradise Hotel når en gammel deltager kommer inn - til tross for at du ikke har noe til overs for vedkommende.. Har man humørsvigninger SÅÅ tidlig? Eller er det bare jeg som er iferd med å bli gal?! Aner ikke, men jeg begynte i alle fall å grine av en artikkel i Hjemmet for noen dager siden. Passelig flaut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 12. april 2012 #92 Del Skrevet 12. april 2012 Når du ikke greier å holde deg unna bensinstasjonen pga den deilige bensinlukta du bare må snuse inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 13. april 2012 #93 Del Skrevet 13. april 2012 Når man blir sint fordi man ikke klarer å spise mer. Når man begynner å hylgrine fordi favoritt skoene ikke passer mer.. Ikke meg da! To forskjellige venninner. Jeg har en graviditetstest å ta i morgen, og nå håper jeg nesten at den er positiv... Men er for tidlig for meg. vil ikke være med på unge mødre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinL Skrevet 13. april 2012 #94 Del Skrevet 13. april 2012 Når du begynner å miste håret på hodet og det blir tynnere enn noensinne, er kvalm 24/7 og ser skikkelig sliten ut på bilder fra den tida du var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 13. april 2012 #95 Del Skrevet 13. april 2012 Tråden er ryddet for avsporinger, spørsmål taes på Ris og Ros Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2012 #96 Del Skrevet 13. april 2012 Når det eneste som duger til alle måltider er melk og pringles - og du ikke likte noen av delene før du ble gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 13. april 2012 Forfatter #97 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Når du har så store humørsvingninger at det nesten er opphav til 3. Verdenskrig når samboeren spoler forbi introen på paradise hotel, og du begynner å gråte av dårlig samvittighet etterpå. Endret 13. april 2012 av Orchideae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 13. april 2012 #98 Del Skrevet 13. april 2012 Du har så lyst på spekemat at du tar deg selv i å sniffe salamipølse i kjøleskapet til mora di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 13. april 2012 #99 Del Skrevet 13. april 2012 Du har så lyst på spekemat at du tar deg selv i å sniffe salamipølse i kjøleskapet til mora di Eller tviholder på innpakningen fra ølpølsa mannen snackset på - fordi det lukter så himmelsk av det (og mannen blir flau, og trygler deg om å kaste papiret, for man rusler jo rundt i offentligheten, må vite!). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvette Skrevet 13. april 2012 #100 Del Skrevet 13. april 2012 Når du må gå sidelengs inn i dusjen og begynner å grine fordi kjæresten ler av at det ser så komisk ut... Også står du leeeenge i dusjen og vasker håret 4-5 ganger fordi shampoen lukter sååå godt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå