Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....

Orchideae

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når tårene renner i strie strømmer, å du ikke er helt sikker på om det er fordi du har så forbannet vondt i ryggen, eller fordi du er glad for at mannen har vert å handlet babyseng, stellebord og lekegrind...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du klarer å rive ned varer fra begge sider av Remahyllene ved å bare gå rett fram Wide Cargo, ja.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Nesevisa

Når det er en uke igjen til permisjonsstart, og du plutselig innser at det er en sammenheng mellom dette og at babyen faktisk snart kommer :hakeslepp:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når du våkner av skikkelig krampe i leggen midt på natta :/

- Når du begynner å bli plaga av halsbrann, selv om du aldri har hatt det før.

- Når du plutselig ikke har sjangs til å få på deg Bergans-buksa lenger ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er en uke igjen til permisjonsstart, og du plutselig innser at det er en sammenheng mellom dette og at babyen faktisk snart kommer :hakeslepp:

høres kjent ut.. Går ut i permisjon i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Når du gråter av barnetv - og ellers av "alt annet" som du normalt ikke ville gråte av...

....Når du MÅ ha den chipsen, som du egentlig ikke liker...NÅ!!

....Når favorittmaten plutselig smaker crap....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

...når du må kjøre med vinduet oppe og klimaanlegget på "Low" når det er hele 2 plussgrader ute! For så å komme innendørs og holde på å fryse ihjel :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal røre i den innerste gryta på komfyren og merker at du plutselig blir kjempevarm på magen fordi du dytter borti den andre gryta med den...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du må ha x antall stopp på vei hjem fra vinterferie fordi mor må på do...... To oppgitte barn i baksetet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sniker deg ned i kjelleren for endte gang i dag, for å sniffe inn den deilige råe kjellerlukten!

Og når du plutselig begynner å lure på om kritt smaker godt, og prøver en bit for å teste også! hahaha (det var ikke meg da)

Trodde det bare var meg som opplevde det der! Også elsker jeg stein lukt osv føler meg sikkelig rar :P også når vi drev å rev opp en vegg av gips måtte jeg bare smake på det litt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du føler deg som en severdighet når du er ute blant folk. Skulle tro folk flest aldri hadde sett en gravidmage før. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...