Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....

Orchideae

Anbefalte innlegg

Når magen er så stor at du ikke klarer å plukke opp ting fra gulvet uten å sette beina i ''froskestilling''.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du med jevne mellomrom trekker opp t-skjorta foran speilet for å sjekke om det har kommet enda flere strekkmerker. :frown:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mannen kommer for å gi deg en klem, men du dytter han bort for du mener han klenger for mye, for så å begynne å grine når han da går bort fra deg.

Eller du får så lyst på gule sure munner fra smågodt, som du bare må ha å sneder mannen på bensin stasjon kl 3 på natten.

Når du må innom narvesen vær morgen før jobb for å kjøpe en 3 pakkning med boller, noe som jeg forøvrig ikke gjør til vanlig, for boller er ikke spsielt godt, men nå er de det.

Når du jobber i fiskebutikk, å først nå innser at det i grunnen lukter veldig fisk der inne, for ikke å snakke om hvor mye jeg stinker fisk når jeg kommer hjem.

Endret av lineg88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du med jevne mellomrom trekker opp t-skjorta foran speilet for å sjekke om det har kommet enda flere strekkmerker. :frown:

Åh, her også! Flere ganger om dagen, og strekkmerkene blir bare fler og fler! De er heldigvis ikke så ille enda, og det er jo verdt det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memories

Når du ikke klarer å reise deg på normal måte lengre. Skulle rydde i kjøleskapet tidligere idag, og det var så tungt å bøye seg ned og opp hele tiden så jeg satt meg like gjerne ned på gulvet. Når jeg var ferdig å skulle opp igjen er det først å rulle seg over på alle fire for å deretter bruke hendene til å skyve seg oppover :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

......Når du står opp kl 04:30 forde krabaten er alt for aktiv og magen skriker etter mat samtidig som halsen roper etter en gaviskon!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Når gravidbuksene dine begynner å bli for små..

... Når du ikke har sovet mer enn en time eller to sammenhengende de siste månedene, og blir litt stresset av tanken på at det sikkert er et år til du får gjort det, også..

... Når du får stjerner i øynene av å tenke på at "om noen uker skal jeg klippe tåneglene mine, SELV".

... Når du ser at du har fått strekkmerker under puppene (som du forøvrig må "løfte" opp fra magen) og tenker "jaja"...

... Når samboeren ser på magen din og sier "har du vokst mye i det siste? Du har fått sånne merker her, skjønner du". Og du kunne egentlig ikke brydd deg mindre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du kan bruke magen som bord! :fnise:

...når du en mnd før fødselen ringer dine foreldre og forteller at du kommer "hjem" på helgetur, og får streng beskjed om at du ikke får komme hvis du ikke har med helsekort, ferdigpakket fødebag og bilsete! Det KAN jo skje noe! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når du spiser alle måltider 2-3 ganger, fordi det bare er plass til en halv porsjon om gangen.

...når du får skryt av mannen for hver minste ting du orker å gjøre, og får like mye skryt de dagene du ikke orker noe, men bare hviler med beina høyt!:fnise:

...når du begynner å LIKE smaken av Nyco.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...når du får skryt av mannen for hver minste ting du orker å gjøre, og får like mye skryt de dagene du ikke orker noe, men bare hviler med beina høyt! :fnise:

Flott mann! :klappe:

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... når du kommer inn døra på jobb og kollegaene dine sier hei til magen din og ikke deg lenger.... *flirer*

... når du synes det er helt greit å bli kalt ting som "Bolla", "tjukka" "kula og sånt...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott mann! :klappe:

The very best! :rodmer:

Tillegg: Jeg må nesten legge til et punkt til! :ler:

Du vet du er gravid når du er på butikken, og mannen hvisker "flinka, flinka, flinka, flinka" i heiende tone, i takt med den smertefulle og sakte vaggingen din!:ler:

Endret av kaprifolen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sitter med tårer i øynene og tenker på den stakkars flaggermusa som fløy rett i frontruta på bussen igår

Anonym poster: ef73a09899b4902e6f401ea2bd7ca2ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du konstant har lyst på skoleboller og de eneste som duger er de fra Rema1000 og de må være halvtørre :ler:

Du nesten begynner å grine når de er tom for bris med lime og sitron :grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikki09

Når du etter å ha vært nede i første etasje for å tisse gang nr 6 samme natta, plutselig forstår konseptet med tissebøtte/potte som de hadde i gamle dager! Ikke bare er det usannsynlig tungt å skulle komme seg opp av senga, men når du vet at du i tillegg må opp og ned noe som kjennes ut som verdens lengste trapp så er sprengt blære nesten fristende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...