Sissa Skrevet 1. oktober 2012 #161 Del Skrevet 1. oktober 2012 Når magen er så stor at du ikke klarer å plukke opp ting fra gulvet uten å sette beina i ''froskestilling''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 1. oktober 2012 #162 Del Skrevet 1. oktober 2012 Når du våkner med 3 nye kviseutbrudd hver morgen!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvette Skrevet 1. oktober 2012 #163 Del Skrevet 1. oktober 2012 Når du står opp kl 03:30 om natta fordi du MÅ ha rå potet.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 2. oktober 2012 #164 Del Skrevet 2. oktober 2012 Når du med jevne mellomrom trekker opp t-skjorta foran speilet for å sjekke om det har kommet enda flere strekkmerker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lineg88 Skrevet 2. oktober 2012 #165 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Når mannen kommer for å gi deg en klem, men du dytter han bort for du mener han klenger for mye, for så å begynne å grine når han da går bort fra deg. Eller du får så lyst på gule sure munner fra smågodt, som du bare må ha å sneder mannen på bensin stasjon kl 3 på natten. Når du må innom narvesen vær morgen før jobb for å kjøpe en 3 pakkning med boller, noe som jeg forøvrig ikke gjør til vanlig, for boller er ikke spsielt godt, men nå er de det. Når du jobber i fiskebutikk, å først nå innser at det i grunnen lukter veldig fisk der inne, for ikke å snakke om hvor mye jeg stinker fisk når jeg kommer hjem. Endret 2. oktober 2012 av lineg88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 2. oktober 2012 #166 Del Skrevet 2. oktober 2012 Når du med jevne mellomrom trekker opp t-skjorta foran speilet for å sjekke om det har kommet enda flere strekkmerker. Åh, her også! Flere ganger om dagen, og strekkmerkene blir bare fler og fler! De er heldigvis ikke så ille enda, og det er jo verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 2. oktober 2012 #167 Del Skrevet 2. oktober 2012 Når du ikke klarer å reise deg på normal måte lengre. Skulle rydde i kjøleskapet tidligere idag, og det var så tungt å bøye seg ned og opp hele tiden så jeg satt meg like gjerne ned på gulvet. Når jeg var ferdig å skulle opp igjen er det først å rulle seg over på alle fire for å deretter bruke hendene til å skyve seg oppover 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. oktober 2012 #168 Del Skrevet 2. oktober 2012 Når jeg leser alt dere skriver må jeg nesten skrive : herlige minner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 2. oktober 2012 #169 Del Skrevet 2. oktober 2012 ...når venner og familie vil kjenne på og kose med magen din til enhver tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 4. oktober 2012 #170 Del Skrevet 4. oktober 2012 ......Når du står opp kl 04:30 forde krabaten er alt for aktiv og magen skriker etter mat samtidig som halsen roper etter en gaviskon! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #171 Del Skrevet 5. oktober 2012 ... Når gravidbuksene dine begynner å bli for små.. ... Når du ikke har sovet mer enn en time eller to sammenhengende de siste månedene, og blir litt stresset av tanken på at det sikkert er et år til du får gjort det, også.. ... Når du får stjerner i øynene av å tenke på at "om noen uker skal jeg klippe tåneglene mine, SELV". ... Når du ser at du har fått strekkmerker under puppene (som du forøvrig må "løfte" opp fra magen) og tenker "jaja"... ... Når samboeren ser på magen din og sier "har du vokst mye i det siste? Du har fått sånne merker her, skjønner du". Og du kunne egentlig ikke brydd deg mindre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 5. oktober 2012 #172 Del Skrevet 5. oktober 2012 ...du kan bruke magen som bord! ...når du en mnd før fødselen ringer dine foreldre og forteller at du kommer "hjem" på helgetur, og får streng beskjed om at du ikke får komme hvis du ikke har med helsekort, ferdigpakket fødebag og bilsete! Det KAN jo skje noe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 5. oktober 2012 #173 Del Skrevet 5. oktober 2012 ...når du spiser alle måltider 2-3 ganger, fordi det bare er plass til en halv porsjon om gangen. ...når du får skryt av mannen for hver minste ting du orker å gjøre, og får like mye skryt de dagene du ikke orker noe, men bare hviler med beina høyt! ...når du begynner å LIKE smaken av Nyco. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 5. oktober 2012 #174 Del Skrevet 5. oktober 2012 ...når du får skryt av mannen for hver minste ting du orker å gjøre, og får like mye skryt de dagene du ikke orker noe, men bare hviler med beina høyt! Flott mann! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 5. oktober 2012 #175 Del Skrevet 5. oktober 2012 Når du kan sitte i timesvis å se på magen som beveger seg, og du er like fasinert hver gang! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bachata Skrevet 5. oktober 2012 #176 Del Skrevet 5. oktober 2012 ... når du kommer inn døra på jobb og kollegaene dine sier hei til magen din og ikke deg lenger.... *flirer* ... når du synes det er helt greit å bli kalt ting som "Bolla", "tjukka" "kula og sånt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 5. oktober 2012 #177 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Flott mann! The very best! Tillegg: Jeg må nesten legge til et punkt til! Du vet du er gravid når du er på butikken, og mannen hvisker "flinka, flinka, flinka, flinka" i heiende tone, i takt med den smertefulle og sakte vaggingen din! Endret 5. oktober 2012 av kaprifolen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #178 Del Skrevet 5. oktober 2012 Når du sitter med tårer i øynene og tenker på den stakkars flaggermusa som fløy rett i frontruta på bussen igår Anonym poster: ef73a09899b4902e6f401ea2bd7ca2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. oktober 2012 #179 Del Skrevet 5. oktober 2012 Når du konstant har lyst på skoleboller og de eneste som duger er de fra Rema1000 og de må være halvtørre Du nesten begynner å grine når de er tom for bris med lime og sitron 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 5. oktober 2012 #180 Del Skrevet 5. oktober 2012 Når du etter å ha vært nede i første etasje for å tisse gang nr 6 samme natta, plutselig forstår konseptet med tissebøtte/potte som de hadde i gamle dager! Ikke bare er det usannsynlig tungt å skulle komme seg opp av senga, men når du vet at du i tillegg må opp og ned noe som kjennes ut som verdens lengste trapp så er sprengt blære nesten fristende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå