Sissa Skrevet 9. mai 2012 #121 Del Skrevet 9. mai 2012 Når du må sniffe lenge på hvert eneste våte klesplagg før du henger det opp på tørk fordi vaskemiddelet/skyllemiddelet lukter såå deilig!! Det har jeg begynt med også! Lukter på hvert eneste plagg før jeg henger de opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #122 Del Skrevet 9. mai 2012 Når du spiser vafler MED vaffelrøre oppå ... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille86 Skrevet 10. mai 2012 #123 Del Skrevet 10. mai 2012 Når taco som var yndlingsmaten din før plutselig smaker helt forferdelig Sånn har jeg det å... kan spise det men vi absolutt ikke ha det så mye så før. og nå må jeg ha masse kjøtt på og rømme. Før pleide jeg å spise veggis taco :gjeiper: dette her med at matlysten blir så anderledes synes jg er det rareste av alt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 10. mai 2012 #124 Del Skrevet 10. mai 2012 Når du kan sove flere timer etter jobb, og likevel være stuptrøtt når kvelden kommer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 10. mai 2012 #125 Del Skrevet 10. mai 2012 Når du plutselig får SÅ lyst på lungemos! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 10. mai 2012 #126 Del Skrevet 10. mai 2012 Det har jeg begynt med også! Lukter på hvert eneste plagg før jeg henger de opp! Helt sykt! Men det lukter jo såå himmelsk! Jeg får lyst til å spise klesvasken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 10. mai 2012 #127 Del Skrevet 10. mai 2012 Når du ikke greier å se mat uten å kaste opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #128 Del Skrevet 10. mai 2012 - Når du begynner å gråte når mannen fra Canal Digital ikke forstår hva som kan være galt med nettet... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #129 Del Skrevet 10. mai 2012 Når man er SÅ glad for å endelig få lagt seg tidlig nok, og idet du legger deg i senga kjenner du den akutte sult-følelsen gnage i magen din! Da er det bare å stå opp igjen å spise.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 10. mai 2012 #130 Del Skrevet 10. mai 2012 Når man er SÅ glad for å endelig få lagt seg tidlig nok, og idet du legger deg i senga kjenner du den akutte sult-følelsen gnage i magen din! Da er det bare å stå opp igjen å spise.. Haha kjenner meg godt igjen i den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 10. mai 2012 #131 Del Skrevet 10. mai 2012 Når ting begynner å flyte i huset fordi man ikke orker/ ikke klarer å bøye seg ned for å plukke opp ting som faller ned. Oooog når en roper på typen og ber han om å hjelpe til med å få på seg sokkene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tommeltott Skrevet 10. mai 2012 #132 Del Skrevet 10. mai 2012 ...nå du spiser druer til du spyr. Og spise litt mer druer etter det. Og spyr igjen, and so on... ...Når man får en SYK trang til å ha det reint over ALT, ALLTID! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 11. mai 2012 #133 Del Skrevet 11. mai 2012 Når du begynner å gråte på flyet mellom Trondheim og Oslo fordi du blir så rørt over at alle på flyet klapper for en av passasjerene som er på vei til Roma for å feire 60-årsdagen med kona si... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 11. mai 2012 #134 Del Skrevet 11. mai 2012 Når hele magen plutselig er skjev, for så å riste livlig i alle retninger :D at man plutselig må springe på toalettet, uten forvarsel, midt på natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. mai 2012 #135 Del Skrevet 11. mai 2012 du sitter og stortuter til musikkvideoen fra sykepleierforbundet som noen delte på FB. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 11. mai 2012 #136 Del Skrevet 11. mai 2012 du sitter og stortuter til musikkvideoen fra sykepleierforbundet som noen delte på FB. *Snufs* Jeg må visst være gravid ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moije Skrevet 16. mai 2012 #137 Del Skrevet 16. mai 2012 Når matboksen lukter helt pyton uansett hva som befinner seg i den... til og med når den er tom og nyvasket! Lurer på om det er plastikken matboksen er laget av som jeg reagerer på.. Når alle som setter seg rundt deg på bussen lukter uutholdelig kattepiss Når du helt plutselig blir så sulten at det gnager besatt i magen, en bitteliten time etter lunsj.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swipper Skrevet 4. juni 2012 #138 Del Skrevet 4. juni 2012 Når du kjøper inn dopapir som aldri før fordi du må tisse HELE tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 29. september 2012 #139 Del Skrevet 29. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #140 Del Skrevet 29. september 2012 Når fiskekaker + makaroni virker som en god frokostide, og du fem minutter etter å ha kastet maten innpå eh kaster den opp igjen... ut gjennom vinduet fordi du ikke rakk verken do eller kjøkkenvask.. Når du gråter hvis mannen din ikke husket å ta på deg STØTTESTRØMPENE før han dro på jobb Når det eneste skoene du får på deg tilhører mannen din og han bruker 3 nummer større enn deg selv Når du har havrekjeks i nattbordskuffa fordi du våkner av kvalme midt på natta og må spise litt; står du opp av senga spyr du bare Når du våkner av at det lukter kugjødsel ute og soveromsvinduet er åpent Når du må handle på en annen matbutikk, fordi den nærmeste har ferskvaredisk som selger grillet kylling og dessuten brødbakeovn som alltid oser stekt brød og du blir kvalm bare av lukta Når du kjøper haribo ferskengodt og legger dem litt i mikroen før du spiser dem, for da blir de jo så klissete og gooodeee... Anonym poster: 5007adaf18bb51681dcdb74dd5d68b99 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå