Gå til innhold

angrer aprilspøken min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her nå og føler meg jævlig dum. Jeg spøkte til kjæresten om at jeg var gravid den 1. april, han gikk først på det, men skjønte kjapt at det var tull og vi lo litt begge to. Så sier han

– Jeg håper du tar pilla di ordentlig, for den beskjeden vil jeg ikke ha noen gang av deg.

Og jeg bare lo og sa at jeg heller ikke så for meg noe barn i vårt forhold. Men hvem tror dere ikke sitter her i dag, tre dager forsinket og med to blå streker på testen? Jo, meg. Nå er jeg langt fra like kjepphøy angående dette. Jeg trodde jeg hadde tenkt igjennom dette og at abort kom til å være lett å velge.

Ikke bare det, jeg må jo nesten si det til ham uansett. Jeg er livredd for at han tror jeg gjorde dette med vilje og "testet" ham litt for en uke siden.

Har noen råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Survival

What goes around comes around...

Bare ta mot til deg og fortell han det. Sånt skjer når man har sex vettu. Dere er to om saken så han kan ikke ene og alene klandre deg for dette. Dere bør ha vært mer forsiktig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp i det og fortell han det. Jo lenger du venter, jo verre blir det. Du får begynne samtalen med at dette var skjebnens ironi.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor man aldri skal tulle med sånt. Har ikke noe annet råd til deg enn å fortelle sannheten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, er du gravid må du jo bare forholde deg til det! Og han har rett på å få vite. Skjønner at det er en kinkig situasjon, men det bare å hoppe i det, først som sist :klemmer:

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor man aldri skal tulle med sånt. Har ikke noe annet råd til deg enn å fortelle sannheten :klemmer:

Hva skal det bety?

At hun er gravid fordi hun tøyset om det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What goes around comes around...

Bare ta mot til deg og fortell han det. Sånt skjer når man har sex vettu. Dere er to om saken så han kan ikke ene og alene klandre deg for dette. Dere bør ha vært mer forsiktig.

Tar p-sprøyter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA HA HA!!!!! Jeg er selv blitt narret med det der og jeg skal si deg at det ikke er moro som mann å få den beskjeden. Ja, jeg er hjerterå, men det godter meg litt at karma har tatt igjen på deg. Så lærer du å aldri aldri aldri noensinne aldri gjøre om det igjen.

Men jeg går ut fra at han ser det ironiske i hele situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her nå og føler meg jævlig dum. Jeg spøkte til kjæresten om at jeg var gravid den 1. april, han gikk først på det, men skjønte kjapt at det var tull og vi lo litt begge to. Så sier han

– Jeg håper du tar pilla di ordentlig, for den beskjeden vil jeg ikke ha noen gang av deg.

Og jeg bare lo og sa at jeg heller ikke så for meg noe barn i vårt forhold. Men hvem tror dere ikke sitter her i dag, tre dager forsinket og med to blå streker på testen? Jo, meg. Nå er jeg langt fra like kjepphøy angående dette. Jeg trodde jeg hadde tenkt igjennom dette og at abort kom til å være lett å velge.

Ikke bare det, jeg må jo nesten si det til ham uansett. Jeg er livredd for at han tror jeg gjorde dette med vilje og "testet" ham litt for en uke siden.

Har noen råd til meg?

Skjønner dette er tøft, du får ikke gjort så mye annet enn å si det som det er.

Men reagerer litt på at han sa at han aldri ville høre noe sånt fra deg.. nå vet jeg ikke alderen deres, men det høres ikke så veldig serriøst ut.

Har han ingen ønsker om barn i fremtiden heller?

Det er i hvert fall viktig at dere snakker skikkelig om dette, det er ikke noe lettvint med å ta abort heller, det er ikke et enkelt valg å ta.

Bare legg til siden det dere har tenkt på forhånd, og snakk om situasjonen sån den er, og livssituasjonene dere er i.

Det er som regel ganske vanskelig å planlegge livet, det kommer både gleder og utfordringer. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her nå og føler meg jævlig dum. Jeg spøkte til kjæresten om at jeg var gravid den 1. april, han gikk først på det, men skjønte kjapt at det var tull og vi lo litt begge to. Så sier han

Jeg håper du tar pilla di ordentlig, for den beskjeden vil jeg ikke ha noen gang av deg.

Og jeg bare lo og sa at jeg heller ikke så for meg noe barn i vårt forhold. Men hvem tror dere ikke sitter her i dag, tre dager forsinket og med to blå streker på testen? Jo, meg. Nå er jeg langt fra like kjepphøy angående dette. Jeg trodde jeg hadde tenkt igjennom dette og at abort kom til å være lett å velge.

Ikke bare det, jeg må jo nesten si det til ham uansett. Jeg er livredd for at han tror jeg gjorde dette med vilje og "testet" ham litt for en uke siden.

Har noen råd til meg?

Ser ikke for dere noe barn i dette forholdet? (men kanskje i et annet?) Hørtes ut som en koselig beskjed å få.. :sjenert:

Men om det er slik at ingen av dere ønsker dere barn, hvorfor har ikke en av dere sterilisert seg da? Det er eneste måten (bortsett fra å la vær å ha sex) man kan være hundre prosent sikker på at det ikke blir barn ut av det. Piller og kondomer kan feile..

Og her ville jeg bare sagt det som det er. Du visste ikke om dette når du dro aprilsnarspøken, men nå er du altså gravid. Så må dere selvfølgelig finne ut om dere vil beholde/ikke beholde.

Ønsker deg lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal det bety?

At hun er gravid fordi hun tøyset om det?

vis det er tilfellet så skal jeg dra en sånn neste april vis jeg ikke er blitt gravid til da,så satser jeg på å bli gravid av spøken...sånn jomfru Maria opplegg:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke for dere noe barn i dette forholdet? (men kanskje i et annet?) Hørtes ut som en koselig beskjed å få.. :sjenert:

Men om det er slik at ingen av dere ønsker dere barn, hvorfor har ikke en av dere sterilisert seg da? Det er eneste måten (bortsett fra å la vær å ha sex) man kan være hundre prosent sikker på at det ikke blir barn ut av det. Piller og kondomer kan feile..

Og her ville jeg bare sagt det som det er. Du visste ikke om dette når du dro aprilsnarspøken, men nå er du altså gravid. Så må dere selvfølgelig finne ut om dere vil beholde/ikke beholde.

Ønsker deg lykke til!

Sterilisere oss?? Vi er jo bare tjue og tjuefem.

Og det med at jeg ikke ser for meg et barn, vel gjorde ikke det, nei. Vi er ikke hverandres altoppslukende kjærlighet, har det fint her og nå, men tror ikke jeg skal være med ham resten av livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

– Jeg håper du tar pilla di ordentlig, for den beskjeden vil jeg ikke ha noen gang av deg.

Tar p-sprøyter...

Hvorfor tror han du tar piller når du tar p-sprøyter, forresten?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterilisere oss?? Vi er jo bare tjue og tjuefem.

Og det med at jeg ikke ser for meg et barn, vel gjorde ikke det, nei. Vi er ikke hverandres altoppslukende kjærlighet, har det fint her og nå, men tror ikke jeg skal være med ham resten av livet.

Jeg aner jo ikke hvor gamle dere er fra før av? Og personelig ser jeg ikke poenget med et forhold hvor dere begge ikke ser en fremtid med hverandre i, men det er nå så..

Og hvis dere allerede var klar over at dere ikke ønsket en fremtid sammen, ville jeg brukt alt av beskyttelse for å være på den sikre siden. kondom + pille for eksempel.

og ja, jeg lurer også på hvorfor han i all verden lurte på om du er nøye med pilla om du går på sprøyta??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Karma bites back.

Mange har klart seg fint som alenemor før deg. Bare se på "Unge mødre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA HA HA!!!!! Jeg er selv blitt narret med det der og jeg skal si deg at det ikke er moro som mann å få den beskjeden. Ja, jeg er hjerterå, men det godter meg litt at karma har tatt igjen på deg. Så lærer du å aldri aldri aldri noensinne aldri gjøre om det igjen.

Men jeg går ut fra at han ser det ironiske i hele situasjonen.

Så det å få beskjed om at man skal bli far er det verste du kan tenke deg skje? Du mener det er det drøyeste man kan spøke om? Regner med du ikke har sex, da. I og med at sex KAN føre til graviditet UANSETT.

Synes det er dårlig gjort å si til TS at "sånn går det". Dette var jo bare uheldig timing, ikke noe annet. Håper barnefaren gjorde unna den verste sjokkreaksjonen 1. april, og kan vurdere å diskutere dette seriøst nå som det er alvor. Lykke til :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snu det!

Gå ut fra at han aprilspøkte da han sa den ekle setningen, og så begynner du samtalen med noe sånt som: "Glad det var 1. april da du sa det der, ellers ville jeg følt meg ganske beklemt. Har en nyhet til deg.."

Eller noe sånt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jeg sitter her nå og føler meg jævlig dum. Jeg spøkte til kjæresten om at jeg var gravid den 1. april, han gikk først på det, men skjønte kjapt at det var tull og vi lo litt begge to. Så sier han

– Jeg håper du tar pilla di ordentlig, for den beskjeden vil jeg ikke ha noen gang av deg.

Og jeg bare lo og sa at jeg heller ikke så for meg noe barn i vårt forhold. Men hvem tror dere ikke sitter her i dag, tre dager forsinket og med to blå streker på testen? Jo, meg. Nå er jeg langt fra like kjepphøy angående dette. Jeg trodde jeg hadde tenkt igjennom dette og at abort kom til å være lett å velge.

Ikke bare det, jeg må jo nesten si det til ham uansett. Jeg er livredd for at han tror jeg gjorde dette med vilje og "testet" ham litt for en uke siden.

Har noen råd til meg?

den kommentaren hadde svidd litt selv om jeg aldri skal ha barn :gjeiper:

ja, du får bare si det til han. og si du vil ta abort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...