Gå til innhold

Ukjente jenter ser meg friend request på face, men så kansellerer dem requesten


Gjest blue

Anbefalte innlegg

Sup ladies? :)

Jeg opplever at endel jenter sender meg friend request på face, men når jeg trykker på requesten så har de kansellert den. Hva er det de holder på med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, gikk visst litt unna i stad. Stavefeil i overskriften :gjeiper: Skal være sender og ikke ser :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det for pokker ikke an å skrive på norsk? Er dere unge så ordfattige at dere må ty til engelske ord og setninger iblandet norsk?

Dere aner ikke hvor teit det høres ut. Og ikke kom med det våset om at engelsk er verdensspråk.

Request er forespørsel og friendrequest er venneforespørsel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det for pokker ikke an å skrive på norsk? Er dere unge så ordfattige at dere må ty til engelske ord og setninger iblandet norsk?

Dere aner ikke hvor teit det høres ut. Og ikke kom med det våset om at engelsk er verdensspråk.

Request er forespørsel og friendrequest er venneforespørsel.

hehe, sorry, tenker ikke over når jeg skriver norsk eller engelsk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De erter deg vel...

Det jeg ikke forstår er hvorfor de kansellerer requesten etterpå de har sendt meg den.. Er det fordi jeg skal adde dem i stedet for at de adder meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svar på spørsmålet ditt så erter de deg nok bare :P

Og til alt det andre så er det mange som velger å ha både opertivsystem og kontoer på nett på engelsk. Jeg blir like oppgitt hver gang jeg skal hjelpe noen og så har de valgt norsk da de installerte. Slik er det også med facebook og andre nettsider med interfaces med valgfritt språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...