Gå til innhold

Hvor mange kilo må man gå ned for å en størrelse i klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det kan variere og at fett blir til muskler som veier mer enn fett, men hvor mange kilo tror du man sånn ca må gå ned i vekt for å gå ned en størrelse i klær? Jeg tenker sånn fra str 48 til 46 for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk fra 52 til 48 på ca 14 kg.

Så ca 7 kg pr størrelse her...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

Jeg tipper at... Nei, størrelser er tull. Jeg bruker 32, 34, 36 og 38 - og en bukse i str 38 kan være like tettsittende som en str 32.

Når det kommer til S, M osv er det enda mer variert. Har alt fra XXXS til L i skapet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått fra 84kg til 68kg, og størrelsene har vel gått fra XL/L til M, fra 42 til 36/38 og fra 32" til ca 28.. Den siste buksa jeg kjøpte på HM var i 27! Når jeg starta trodde jeg at jeg måtte ned til 60kg blank for å komme inn i 27, men jeg var vel heldig med buksa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg veier 64 bruker jeg buksene mine som er 38/40, og når jeg veier 68 bruker jeg 42... Her går det opp og ned, så greit å ha flere størrelser skapet... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg tilsvarer 7-8 kg 2 størrelser, fra 36 til 40. Men så er jeg veldig kort, så er ikke så mange cm å fordele kiloene på - tror nok høyde har ganske mye betydning også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer helt an på kroppsform og hvor "godt" du passer i den str du bruker nå, men vil tro rundt 5 kilo :) Er likevel forskjellig fra person til person ettersom man ikke mister fett på de samme stedene på samme sted i slankeprosessen, om du skjønner hva jeg mener :) (Noen mister for eksempel magefettet med en gang mens andre ser tydeligere tegn på beina i starten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med kun styrketrening gikk jeg ned fra buksestørrelse 26 til 25 uten å gå ned noen kilo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...