Gå til innhold

Er det noen som har slått opp på grunn av


Gjest hjelp*

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp*

at dem vet at det ikke kan bli dere to eller at dere vil/kommer til å vokse vekk fra hverandre, selvom dere to elsker hverandre 100%?

nå er jeg ikke ute etter "hvorfor skal du slå opp/gjøre det slutt når du har følelser for?" men etter folk so har gjort det slutt med kjæresten sin for sin eller personenens sin skyld. selvom som sagt følelsene er der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker ikke veldig villig til satse på dette forholdet, så det beste for begge vil nok være å gjøre det slutt med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var mye yngre enn meg, og jeg så ikke noen framtid for oss på sikt. Derfor ble det slutt.

Men jeg elsket han, og har enda ikke glemt han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at dem vet at det ikke kan bli dere to eller at dere vil/kommer til å vokse vekk fra hverandre, selvom dere to elsker hverandre 100%?

nå er jeg ikke ute etter "hvorfor skal du slå opp/gjøre det slutt når du har følelser for?" men etter folk so har gjort det slutt med kjæresten sin for sin eller personenens sin skyld. selvom som sagt følelsene er der

Ingen forhold varer til døden skiller dere ad i dag. De fleste forhold ender naturlig av seg selv etter noen år sammen. Man vokser fra hverandre - så finner man seg bare en ny partner,gjeldfer i like stor grad jevnaldrende som par med aldersforskjell.Man kan forandre retning og følelser kan fort endre seg.Man har aldri noen garantier når man inngår et forhold. SÅ BEST ER VELL Å TA DAGEN I DAG - ER KUNN DEN VI VET NOE OM. . Sån er livet om og om igjen for de fleste.

Hva er problemet egentlig ? Hvorfor kan det ikke bli dere ?

Så lenge dere er i livet begge to - så kan jeg ikke se problemer. Kos dere her og nå.

Ingen vet om vi lever i morgen - hverken gammel eller ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at dem vet at det ikke kan bli dere to eller at dere vil/kommer til å vokse vekk fra hverandre, selvom dere to elsker hverandre 100%?

nå er jeg ikke ute etter "hvorfor skal du slå opp/gjøre det slutt når du har følelser for?" men etter folk so har gjort det slutt med kjæresten sin for sin eller personenens sin skyld. selvom som sagt følelsene er der

eksdama mi som jeg elsket over alt visste at det kom til å bli slutt fra dagen vi ble sammen.

Ingenting galt med forholdet.

Men vi var unge og hun visste at hun ville ha sex med flere en meg. Hun levde tross alt bare 1 gang. Så vi var sammen i 3 år. Felles leilighet osv. Pga av studier måtte vi hver for oss en periode. 1 uke ut i studietiden var hun utro med nr 1. Så fortsatte det.

Hun sa ifra, det ble slutt og hun pulte fra seg for å de det sånn.

Men hun vil ha meg tilbake fordi hun elsker meg. Men det var noe hun måtte gjøre for å finne roen.

Aldri undervurder ei dames evne til å rasjonalisere ting i eget hode, og" jeg fortjener" tankegangen.

Som hun sier, hun fant meg for tidlig.

Kan si at jeg har mistet litt av troen på kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med gutter som jeg vet jeg ikke kom til å være sammen med livet ut. Kjærligheten var gjerne ikke på 100% heller, når jeg tenker etter, selv om forelskelsen var der... Men når man er 18 år (f.eks.) så *er* det ganske stor sjans for at det blir slutt før eller senere. Har aldri slått opp pga dette, men ventet til følelsene har gått over.

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...