marielle171 Skrevet 27. juli 2012 #261 Del Skrevet 27. juli 2012 Heei! Ser at du har litt problemer med å kjønne deg på terminen og sånt! jeg tror antall dager og termindatoen ikke stemmer overens fordi på den nettsiden med sånne tickers regner de at et svangerskap er 40 uker pluss 2 dager og i norge regner man 40+3 dager, så da får du det ikke til å stemme. Og jeg merket at babyverden også regner i 40+2 dager. Ja, jeg tror det er derfor at det ikke stemmer helt:P Så gøy at dere har kommet i gang med å kjøpe babyting! Vi har bare kjøpt bittelitt klær, men vi skal titte på barnevogn når vi er i nederland neste uke! Mye billigere der Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #262 Del Skrevet 27. juli 2012 Heei! Ser at du har litt problemer med å kjønne deg på terminen og sånt! jeg tror antall dager og termindatoen ikke stemmer overens fordi på den nettsiden med sånne tickers regner de at et svangerskap er 40 uker pluss 2 dager og i norge regner man 40+3 dager, så da får du det ikke til å stemme. Og jeg merket at babyverden også regner i 40+2 dager. Ja, jeg tror det er derfor at det ikke stemmer helt:P Så gøy at dere har kommet i gang med å kjøpe babyting! Vi har bare kjøpt bittelitt klær, men vi skal titte på barnevogn når vi er i nederland neste uke! Mye billigere der Gleder meg!! Hei på deg! :-) Åh, det er derfor ja! Uansett hva jeg skrev, så stemte det ikke. Så da tenkte jeg at jeg bare har den jeg har Ja, kjekt å kunne spare på det man kan spare på. Dyrt å sette barn til verden. Mye utstyr som skal til ja! Men det er utrolig koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. juli 2012 #263 Del Skrevet 27. juli 2012 Ja, veldig artig!! Hehe, nei, da er det litt værre Har du en sønn fra før av da eller? Takk for det. Ha en fin dag du også!! Min søster har en sønn fra før av Så jeg skal få/låne mye derfra. Termin er midt på vinteren, så det viktigste for meg er å ha varmt tøy fra strl 50. Søsteren min har en brun teddy-dress jeg kan låne, også har jeg bestilt varmt tøy og tepper fra flinke håndtverkere Mange som strikker og hekler, så da slipper jeg å lære meg det Se på dette flotte settet her, det er også MYE annet fint på den siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #264 Del Skrevet 27. juli 2012 Min søster har en sønn fra før av Så jeg skal få/låne mye derfra. Termin er midt på vinteren, så det viktigste for meg er å ha varmt tøy fra strl 50. Søsteren min har en brun teddy-dress jeg kan låne, også har jeg bestilt varmt tøy og tepper fra flinke håndtverkere Mange som strikker og hekler, så da slipper jeg å lære meg det Se på dette flotte settet her, det er også MYE annet fint på den siden Kjekt å ha familie som strikker ja, er jo så mye fiint Åå, det settet der var kjempenydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. juli 2012 #265 Del Skrevet 27. juli 2012 Min søster har en sønn fra før av Så jeg skal få/låne mye derfra. Termin er midt på vinteren, så det viktigste for meg er å ha varmt tøy fra strl 50. Søsteren min har en brun teddy-dress jeg kan låne, også har jeg bestilt varmt tøy og tepper fra flinke håndtverkere Mange som strikker og hekler, så da slipper jeg å lære meg det Se på dette flotte settet her, det er også MYE annet fint på den siden Ååå så fint sett jeg har også en strikkeglad søster og en mamma som er superflink er snart ferdig med en omslagsbody selv Hvis dere ser på modell 8, heldressen så har jeg bestilt den av mamma http://www.sandnesgarn.no/hefter/barn/tema-30-klassikere-0-4-aar-904tema30 Tror lillegutt blir kjempefin i denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #266 Del Skrevet 27. juli 2012 Ååå så fint sett jeg har også en strikkeglad søster og en mamma som er superflink er snart ferdig med en omslagsbody selv Hvis dere ser på modell 8, heldressen så har jeg bestilt den av mamma http://www.sandnesga...4-aar-904tema30 Tror lillegutt blir kjempefin i denne Den var kjempefin!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssusan Skrevet 27. juli 2012 #267 Del Skrevet 27. juli 2012 Gratulerer så mye med liten gutt i magen <3 Moro å vite kjønnet så man kan planlegge litt mer, håper vi klarer å se kjønnet når jeg også skal på ul om under en uke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #268 Del Skrevet 27. juli 2012 Gratulerer så mye med liten gutt i magen <3 Moro å vite kjønnet så man kan planlegge litt mer, håper vi klarer å se kjønnet når jeg også skal på ul om under en uke :D Tusen takk for det Ja, veldig greit å endelig få vite kjønnet. Så spennende da, masse lykke til Hvor langt er du på vei da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssusan Skrevet 28. juli 2012 #269 Del Skrevet 28. juli 2012 Tusen takk skal du ha! Jeg er 18 uker og 6 dager etter jordmorens beregninger, så det er ikke så langt fra deg :D Jeg har vel egentlig tatt helt av med kjøp av forskjellige ting, både til gutt og jente siden jeg ikke vet enda, men det er jo så moro Og den dressen du hadde bestilt - den var jo bare helt nyydelig! *smelt* Ha en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #270 Del Skrevet 28. juli 2012 Tusen takk skal du ha! Jeg er 18 uker og 6 dager etter jordmorens beregninger, så det er ikke så langt fra deg :D Jeg har vel egentlig tatt helt av med kjøp av forskjellige ting, både til gutt og jente siden jeg ikke vet enda, men det er jo så moro Og den dressen du hadde bestilt - den var jo bare helt nyydelig! *smelt* Ha en kjempefin dag! Okei, termin i romjula eller noe du da? Hehe, ja, det er sant. Veldig koselig å shoppe babyklær og babyutstyr :-) Ja, likte den jeg også Var litt usikker på om jeg skulle bestille hvit eller brun, men synes det er finest med lyse farger til nyfødte jeg. Er ikke så fan av brunt, svart, dongeri etc.. på slike helt småttiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #271 Del Skrevet 28. juli 2012 I dag har vi vært på shopping igjen!! :D Blir jo helt shoppomane i denne graviditeten Kjøpte seng og madrass på barnas hus, og skinnfelt, sengekant og helseteppe på Kid! Gleder meg veeeldig til å kunne ta i bruk alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. juli 2012 #272 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Herlig med litt innkjøp Gleder meg til jeg kommer så langt! Selv om jeg kommer til å gå amok for 20 uker og halvveis da Lillah Endret 28. juli 2012 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #273 Del Skrevet 28. juli 2012 Herlig med litt innkjøp Gleder meg til jeg kommer så langt! Selv om jeg kommer til å gå amok for 20 uker og halvveis da Lillah Jaa Halvveis ja.. Håper resten av svangerskapet går fortere enn hva det har gått hittil.. Ellers er det en evighet til gullet kommer! Og gratulerer med 10 uker til deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. juli 2012 #274 Del Skrevet 28. juli 2012 Det går nok mye fortere de siste 20 enn de 20 første vil jeg tro Jo, takk for det, lang vei å gå enda :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #275 Del Skrevet 28. juli 2012 Det går nok mye fortere de siste 20 enn de 20 første vil jeg tro Jo, takk for det, lang vei å gå enda :gjeiper: Ja, får håpe det! Hehe, er ei stund igjen, men verdt hver dag Hvilken dato har du termin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. juli 2012 #276 Del Skrevet 28. juli 2012 Ja, får håpe det! Hehe, er ei stund igjen, men verdt hver dag Hvilken dato har du termin da? Foreløpig termin er 25. februar Ukene har gått veldig fort frem til nå, så hvis det fortsetter i dette tempoet, har jeg født før jeg vet ordet av det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #277 Del Skrevet 28. juli 2012 Foreløpig termin er 25. februar Ukene har gått veldig fort frem til nå, så hvis det fortsetter i dette tempoet, har jeg født før jeg vet ordet av det :gjeiper: Okei Hehe, det er bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssusan Skrevet 29. juli 2012 #278 Del Skrevet 29. juli 2012 Okei, termin i romjula eller noe du da? Hehe, ja, det er sant. Veldig koselig å shoppe babyklær og babyutstyr :-) Ja, likte den jeg også Var litt usikker på om jeg skulle bestille hvit eller brun, men synes det er finest med lyse farger til nyfødte jeg. Er ikke så fan av brunt, svart, dongeri etc.. på slike helt småttiser Ja, 1. juledag er foreløpig termin Så det blir skikkelig julebaby her. Ja, du har kanskje rett i at lyse farger er finest på småttiser, har aldri tenkt over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #279 Del Skrevet 29. juli 2012 Da var lille pjokken vårres blitt 20 uker Han er nå 25 cm (full lengde) og 325 gram. Veldig aktiv inne i magen, kjenner liv flere ganger daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssusan Skrevet 29. juli 2012 #280 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Når begynte du å kjenne liv første gang? Og gratulerer så mye med 20 uker <3 Endret 29. juli 2012 av ssusan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå