Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #61 Skrevet 9. april 2012 Det mest provoserende med dette, er at vi kvinner som ikke spiller spill, ikke blir trodd når vi er ærlige og rett fram. Da går menn bare og venter på at vår "indre bitch" skal komme til syne, og vi må stadig "bevise" at vi ikke er slik som de kvinnene menn har erfaringer med. Mitt poeng? Disse kvinnene ødelegger for de fleste, og det er skrekkelig provoserende, gitt.... Ja, jeg får jo alltid høre at jeg er en player. Hun trodde faktisk ikke på meg før jeg , gjorde noe litt rart dagen etterpå.
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #62 Skrevet 9. april 2012 Godt å høre! For det er faktisk viktig å huske at de som spiller spill ikke er alle, det gjelder både kvinner og menn. Og det er viktig at vi ikke tar med oss for mye gammel tolknings-skit inn i nye relasjoner... Jeg vil bare lære meg å kjenne igjen disse playerne , for jeg har ikke lyst å bruke tid på dem.
Steinar40 Skrevet 9. april 2012 #63 Skrevet 9. april 2012 Så du vektlegger ikke ordene til damene her inne da?, fordi de ikke er "normale"? Nei slutt å tull. Da kan man like gjerne si at alt meg og deg kommer med er sprøyt fordi vi også er inne på kvinneguiden xD Det finnes sikkert mange "normale" damer her. Hva det nå egentlig er. Noe som kanskje er det største problemet i seg.
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #64 Skrevet 9. april 2012 (endret) Jeg aldri forstått dette med spill. For meg virker det kunstig, og det er noe av det siste jeg vil være. Jeg har jo om dette i mitt studie da. Derfor jeg er så interessert. Det handler rett og slett om spilltoeri. Desverre så tjener vi rett og slett veldig lite på å være ærlig når veldig mange ikke er ærlige tilbake. Nå har jeg vært bevisst på hva jeg gjør på byn, og med damer sån ellers i 3,5 år, og jeg har lært meg å senke forventningene til folk jeg ikke kjenner. Endret 9. april 2012 av .-L-.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 9. april 2012 #65 Skrevet 9. april 2012 Ja, jeg får jo alltid høre at jeg er en player. Hun trodde faktisk ikke på meg før jeg , gjorde noe litt rart dagen etterpå. De fleste jenter gir gutter en sjanse hvis de er forelsket selv om de mistenker at gutten er en player. Det som er typisk for playere er jo at de er så populære blandt damer at de kan velge og vrake, noe de vet å utnytte seg av. 1
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #66 Skrevet 9. april 2012 De fleste jenter gir gutter en sjanse hvis de er forelsket selv om de mistenker at gutten er en player. Det som er typisk for playere er jo at de er så populære blandt damer at de kan velge og vrake, noe de vet å utnytte seg av. Det som og er kjipt er faktisk at , når damer viser interesse for meg, og jeg ikke gjør noe med det. Så blir de sint og føler seg avist. Blir jeg unngått og får sure blikk. Vanskelig dette her..
Gjest _Blomsten_ Skrevet 9. april 2012 #67 Skrevet 9. april 2012 Det som og er kjipt er faktisk at , når damer viser interesse for meg, og jeg ikke gjør noe med det. Så blir de sint og føler seg avist. Blir jeg unngått og får sure blikk. Vanskelig dette her.. Gjør det noe da? Bare lat som ingenting og overse dem.
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #68 Skrevet 9. april 2012 Gjør det noe da? Bare lat som ingenting og overse dem. Vel, jeg må jo omgås med de til vanlig . Kjekt å være venner synes no jeg.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 9. april 2012 #69 Skrevet 9. april 2012 Vel, jeg må jo omgås med de til vanlig . Kjekt å være venner synes no jeg. Ok, høres uansett ikke ut som dette er noe stort problem da.
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #70 Skrevet 9. april 2012 Ok, høres uansett ikke ut som dette er noe stort problem da. Nei, mer et luksus problem.. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 9. april 2012 #71 Skrevet 9. april 2012 Nei, mer et luksus problem.. Nettopp!
Konservativ Mann Skrevet 9. april 2012 #73 Skrevet 9. april 2012 Jeg er av den formening at man til slutt får den man fortjener. Ved å utføre de "utbedringene" du gjorde, så vil du tiltrekke deg en viss type kvinner. Og de kan du beholde for deg selv. De kvinner som tiltrekkes av det du nevner, har jeg liten interesse for uansett. Da blir det flere skikkelige kvinner til meg... Njaa...de tre jentene jeg skal date den uka her er ganske forskjellige. Ei er en veldig "husmorjente" som er avholds, og liker å kose masse hjemme, lage mat osv. (selv om hun fortsatt går på videregående). Hun er ikke partyjente i det hele tatt. Date nr. 2 er riktignok ei trashy jente som rotet med både meg og kompisene mine på byen, før jeg trakk det lengste strået ved å være mest bøllete og "the alpha dog". Hun siste er feminist (av alle ting). Ganske LOL. Har også en muslimsk tenåringsjente på gang, men hvordan det vil gå aner jeg ikke. Men hun platinablonde supertrashy ludderjenta jeg har på gang er smooth sailing. Noe for enhver smak der, altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå