AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #41 Skrevet 9. april 2012 Jeg er av den formening at man til slutt får den man fortjener. Ved å utføre de "utbedringene" du gjorde, så vil du tiltrekke deg en viss type kvinner. Og de kan du beholde for deg selv. De kvinner som tiltrekkes av det du nevner, har jeg liten interesse for uansett. Da blir det flere skikkelige kvinner til meg... helt enig med deg Det er ikke ordentlige kvinner som blir interessert i ham 1
Lykkelii Skrevet 9. april 2012 #42 Skrevet 9. april 2012 I denne spesifikke situasjonen syns jeg ikke det virker som at denne jenta spilte noe spill..Hun virker som ei jente som faktisk liker deg,som ble revet med i øyeblikket, men som har en samvittighet til å ikke drive det lenger da hun egentlig holder på med en annen. For min del så har jeg vært maks uheldig med absolutt alle guttene jeg har rotet meg bort i de senere årene, ved at alle har spilt et spill..selv de jeg trodde var anderledes. Venninnene mine klør seg i hodet og sier; Hvordan i Hell**** finner du dem??! Så for min del gir jeg snart opp å finne en snill og ærlig gutt som faktisk vet hva han vil, og ikke bare vingler frem og tilbake. Så jo, ikke miste håpet..for det fins faktisk snille jenter med ærlige hensikter der ute..meg foreksempel
Gjest Bandit Skrevet 9. april 2012 #43 Skrevet 9. april 2012 Godt å høre! For det er faktisk viktig å huske at de som spiller spill ikke er alle, det gjelder både kvinner og menn. Og det er viktig at vi ikke tar med oss for mye gammel tolknings-skit inn i nye relasjoner... Det er stor forskjell på å plukke med seg lærdom og det å grave seg ned i en råtten fortid, ja. Alt har med hvordan man responderer på det som har vært. Jeg vet selv at jeg er overforsiktig, i tillegg til at jeg nyter singellivet. Dette vil jeg selvsagt også fortelle den jeg eventuelt møter.
PanLi Skrevet 9. april 2012 #44 Skrevet 9. april 2012 Hvordan spilte du/dere? Spiller, ikke spilte. Han er nok ikke kjærestemateriale for meg, til det er han for løs. Jeg er nok ikke kjærestemateriale for ham, for til det er jeg for seriøs. Men sammen. Blir jeg litt mer løs, og han litt mer seriøs. ..og sånn går det, inntil hjerter blir spilt. Da får en jo se.. Ingenting i livet er gratis, men det er en erfaring jeg ikke ville vært foruten!
Tabris Skrevet 9. april 2012 #45 Skrevet 9. april 2012 Jeg aldri forstått dette med spill. For meg virker det kunstig, og det er noe av det siste jeg vil være.
Steinar40 Skrevet 9. april 2012 #46 Skrevet 9. april 2012 Spiller, ikke spilte. Han er nok ikke kjærestemateriale for meg, til det er han for løs. Jeg er nok ikke kjærestemateriale for ham, for til det er jeg for seriøs. Men sammen. Blir jeg litt mer løs, og han litt mer seriøs. ..og sånn går det, inntil hjerter blir spilt. Da får en jo se.. Ingenting i livet er gratis, men det er en erfaring jeg ikke ville vært foruten! Ja, jeg har gjort den feilen jeg også. Og hva skjer når man leker med ilden?
PanLi Skrevet 9. april 2012 #47 Skrevet 9. april 2012 Ja, jeg har gjort den feilen jeg også. Og hva skjer når man leker med ilden? Man lever
Gjest KateW Skrevet 9. april 2012 #48 Skrevet 9. april 2012 Det er stor forskjell på å plukke med seg lærdom og det å grave seg ned i en råtten fortid, ja. Alt har med hvordan man responderer på det som har vært. Jeg vet selv at jeg er overforsiktig, i tillegg til at jeg nyter singellivet. Dette vil jeg selvsagt også fortelle den jeg eventuelt møter. Så da spiller du et spill sjøl? Hvor du flørter og er på, men egentlig ikke er ute etter noe som helst?
Gjest Bandit Skrevet 9. april 2012 #49 Skrevet 9. april 2012 Så da spiller du et spill sjøl? Hvor du flørter og er på, men egentlig ikke er ute etter noe som helst? Jeg spiller jo ingen spill om jeg er dønn ærlig. Jeg har sagt her inne flere ganger at dersom den rette dukker opp, så kan jeg rusle ned fra min trygge murborg. Døra er ikke helt lukket. Jeg liker singeltilværelsen, men savner nærhet og flørt. Så får man se hvor det leder.
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. april 2012 #50 Skrevet 9. april 2012 Korreksjon. Damer spiller mye mere spill enn menn og de vet det godt selv. Damer spiller til og med spill med venninene sine, titt og ofte, i motsetning til menn som knapt, om noensinne, har spilt spill med kompisene sine. Å spille spill er standard prosedyre for en kvinne. I motsetning til hva folk kanskje tror så er jeg ikke spesielt negativ til dette. Det er bare kvinners måte å være på og å hevde sine interesser, mens menn har en mere direkte måte å hevde sine interesser. Det indirekte, som ofte glir over i et spill, er og har altid vært kvinners foretrukne kommunikasjonsform. ja, det kan du banne på de gjør. dumt for oss som ikke gjør det. men før eller seinere kommer den andre til å finne ut av spillet, så vær forsiktig damer. en dag kommer dere til å møte noen som ikke lar dette gå mellom fingrene
Gjest KateW Skrevet 9. april 2012 #51 Skrevet 9. april 2012 Jeg spiller jo ingen spill om jeg er dønn ærlig. Jeg har sagt her inne flere ganger at dersom den rette dukker opp, så kan jeg rusle ned fra min trygge murborg. Døra er ikke helt lukket. Jeg liker singeltilværelsen, men savner nærhet og flørt. Så får man se hvor det leder. Bra, sorry for litt nett-ert...
Gjest Bandit Skrevet 9. april 2012 #52 Skrevet 9. april 2012 Bra, sorry for litt nett-ert... Jeg klarer litt erting, vet du...
PanLi Skrevet 9. april 2012 #54 Skrevet 9. april 2012 Er det monopol dere prater om? Er det? Jeg trodde det var poker :gjeiper:
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #55 Skrevet 9. april 2012 Kvinner spiller helt klart spillet de også. Det som er skummelt er at de kan dette spillet til de grader bedre enn oss. Selv har jeg lagt spillekortene på bordet for godt. Orker ikke mer. Jeg har flere ganger opplevd å kun være en backup-løsning, og når det er crash and burn med denne badboyen, så kommer de krypende tilbake. Da må jeg innrømme at det er veldig tilfredsstillende å slå igjen døra i trynet på dem. Jeg er ikke interessert i å være noens nummer to. Life is a bitch :/
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #56 Skrevet 9. april 2012 Dette er i seg selv ganske skremmende, for 90% av tida her inne kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i det som skal være kvinners tankemåter her inne :gjeiper: Og jeg tror tross alt ikke at de jeg kjenner er så uvanlige som de fremstår sammenlignet med fremstillingen av kvinner her inne Sant nok, mange menn her inne er helt på bærtur, er enig i det. Jeg har aldri forsøkt meg på noe spill i hele mitt liv, men samtidig kan man jo i tidlige faser i et bekjentskap være noe skiftende i følelsene for å si det mildt. De fleste mennesker reagerer, etter min erfaring, utfra situasjonen de er i og ønskene de selv har for situasjonen. Når det blir konflikt mellom de to, kan man fort ende opp med å sende ut ett signal en dag, for så å sende motsatt signal når man får tenkt seg om. Ikke vet jeg hva som har skjedd hos deg, men det kan jo være noe i den retningen Jeg var dønn ærlig xD, men jeg angrer ikke. Problemet var vel egentlig at jeg var full, og da tenker jeg ikke over hva jeg gjør xD. Vanligvis holder jeg mer tilbake.
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #57 Skrevet 9. april 2012 Det er alltid en eller annen underliggende årsak til at man diskuterer her. Og det kan altså være et problem med visse individer av kvinner. Og da blir jo dette bildet mer eller mindre skjevt i forhold til de "normale" kvinnene. Så du vektlegger ikke ordene til damene her inne da?, fordi de ikke er "normale"? Nei slutt å tull. Da kan man like gjerne si at alt meg og deg kommer med er sprøyt fordi vi også er inne på kvinneguiden xD
Steinar40 Skrevet 9. april 2012 #58 Skrevet 9. april 2012 Man lever Ja, du kommer til å merke det når fingrene dine er i full fyr.
Gjest Bandit Skrevet 9. april 2012 #59 Skrevet 9. april 2012 Life is a bitch :/ Nei, man børster av støvet, kommer seg opp, og lever videre. Ikke alle er like.
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #60 Skrevet 9. april 2012 (endret) Kjipt, mann, men slik er det. Etter at jeg ble tidenes største rasshøl får jeg mer damer enn noensinne. Cluet er å ta mye anabole steroider, pumpe jern, være småbøllete og dust på byen, vanke mye med dørvakter som slipper deg inn uten at du må stå i kø (for da synes damene du er en VIP) osv. Kjøp en stor tysk bil og prat høylydt med kameratene dine (som sitter på sammen med damene) om hvor fet og rå den er (skaff med andre ord en bra wingman). Jeg har nok allerede vært badboy , og slik har jeg virkelig ikke lyst å bli igjen. Umoden oppførsel imo. Jo mer muskler og jo mer arrogant og brautende jeg blir, jo flere (og finere) damer drar jeg. I begynnelsen virker det kleint å være dust, men etter hvert venner man seg til det. Kjør på - det er moro når det funker! :D Jaja, jeg synes og det var kjekt når jeg plutselig fikk oppmerksomhet, men damene jeg ville ha selv, ville ikke ha meg fordi jeg var en dust . Doubble edged sword. Endret 9. april 2012 av .-L-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå