Sweet77 Skrevet 8. april 2012 #21 Skrevet 8. april 2012 Jaja, så finnes det menn som faktisk vil ha en kjæreste. Faen så mye drit man må tåle. Frekke damer, beskyldninger om player, sure venniner, sure mannfolk og ikke minst, damer som spiller spill. Damer er vandt med menn som kommer og faker snill. Faen til drit som skal gå utover meg , uansett forstår godt at man må igjennom en screening prosess for å se om mannen er en player eller om han faktisk er snill. Vel, dette går hin veien også. I går møtte jeg en veldig fin dame som det ble god stemmning med. Kvelden endte med kosing og hun sa ja til å gå ut med meg senere. Idag får jeg melding om at hun holder på med en annen og er lei seg for at hun var en asshole. Jeg er egentlig ikke sint på henne. Jeg er stor gutt og det er mitt eget ansvar å følge med på om hun er en player eller ikke. Koser meg egentlig litt xD, jeg sa til hun: Det blir nok ikke noe på deg i kveld, veldig glad at jeg holdt igjen. Det er slik at damer spiller like mye spill som menn, og vi som er interessert i en kjæreste må passe oss for disse damene, eneste man oppnår med disse er tid og energi kastet vekk. Du virker mer og mer reflektert, L. Har Kvinneguiden lært deg noe, tross alt??
Gjest UngKalven Skrevet 8. april 2012 #22 Skrevet 8. april 2012 Du må legge vekk egoet og ikke ta det personlig. For det er strengt tatt jævlig overfladisk. Du må også huske på at det aldri er 100% den ene eller den andre veien.
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #23 Skrevet 9. april 2012 (endret) Du virker mer og mer reflektert, L. Har Kvinneguiden lært deg noe, tross alt?? Jeg har alltid vært reflektert , har bare ikke klart å utrykke det/vist det . Ja, kvinneguiden har faktisk lært meg mye om hvordan damer tenker Endret 9. april 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #24 Skrevet 9. april 2012 Du må legge vekk egoet og ikke ta det personlig. For det er strengt tatt jævlig overfladisk. Du må også huske på at det aldri er 100% den ene eller den andre veien. Det er vanskelig å legge vekk egoet, det er lettere sagt enn gjort. Akuratt nå vil jeg ikke tenke mer på hvorfor det ikke gikk veien, synes bare det er kjipt for jeg ble jo litt betatt
Sweet77 Skrevet 9. april 2012 #25 Skrevet 9. april 2012 Jeg har alltid vært reflektert , har bare ikke klart å utrykke det/vist det . Der ser du, halvannet år på Kvinneguiden og du er rene mesteren!
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2012 #26 Skrevet 9. april 2012 (endret) Der ser du, halvannet år på Kvinneguiden og du er rene mesteren! :D Hehe thanks! Kjekt å få litt oppmuntring etter en tung dag Endret 9. april 2012 av .-L-. 1
Gjest Bandit Skrevet 9. april 2012 #27 Skrevet 9. april 2012 Kvinner spiller helt klart spillet de også. Det som er skummelt er at de kan dette spillet til de grader bedre enn oss. Selv har jeg lagt spillekortene på bordet for godt. Orker ikke mer. Jeg har flere ganger opplevd å kun være en backup-løsning, og når det er crash and burn med denne badboyen, så kommer de krypende tilbake. Da må jeg innrømme at det er veldig tilfredsstillende å slå igjen døra i trynet på dem. Jeg er ikke interessert i å være noens nummer to.
Steinar40 Skrevet 9. april 2012 #28 Skrevet 9. april 2012 Kvinner spiller helt klart spillet de også. Det som er skummelt er at de kan dette spillet til de grader bedre enn oss. Selv har jeg lagt spillekortene på bordet for godt. Orker ikke mer. Jeg har flere ganger opplevd å kun være en backup-løsning, og når det er crash and burn med denne badboyen, så kommer de krypende tilbake. Da må jeg innrømme at det er veldig tilfredsstillende å slå igjen døra i trynet på dem. Jeg er ikke interessert i å være noens nummer to. Ja, det er visse som overspiller så til de grader at de skyter seg selv i hodet.
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. april 2012 #29 Skrevet 9. april 2012 Jeg har alltid vært reflektert , har bare ikke klart å utrykke det/vist det . Ja, kvinneguiden har faktisk lært meg mye om hvordan damer tenker Dette er i seg selv ganske skremmende, for 90% av tida her inne kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i det som skal være kvinners tankemåter her inne :gjeiper: Og jeg tror tross alt ikke at de jeg kjenner er så uvanlige som de fremstår sammenlignet med fremstillingen av kvinner her inne Jeg har aldri forsøkt meg på noe spill i hele mitt liv, men samtidig kan man jo i tidlige faser i et bekjentskap være noe skiftende i følelsene for å si det mildt. De fleste mennesker reagerer, etter min erfaring, utfra situasjonen de er i og ønskene de selv har for situasjonen. Når det blir konflikt mellom de to, kan man fort ende opp med å sende ut ett signal en dag, for så å sende motsatt signal når man får tenkt seg om. Ikke vet jeg hva som har skjedd hos deg, men det kan jo være noe i den retningen 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #30 Skrevet 9. april 2012 Dette er i seg selv ganske skremmende, for 90% av tida her inne kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i det som skal være kvinners tankemåter her inne :gjeiper: Og jeg tror tross alt ikke at de jeg kjenner er så uvanlige som de fremstår sammenlignet med fremstillingen av kvinner her inne Jeg har aldri forsøkt meg på noe spill i hele mitt liv, men samtidig kan man jo i tidlige faser i et bekjentskap være noe skiftende i følelsene for å si det mildt. De fleste mennesker reagerer, etter min erfaring, utfra situasjonen de er i og ønskene de selv har for situasjonen. Når det blir konflikt mellom de to, kan man fort ende opp med å sende ut ett signal en dag, for så å sende motsatt signal når man får tenkt seg om. Ikke vet jeg hva som har skjedd hos deg, men det kan jo være noe i den retningen Netopp. Og det er jo naturlig å være sånn, det er menneskelig. Derfor reagerer jeg en del på at mange tror at man bevisst og kynisk spiller et spill for å være vanskelig og manipulerende.
Steinar40 Skrevet 9. april 2012 #31 Skrevet 9. april 2012 Dette er i seg selv ganske skremmende, for 90% av tida her inne kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i det som skal være kvinners tankemåter her inne :gjeiper: Og jeg tror tross alt ikke at de jeg kjenner er så uvanlige som de fremstår sammenlignet med fremstillingen av kvinner her inne Det man må ha i bakhodet er at mannfolk som har surret seg inn her kan ha erfaringer med kvinner som ikke er helt normale - for å si det sånn. Det er alltid en eller annen underliggende årsak til at man diskuterer her. Og det kan altså være et problem med visse individer av kvinner. Og da blir jo dette bildet mer eller mindre skjevt i forhold til de "normale" kvinnene.
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. april 2012 #32 Skrevet 9. april 2012 Det man må ha i bakhodet er at mannfolk som har surret seg inn her kan ha erfaringer med kvinner som ikke er helt normale - for å si det sånn. Det er alltid en eller annen underliggende årsak til at man diskuterer her. Og det kan altså være et problem med visse individer av kvinner. Og da blir jo dette bildet mer eller mindre skjevt i forhold til de "normale" kvinnene. Oi, jeg tror nesten jeg er enig med deg Steinar, hvis jeg har oppfattet innlegget ditt riktig Og selvfølgelig blir det skeivt, det er jo grunnen til at jeg skriver at det er litt skremmende at han har forstått mer av hvordan kvinner tenker etter å ha lest her inne
Steinar40 Skrevet 9. april 2012 #33 Skrevet 9. april 2012 Oi, jeg tror nesten jeg er enig med deg Steinar, hvis jeg har oppfattet innlegget ditt riktig Og selvfølgelig blir det skeivt, det er jo grunnen til at jeg skriver at det er litt skremmende at han har forstått mer av hvordan kvinner tenker etter å ha lest her inne Tror faktisk at du har forstått meg riktig Og det kan jo hende at han håper på at det finnes noen normale kvinner her? Men det er jo ikke helt sikkert (i alle tilfeller). Etter noen år her inne så har jeg lagt merke til en del rart her også, ja.
Gjest KateW Skrevet 9. april 2012 #34 Skrevet 9. april 2012 Det mest provoserende med dette, er at vi kvinner som ikke spiller spill, ikke blir trodd når vi er ærlige og rett fram. Da går menn bare og venter på at vår "indre bitch" skal komme til syne, og vi må stadig "bevise" at vi ikke er slik som de kvinnene menn har erfaringer med. Mitt poeng? Disse kvinnene ødelegger for de fleste, og det er skrekkelig provoserende, gitt.... 1
Gjest Bandit Skrevet 9. april 2012 #35 Skrevet 9. april 2012 Det mest provoserende med dette, er at vi kvinner som ikke spiller spill, ikke blir trodd når vi er ærlige og rett fram. Da går menn bare og venter på at vår "indre bitch" skal komme til syne, og vi må stadig "bevise" at vi ikke er slik som de kvinnene menn har erfaringer med. Mitt poeng? Disse kvinnene ødelegger for de fleste, og det er skrekkelig provoserende, gitt.... Det er dessverre noen som ødelegger for mange. Men jeg må si at når vi møter noen som deg, er det utrolig forfriskende, og det gir jo videre håp. Selv om vi kanskje har vært uheldige med de vi har møtt så langt...
Konservativ Mann Skrevet 9. april 2012 #36 Skrevet 9. april 2012 Jaja, så finnes det menn som faktisk vil ha en kjæreste. Faen så mye drit man må tåle. Frekke damer, beskyldninger om player, sure venniner, sure mannfolk og ikke minst, damer som spiller spill. Damer er vandt med menn som kommer og faker snill. Faen til drit som skal gå utover meg , uansett forstår godt at man må igjennom en screening prosess for å se om mannen er en player eller om han faktisk er snill. Vel, dette går hin veien også. I går møtte jeg en veldig fin dame som det ble god stemmning med. Kvelden endte med kosing og hun sa ja til å gå ut med meg senere. Idag får jeg melding om at hun holder på med en annen og er lei seg for at hun var en asshole. Jeg er egentlig ikke sint på henne. Jeg er stor gutt og det er mitt eget ansvar å følge med på om hun er en player eller ikke. Koser meg egentlig litt xD, jeg sa til hun: Det blir nok ikke noe på deg i kveld, veldig glad at jeg holdt igjen. Det er slik at damer spiller like mye spill som menn, og vi som er interessert i en kjæreste må passe oss for disse damene, eneste man oppnår med disse er tid og energi kastet vekk. Kjipt, mann, men slik er det. Etter at jeg ble tidenes største rasshøl får jeg mer damer enn noensinne. Cluet er å ta mye anabole steroider, pumpe jern, være småbøllete og dust på byen, vanke mye med dørvakter som slipper deg inn uten at du må stå i kø (for da synes damene du er en VIP) osv. Kjøp en stor tysk bil og prat høylydt med kameratene dine (som sitter på sammen med damene) om hvor fet og rå den er (skaff med andre ord en bra wingman). Jo mer muskler og jo mer arrogant og brautende jeg blir, jo flere (og finere) damer drar jeg. I begynnelsen virker det kleint å være dust, men etter hvert venner man seg til det. Kjør på - det er moro når det funker! :D
Gjest Bandit Skrevet 9. april 2012 #37 Skrevet 9. april 2012 Kjipt, mann, men slik er det. Etter at jeg ble tidenes største rasshøl får jeg mer damer enn noensinne. Cluet er å ta mye anabole steroider, pumpe jern, være småbøllete og dust på byen, vanke mye med dørvakter som slipper deg inn uten at du må stå i kø (for da synes damene du er en VIP) osv. Kjøp en stor tysk bil og prat høylydt med kameratene dine (som sitter på sammen med damene) om hvor fet og rå den er (skaff med andre ord en bra wingman). Jo mer muskler og jo mer arrogant og brautende jeg blir, jo flere (og finere) damer drar jeg. I begynnelsen virker det kleint å være dust, men etter hvert venner man seg til det. Kjør på - det er moro når det funker! :D Jeg er av den formening at man til slutt får den man fortjener. Ved å utføre de "utbedringene" du gjorde, så vil du tiltrekke deg en viss type kvinner. Og de kan du beholde for deg selv. De kvinner som tiltrekkes av det du nevner, har jeg liten interesse for uansett. Da blir det flere skikkelige kvinner til meg... 3
PanLi Skrevet 9. april 2012 #38 Skrevet 9. april 2012 (endret) Spill er slitsomt, men tidvis ganske morsomt! Jeg trodde også jeg hatet å spille inntil jeg traff en som det var spennende&gøy å spille mot Det kommer jo helt an på hva&hvor man vil. Men. Man skal aldri føre andre bak lyset, så ærlighet gjelder uansett! Vær klar med dine hensikter, slik at den andre vet hva som gjelder! For, god damn it, you've got to be kind! Jeg må legge til her at jeg ikke setter likhetstegn mellom spill og manipulering. En del av det beskrevet over minner mer om sistnevnte, og det er aldri morsomt. Endret 9. april 2012 av PanLi
Steinar40 Skrevet 9. april 2012 #39 Skrevet 9. april 2012 Spill er slitsomt, men tidvis ganske morsomt! Jeg trodde også jeg hatet å spille inntil jeg traff en som det var spennende&gøy å spille mot Det kommer jo helt an på hva&hvor man vil. Men. Man skal aldri føre andre bak lyset, så ærlighet gjelder uansett! Vær klar med dine hensikter, slik at den andre vet hva som gjelder! For, god damn it, you've got to be kind! Jeg må legge til her at jeg ikke setter likhetstegn mellom spill og manipulering. En del av det beskrevet over minner mer om sistnevnte, og det er aldri morsomt. Hvordan spilte du/dere?
Gjest KateW Skrevet 9. april 2012 #40 Skrevet 9. april 2012 Det er dessverre noen som ødelegger for mange. Men jeg må si at når vi møter noen som deg, er det utrolig forfriskende, og det gir jo videre håp. Selv om vi kanskje har vært uheldige med de vi har møtt så langt... Godt å høre! For det er faktisk viktig å huske at de som spiller spill ikke er alle, det gjelder både kvinner og menn. Og det er viktig at vi ikke tar med oss for mye gammel tolknings-skit inn i nye relasjoner...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå