Gå til innhold

Damer som spiller spill

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jaja, så finnes det menn som faktisk vil ha en kjæreste. Faen så mye drit man må tåle.

Frekke damer, beskyldninger om player, sure venniner, sure mannfolk og ikke minst, damer som spiller spill.

Damer er vandt med menn som kommer og faker snill. Faen til drit som skal gå utover meg :P, uansett forstår godt at man må igjennom en screening prosess for å se om mannen er en player eller om han faktisk er snill. Vel, dette går hin veien også.

I går møtte jeg en veldig fin dame som det ble god stemmning med. Kvelden endte med kosing og hun sa ja til å gå ut med meg senere. Idag får jeg melding om at hun holder på med en annen og er lei seg for at hun var en asshole. Jeg er egentlig ikke sint på henne. Jeg er stor gutt og det er mitt eget ansvar å følge med på om hun er en player eller ikke. Koser meg egentlig litt xD, jeg sa til hun: Det blir nok ikke noe på deg i kveld, veldig glad at jeg holdt igjen.

Det er slik at damer spiller like mye spill som menn, og vi som er interessert i en kjæreste må passe oss for disse damene, eneste man oppnår med disse er tid og energi kastet vekk.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

..."and I'm singing a song, thinking this is the life"..

Så bra at du har våknet! :)

• Liker 1
Skrevet

Hva slags spill har hun spilt i denne spesifikke situasjonen?

Hørest ut som om du har hatt en positiv erfaring i mine øyne. Arkiver det i selvtillitsboksen og se deg fremover.

Men at kvinner spiller spill, det er det liten tvil om.

:)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hun sa jo ja til å gå ut med meg. Jævelen løy xD, and i felt for it..

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

Aha, jeg skjønner.

Men om jeg leser litt mellom linjene, så var det kanskje alkohol involvert?

Det kan i såfall forklare mye.

Gjest .-L-.
Skrevet

Aha, jeg skjønner.

Men om jeg leser litt mellom linjene, så var det kanskje alkohol involvert?

Det kan i såfall forklare mye.

:P, nei nei, ingen alkohol.

Skrevet (endret)

:P, nei nei, ingen alkohol.

Cute.

Vel, selv uten alkohol kan damer la seg rive med i øyeblikket om de møter en attraktiv mann og hun hadde vel ikke lyst å si nei til å gå ut med deg der og da. Kanskje mente hun det til og med, men ombestemte seg når hun var i et mer analytisk og mindre emosjonelt humør i dag ettersom hun alt holdt på med en fyr.

Selv kunne jeg gjerne tenke meg å bli utnyttet på det groveste som et simpelt kjøttstykke av en kvinnelig playette.

Endret av -J-
AnonymBruker
Skrevet

J

Det er slik at damer spiller like mye spill som menn

Korreksjon. Damer spiller mye mere spill enn menn og de vet det godt selv. Damer spiller til og med spill med venninene sine, titt og ofte, i motsetning til menn som knapt, om noensinne, har spilt spill med kompisene sine. Å spille spill er standard prosedyre for en kvinne. I motsetning til hva folk kanskje tror så er jeg ikke spesielt negativ til dette. Det er bare kvinners måte å være på og å hevde sine interesser, mens menn har en mere direkte måte å hevde sine interesser. Det indirekte, som ofte glir over i et spill, er og har altid vært kvinners foretrukne kommunikasjonsform.

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Høres ikke ut som

Noe spill, men at hun ble sjarmert og ombestemte seg når hun fikk tenkt seg om. Høres ut som

En ærlig og grei jente som tør å si i fra at hun ikke kan gå ut med deg.

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet

Høres ikke ut som

Noe spill, men at hun ble sjarmert og ombestemte seg når hun fikk tenkt seg om. Høres ut som

En ærlig og grei jente som tør å si i fra at hun ikke kan gå ut med deg.

Kanskje, men det er lite sannsynlig. Hadde du vært der hadde nok ikke tatt den konklusjonen.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Kanskje, men det er lite sannsynlig. Hadde du vært der hadde nok ikke tatt den konklusjonen.

Vel, noen kvinner er meget høflige. Det finnes såkalt høflighetssex. Det bunner som oftest ut i mangel på selvtillit og selvrespekt, men trenger likevel ikke å være av utspekulerte hensikter. Det er dumt og alt det der, men ikke direkte råttent gjort.

Menn derimot..

Skrevet

Hver gang den tråden dukker opp klarer jeg å lese: Damer som spiller kort.

Hver gang.

Skrevet

Vel, noen kvinner er meget høflige. Det finnes såkalt høflighetssex. Det bunner som oftest ut i mangel på selvtillit og selvrespekt, men trenger likevel ikke å være av utspekulerte hensikter. Det er dumt og alt det der, men ikke direkte råttent gjort.

En skremmende oppførsel. For å si det pent.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Menn derimot..

Nå var det jeg som sa at det ikke ble noe sex da xD, jeg har jo sett sex and the city. Jeg tror nok heller i denne sammenheng at hun var kåt :P

Det kan jo faktisk hende hun ombestemte seg(ikke ville gå på date), men valgte å si at hun holdt på med en annen for å ikke såre meg :P. Dog, jeg hadde heller satt pris på at hun sa at jeg ikke var hennes type. Når jeg tenker meg om så var hun egentlig ikke helt min type jente heller.

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Korreksjon. Damer spiller mye mere spill enn menn og de vet det godt selv. Damer spiller til og med spill med venninene sine, titt og ofte, i motsetning til menn som knapt, om noensinne, har spilt spill med kompisene sine. Å spille spill er standard prosedyre for en kvinne. I motsetning til hva folk kanskje tror så er jeg ikke spesielt negativ til dette. Det er bare kvinners måte å være på og å hevde sine interesser, mens menn har en mere direkte måte å hevde sine interesser. Det indirekte, som ofte glir over i et spill, er og har altid vært kvinners foretrukne kommunikasjonsform.

Tror en del menn spiller ganske mye også. Det jeg kan være enig i, er at damer er flinkere til å spille. Å avsløre en mann er ikke så vanskelig :P. De som er gode spillere trenger man tid på å avsløre.

De fleste gjør vel sitt for å ivareta sine interesser. Jeg synes det er dårlig gjort å lyge da, det gjør ikke jeg :P, men jeg har jo mine metoder som sikkert folk ikke liker heller.

Endret av .-L-.
Gjest HunterLady
Skrevet

En skremmende oppførsel. For å si det pent.

Jepp. Veldig destruktivt.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hjelpes L-...

Hva har jeg gjort nå? xD

Gjest "gjest"
Skrevet

Hva har jeg gjort nå? xD

Nei, hva har du gjort nu?

Skrevet (endret)

Jaja, så finnes det menn som faktisk vil ha en kjæreste. Faen så mye drit man må tåle.

Frekke damer, beskyldninger om player, sure venniner, sure mannfolk og ikke minst, damer som spiller spill.

Bildet i innlegget er fjernet. Du kan ikke bruke img-taggen, men må laste opp bilder som vedlegg.

Se Kvinneguidens regler.

Rainbow81, mod.

Endret av Rainbow81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...