Gå til innhold

Menn som hater dyr kan aldri få dame?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Siden damer digger disse dyra. Da kan ikke normale folk og menn få dame da siden de vet det er mat?

Hvorfor ikke finne en dame som ikke vil ha dyr? De finnes de også... Dumt å legge an på damer som har dyr når du selv ikke liker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke finne en dame som ikke vil ha dyr? De finnes de også... Dumt å legge an på damer som har dyr når du selv ikke liker dem.

Enig. Det blir som å legge seg etter folk med unger når man ikke liker unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri kunnet hatt en partner som hatet dyr, hvertfall.. For meg høres det i tillegg litt fjernt ut, jeg mener; jeg tror aldri jeg har hverken møtt eller hørt om noen som faktisk har hatet alle slags dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde aldri kunnet hatt en partner som hatet dyr, hvertfall.. For meg høres det i tillegg litt fjernt ut, jeg mener; jeg tror aldri jeg har hverken møtt eller hørt om noen som faktisk har hatet alle slags dyr..

Ja, hater er et veldig sterkt ord, det er mye jeg ikke liker men det er lite jeg hater. Har vært borti folk som ikke liker dyr, men ikke noen som hater dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hater er et veldig sterkt ord, det er mye jeg ikke liker men det er lite jeg hater. Har vært borti folk som ikke liker dyr, men ikke noen som hater dem.

Ja, nemlig. Ved bruk av annet ordvalg, som f.eks misliker eller mindre begeistret for, ville saken være noe annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og alle dere gafer vel ned på oksebiff, svinefillet, røka laks med god samvittighet regner jeg med? glad i dyr my ass. glad i kosedyr kanskje.

Så alle som spiser kjøtt kan ikke sette pris på eller like dyr ellers? Snakk om å ha ett svart/hvitt syn på saken. Jeg antar at du ikke er så veldig gammel eller kanskje litt umoden når jeg ser hvordan du formulerer deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar gjerne en mann som hater dyr. Liker ikke dyr selv, så ikke noe problem. Synes det er turnoff med gutter som har katt, men hun kan jeg gå med på dersom fyren bruker den til jakt og lignende.

Så sjarmerende du er :sarkasme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sjarmerende du er :sarkasme:

Sier du som kommer med personangrep. Jeg hadde lett tatt en date med henne over deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du som kommer med personangrep. Jeg hadde lett tatt en date med henne over deg.

haha..var det en trussel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri vært sammen med en som hater dyr. Har en katt som ikke skal noe sted, og delvis hest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Sier du som kommer med personangrep. Jeg hadde lett tatt en date med henne over deg.

Takk for støtten. Dyrehatende menn er hjertelig velkommen til å date meg, så kan vi være usjarmerende i felleskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Det er umodent å hate dyr.

Like umodent er det at enkelte KG brukere, i fullt alvor, mener at dyr er mer verd enn mennesker.

Jeg misliker edderkopper, får omtrent panikk av dem.

Jeg kan definitivt styre meg for fugler, katter, hester, skjødehunder (sånne små jævler) og alle slags gnagere som enten løper fritt rundt eller som enkelte presterer å ha som kjæle-/husdyr.

Damer derimot, har aldri vært noe problem, til tross for mine animalske aversjoner :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Jeg mener ikke dyr er mer verdt enn mennesker (men kanskje ikke mye mindre verdt heller), men hadde jeg hatt et dyr fra før og en ny potensiell mann hadde sagt at han hatet dyr, så hadde jeg glatt valgt bort mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...