Gjest Gjest Skrevet 6. april 2012 #21 Del Skrevet 6. april 2012 Hvordan har du fått det for deg at menn ikke liker dyr? Samtlige av alle menn jeg har møtt, har i større eller mindre grad, vært glad i dyr. Min samboer er svært glad i dyr. JEg er veldig glad i dyr, og er veldig, veldig sart når det kommer til dårlig behandlig av dyr. Det er lite som provoserer meg mer, som når jeg hører om dyr som blir dårlig behandlet. Enten det er en hund som bare står i innhengingen sin dag ut og dag inn, eller om det er snakk om grov misshanding. ja eiern skulle sluppet dem ut i skogen der de hører hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2012 #22 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg blei litt forvirra her. Nøyaktig hva hater du? Kjæledyr eller hva? Jeg liker ikke hunder. Ok, dem er søte. noen av dem. Men eie ett selv? Nei. Og jeg er kvins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 6. april 2012 #23 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) De mest usjarmerende menneskene jeg har kommet over i mitt liv er de samme som ikke liker dyr. Å ikke ønske seg dyr eller at man ikke blir helt overbegeistret av tilstedeværelsen deres er greit, men å faktisk hate andre levende vesner vitner om en så dårlig personlighet at jeg stille trekker meg unna og finner på noe annet. Ludo, kanskje. Endret 6. april 2012 av katinkatinka 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 6. april 2012 #24 Del Skrevet 6. april 2012 Både jeg og mannen min er veldig glad i dyr, og er enige om at noen egner seg som kjæledyr, andre som mat. Når det gjelder kjæledyr så har vi litt forskjellige meninger, jeg vil ha skilpadder og apekatter i stua, men det får jeg jo ikke:-) Han kunne nok tenkt seg en hund, men jeg kan ikke fordra hunder. Så da endte vi opp med katt og kanin i stedet. Må innrømme at jeg begynner å lure litt på dem som velger bort et forhold til et menneske til fordel for et dyr. Da tenker jeg litt "gal kattedame".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 6. april 2012 #25 Del Skrevet 6. april 2012 Både jeg og mannen min er veldig glad i dyr, og er enige om at noen egner seg som kjæledyr, andre som mat. Når det gjelder kjæledyr så har vi litt forskjellige meninger, jeg vil ha skilpadder og apekatter i stua, men det får jeg jo ikke:-) Han kunne nok tenkt seg en hund, men jeg kan ikke fordra hunder. Så da endte vi opp med katt og kanin i stedet. Må innrømme at jeg begynner å lure litt på dem som velger bort et forhold til et menneske til fordel for et dyr. Da tenker jeg litt "gal kattedame".. Ikke helt enig i det jeg uthevet. Det handler om grunnleggende verdier. Hater man dyr så er det noe galt med verdiene til det mennesket. En mann som hater dyr vil jeg uansett aldri falle for så jeg hadde vel sluppet å velge han bort. Jeg hadde ikke kommet så langt følelsesmessig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 6. april 2012 #26 Del Skrevet 6. april 2012 hvorfor må menn være kvinner for å få seg dame i dagens samfunn?? og hvorfor så fordømmende? det viktigste er vel at han er glad i deg og ikke de ekle dyra. Er du helt fjern eller? Ekte menn er glad i dyr og han trenger ikke være som en kvinne for det. Dyr er ikke ekle. Det er slike som deg med slike holdninger som er ekle. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 6. april 2012 #27 Del Skrevet 6. april 2012 Du snakker som om det er kvinner det er noe galt med, når det egentlig er du som må gjøre noe med verdiene dine. Du trenger ikke å like dyr, men å lære seg å tolerere dem er ingen dum idé. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brb Skrevet 6. april 2012 #28 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg ser stadig tråder her inne som tyder på at enkelte damer tiltrekkes av psykopater, så det er sikkert håp for deg også. Og ja, å hate alle dyr er et psykopatisk trekk. Det er det dummeste jeg har lest på lenge! Min eks er psykopat, hater mennesker. Elsker dyr, fordi de er lydige å gjør som han vil. Ps. Jeg synes dyr er en pest og plage og kunne ikke tenke meg å ha det. Men, skjønner grunnen til at andre liker dem og kan synes de er søte, så lenge de ikke holder hus i mitt hus . Hvorfor er det slik at det er greit å ikke like unger, men forferdelig å ikke like dyr? Jeg er kvinne. Til opplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 6. april 2012 #29 Del Skrevet 6. april 2012 Hvis kjærligheten i mitt liv hatet dyr hadde ikke det hindret meg, men hn måtte godtatt at jeg liker dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. april 2012 #30 Del Skrevet 6. april 2012 Det hadde vært uaktuelt å være sammen med en som hater dyr. Men han trenger ikke være spesielt interesert i dyr. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rodrik Cassel Skrevet 6. april 2012 #31 Del Skrevet 6. april 2012 Klart de kan alt de trenger og gjøre er og finne seg ei dame som også hater dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #32 Del Skrevet 6. april 2012 Det er det dummeste jeg har lest på lenge! Min eks er psykopat, hater mennesker. Elsker dyr, fordi de er lydige å gjør som han vil. Ps. Jeg synes dyr er en pest og plage og kunne ikke tenke meg å ha det. Men, skjønner grunnen til at andre liker dem og kan synes de er søte, så lenge de ikke holder hus i mitt hus . Hvorfor er det slik at det er greit å ikke like unger, men forferdelig å ikke like dyr? Jeg er kvinne. Til opplysning. Jeg tror du har misforstått et par ting her. Det ble ikke sagt at alle psykopater hater dyr, det ble sagt at det å hate dyr var et psykopatisk trekk. Stor forskjell. Ikke vet jeg om det stemmer, men det hadde i hvertfall en helt annen betydning enn det du ser ut til å ha lest ut av innlegget. Og det er stor forskjell på å mislike dyr/ikke elske dyr og det å hate dyr. Det finnes da mange som ikke liker katter og hunder, men å HATE dem er noe helt annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #33 Del Skrevet 7. april 2012 for meg er det ikke så viktig at han skal elske dyr like mye som meg, det vi lvære å kreve MYE da dyr er jobben og livet mitt men han må akseptere meg og dyra mine <3 heldigvis har jeg funnet en slik mann da datet en fyr som hatet dyra mine en gang, å de hatet han, han var den største dritsekken jeg har våre borti 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katniss Skrevet 7. april 2012 #34 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg skal bli hunde mamma i fremtiden så det er viktig for meg at mannen liker dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 7. april 2012 #35 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Jeg tar gjerne en mann som hater dyr. Liker ikke dyr selv, så ikke noe problem. Synes det er turnoff med gutter som har katt, men hund kan jeg gå med på dersom fyren bruker den til jakt og lignende. Endret 8. april 2012 av _Blomsten_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2012 #36 Del Skrevet 7. april 2012 Mislike er greit nok. Jeg misliker de fleste mennesker, og kan egentlig forstå at dyr kan trigge de samme mekanismene som folk gjør hos meg. Men hat? Det er et varselstegn hos meg om noen kan hate en hel gruppe, uten å ha noen rasjonell begrunnelse, men bare tar alt under ett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. april 2012 #37 Del Skrevet 7. april 2012 Hadde noen sagt til meg at de hater dyr, så hadde jeg sett på dem som enten svært umodne eller at de hadde noen mentale problemer, og holdt meg langt, langt borte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerotten Skrevet 7. april 2012 #38 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg kunne ikke vært venn med noen som hater dyr engang. Etter min mening er man ikke et godt menneske hvis man kan hate et uskyldig dyr. SÅ enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerotten Skrevet 7. april 2012 #39 Del Skrevet 7. april 2012 Klart de kan alt de trenger og gjøre er og finne seg ei dame som også hater dyr For ett sjarmerende par! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #40 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg kunne ikke det.. Men det spørs jo hva du mener med det? Det at du ikke liker dyr og ikke vil ha dyr er jo greit. Men å hate alle dyr som i å se en katt og ville drepe den eller noe hadde vert veldig skremmendes for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå