Gå til innhold

Hvem kunne du aldri i livet vært sammen med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lista er lang, men kort oppsummert, kunne jeg aldri ha vært sammen med:

- Slektninger

- Ei dame

- Noen med psykiske lidelser som gjør dem utilregnelige og potensielt farlige

- En (merkbart) religiøs person

- En latsabb

- En fitness-/treningsfanatiker

- En kverulant eller konspirasjonsteoretiker

- En person uten empati

- En person som er veldig glad i hunder (sånne som gjerne har 1-3 hunder, og trener agility o.l aktivt)

- En person som har reptiler og andre skumle dyr (har en aldri så liten fobi :rodmer: )

- En jeger

- Snobber og raddiser

- En som ikke vil ha barn en gang i fremtiden

- En som jobber for mye eller for lite (arbeidsledig og ufør er greit så lenge han prøver)

- En som ikke har evnen til å kose seg eller unne seg noe

- Gjerrigknarker

- En bonde (hvis han ikke vil flytte til byen:))

- En doplanger

- En som er urenslig

Oppsummert; jeg trenger en av motsatt kjønn som er balansert og fornuftig, og som ikke liker "ekle" dyr, eller er alt for glad i hunder!

:takke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kunne du aldri i livet vært sammen med?

En jeg ikke elsket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tenker ikke på at han må ha et nært forhold til sine foreldre, jeg bare orker ikke folk med issues som stammer fra barndommen. Det er skremmende hvor mye voksenoppførsel som forklares med ting foreldrene gjorde eller ikke gjorde da de var små.

Gudd løkk. Jeg tror mange har større eller mindre traumer som bunner i foreldre og barndom, men at vi takler dette ulikt alt ettersom hvordan livet farer med oss, og hvilket sinn vi er utrustet med.

Mange unngår også å dykke ned i fortida, nettopp fordi det er så følsomt. Og tabu kanskje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke på at han må ha et nært forhold til sine foreldre, jeg bare orker ikke folk med issues som stammer fra barndommen. Det er skremmende hvor mye voksenoppførsel som forklares med ting foreldrene gjorde eller ikke gjorde da de var små.

Så det du sier er at mennesker som er sviktet fra barnsben av ikke fortjener nære relasjoner i voksen alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det du sier er at mennesker som er sviktet fra barnsben av ikke fortjener nære relasjoner i voksen alder?

Hun sier jo ikke det men hun sier at hun ikke har lyst til å være sammen med noen som ikke har et greit forhold til familien sin. Du sier selv i innlegget du linker til at det dårlige forholdet med mora di har gjort deg til en sinna mann med problemer med damer og det høres ikke veldig forlokkende ut. Det betyr ikke at noen mener du ikke fortjener dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt kunne jeg ikke vært sammen med en som laget ein kontinuerlig liste over hvem vedkommende absolutt ikke kunne vært sammen med, det hadde blitt et slit etterhvert.

Men det er fornøyelig å lese denne tråden, for det viser hvilke verdier vi verdsetter mest. For å følge opp tema: jeg kunne nok ikke vært sammen med en som krenket min religion, var dømt for seksualforbrytelser og mord mot dyr eller mennesker, eller som av fri vilje ikke ønsket barn eller behandlet familien min dårlig(uten forståelig grunn).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

- Kriminell

- Rusproblemer

- Spilleproblemer

- Sosialklient

- Voldelig

- Psykopat

Alle de andre tingene som politikk, religion, kjæledyr, røykevaner osv er områder som kan være utfordrende dersom det skulle kræsje litt, men absolutt ingen absolutte dealbreakere dersom alt annet stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Voldelig

- Kriminell

- Rusproblemer

- Mangel på humoristisk sans

- Dum

Hver enkelt av de der ville vært full showstopper. Det ville også vært uaktuelt med en mann som absolutt ville bli far, hvis jeg hadde vært i den alderen der man etablerer seg med familie. Nå regner jeg med at eventuelle menn jeg måtte treffe alt har de barna de har tenkt å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg kan ikke være sammen med damer som ikke kan oppføre seg.

Her må du nesten spesifisere, mann! ;)

Det er ingen poeng i å lage slike svar, siden fåtall av oss vet hva du legger i dårlig oppførsel.

Jeg tolker det dithen at du er veldig sjalu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som bor hjemme hos foredrene sine

En som har ekstremt dårlig hygiene

En som veier mindre enn meg selv, eller er lavere enn meg

En som lar skjegget vokse vilt

En som er trangsynt når det gjelder det meste

En som er over gjennomsnittet religiøs

En som bruker sminke

En som er yngre enn meg

En som hele tiden skal starte krangler ut av bagateller

En som ikke er glad i barn, eller ikke ønsker seg barn

En bifil

Og det åpenbare som voldelig, slektning, en dame osv.

Endret av solch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det du sier er at mennesker som er sviktet fra barnsben av ikke fortjener nære relasjoner i voksen alder?

Nei, jeg sier at de ikke ville vært en bra match med meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo ikke det men hun sier at hun ikke har lyst til å være sammen med noen som ikke har et greit forhold til familien sin. Du sier selv i innlegget du linker til at det dårlige forholdet med mora di har gjort deg til en sinna mann med problemer med damer og det høres ikke veldig forlokkende ut. Det betyr ikke at noen mener du ikke fortjener dame.

Nemlig. Det er forsåvidt totalt uaktuelt for meg å være sammen med en sinna mann i det hele tatt, samme hvor det stammer fra.

Det er da nok av kvinner i dette landet som faller for sinnamenn med dårlige forhold til sin familie og med massevis av traumer. Jeg takker dem for dette, slik at jeg kan plukke blant de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo ikke det men hun sier at hun ikke har lyst til å være sammen med noen som ikke har et greit forhold til familien sin. Du sier selv i innlegget du linker til at det dårlige forholdet med mora di har gjort deg til en sinna mann med problemer med damer og det høres ikke veldig forlokkende ut. Det betyr ikke at noen mener du ikke fortjener dame.

Jeg oppfatter den som opprinnelig ikke ønsket en person som meg nettopp slik.

Når det er sagt, tidligere, før jeg ble bedratt og min evne til ø knytte meg til mennesker ble helt ødelagt, så ville én kvinnes kjærlighet ha vert nok. Til å transformere en fra en sinna mann til en lojal, hengivende, fredelig og oppofrende mann. Dessverre viste denne kvinnen seg å ikke være av den redelige sorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg sier at de ikke ville vært en bra match med meg.

Nemlig. Det er forsåvidt totalt uaktuelt for meg å være sammen med en sinna mann i det hele tatt, samme hvor det stammer fra.

Det er da nok av kvinner i dette landet som faller for sinnamenn med dårlige forhold til sin familie og med massevis av traumer. Jeg takker dem for dette, slik at jeg kan plukke blant de andre.

Det er litt skuffende, når en en gang i tiden, ville vert alt annet en sint mann i en relasjon til én kvinne.

Det er mangel på å bli elsket og å ha opplevd en lojal kvinne som gjør en såpass forbannet på kvinner. Det er, nei, det var, en klump i magen med tentakler til resten av kroppen av smerte som lå der og kvalte alle former for livskvalitet. Nå har en lært seg å undertrykke og kontrollere denne, da i substitutt med en heller hul og følelsesløs tilstand. Men, det er bedre en å ikke klare å utrykke seg avballansert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha en som:

-Røyker.

-Dårlig økonomi.

-Har hund.

-Negativ og kranglete.

-Stygge tenner.

-Lat og tiltaksløs.

-Behandler mennesker nedlatende.

-Tynnere en meg.

-Snakker hele tiden.

-Knuller som en durasellkanin.

-Fotballidiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...