Vulpes Skrevet 25. april 2013 #1921 Del Skrevet 25. april 2013 Tusen takk dere!! Hyggelig å høre. (Jeg tar forresten gjerne imot konstruktiv kritikk i tillegg til komplimenter, selv om sistnevnte så klart er kjekkest ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2013 #1922 Del Skrevet 25. april 2013 Tusen takk dere!! Hyggelig å høre. (Jeg tar forresten gjerne imot konstruktiv kritikk i tillegg til komplimenter, selv om sistnevnte så klart er kjekkest ) Det viktigste er at du er fornøyd selv og du liker en naturlig look og da var sminken din smashings i så måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 25. april 2013 #1923 Del Skrevet 25. april 2013 Fornøyd med både sminken og håret i dag. Brukte flytende eyeliner over øynene som jeg dro mer ut til siden og litt ned i stedet for veldig opp slik mange gjør. Føler at denne metoden kler øynene mine bedre. Har også på litt brun kajal under øynene, og hvit kajal på våtkanten. Bittelitt lysebrun øyenskygge i globallinjen, brynspudder på øyenbrynene og mineralfoundation, litt solpudder og rouge. Mye juks og fanteri! Kjempefint! Liker brynene dine, de er markerte, men de ser ikke påtegnede ut. Eyeliner som er dratt ut isteden for opp kan ofte få øynene til å se litt "tunge" ut, og det er defor mange drar den opp, for å "løfte" øynene litt. Jeg synes riktignok at du har klart å få det til bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 25. april 2013 #1924 Del Skrevet 25. april 2013 Det viktigste er at du er fornøyd selv og du liker en naturlig look og da var sminken din smashings i så måte. Sant det, man har jo forskjellige preferanser. Jeg er nok til vanlig mest glad i naturlig sminke, føler at hardere sminke ofte ser litt feil ut på meg. Samtidig kan jeg være ganske hard på øyenskyggen om jeg først trår til Kjempefint! Liker brynene dine, de er markerte, men de ser ikke påtegnede ut. Eyeliner som er dratt ut isteden for opp kan ofte få øynene til å se litt "tunge" ut, og det er defor mange drar den opp, for å "løfte" øynene litt. Jeg synes riktignok at du har klart å få det til bra. Takk! Og ja, jeg skjønner hva du mener angående eyeliner og tunge øyne. Jeg vet ikke om jeg har en merkelig øyeform eller om det er vanlig, men jeg føler at om jeg drar eyelineren tidlig opp i en typisk eyeliner-bue så ser øynene mine litt merkelige ut. Jeg føler at de har godt av å bli «dratt litt ned». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. april 2013 #1925 Del Skrevet 25. april 2013 Fornøyd med både sminken og håret i dag. Brukte flytende eyeliner over øynene som jeg dro mer ut til siden og litt ned i stedet for veldig opp slik mange gjør. Føler at denne metoden kler øynene mine bedre. Har også på litt brun kajal under øynene, og hvit kajal på våtkanten. Bittelitt lysebrun øyenskygge i globallinjen, brynspudder på øyenbrynene og mineralfoundation, litt solpudder og rouge. Mye juks og fanteri! Nå er det jo egentlig sminken som skal kommenteres, men jeg må bare si at håret sitt er veldig pent! Nydelig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 25. april 2013 #1926 Del Skrevet 25. april 2013 I det siste så har jeg gått for en veldig naturlig sminkestil. Jeg har ikke brukt sminke i ukedagene, og dette er faktisk sminken jeg har hatt når jeg skal ut på byen. Så det er mye mer naturlig enn det jeg har vist før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 25. april 2013 #1927 Del Skrevet 25. april 2013 Fornøyd med både sminken og håret i dag. Brukte flytende eyeliner over øynene som jeg dro mer ut til siden og litt ned i stedet for veldig opp slik mange gjør. Føler at denne metoden kler øynene mine bedre. Har også på litt brun kajal under øynene, og hvit kajal på våtkanten. Bittelitt lysebrun øyenskygge i globallinjen, brynspudder på øyenbrynene og mineralfoundation, litt solpudder og rouge. Mye juks og fanteri! Nydelig. Du har ikke vurdert litt shimmerkrem på øyebrynsben, kinnben og amorbuen da? Det hadde fremhevet trekkene dine på en veldig fin måte, og gitt litt ekstra glød=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2013 #1928 Del Skrevet 25. april 2013 I det siste så har jeg gått for en veldig naturlig sminkestil. Jeg har ikke brukt sminke i ukedagene, og dette er faktisk sminken jeg har hatt når jeg skal ut på byen. Så det er mye mer naturlig enn det jeg har vist før. Du er så fin snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 25. april 2013 #1929 Del Skrevet 25. april 2013 Nå er det jo egentlig sminken som skal kommenteres, men jeg må bare si at håret sitt er veldig pent! Nydelig farge. Takk Det er min naturlige hårfarge, så det var jo koselig å høre. Krøllene er dessverre ikke naturlige da. I det siste så har jeg gått for en veldig naturlig sminkestil. Jeg har ikke brukt sminke i ukedagene, og dette er faktisk sminken jeg har hatt når jeg skal ut på byen. Så det er mye mer naturlig enn det jeg har vist før. Veldig delikat og pent Så flotte vipper du har, ønsker meg slike lange fine selv. Vant et vippeserum i en konkurranse for en stund tilbake som jeg bruker, i håp om at det vil virke til slutt. Bruker du noen spesiell mascara, eller er de bare sånn? Nydelig. Du har ikke vurdert litt shimmerkrem på øyebrynsben, kinnben og amorbuen da? Det hadde fremhevet trekkene dine på en veldig fin måte, og gitt litt ekstra glød=) Det høres ut som en god idé. Jeg har ikke shimmerkrem, men har noen puddere som kanskje ville gjort samme susen. Ulempen er bare den at jeg fort slikker bort/gnir bort sminke rundt leppene, også blir jeg ofte fort blank i ansiktet, så er litt redd for å putte noe alt for shimrende på kinnbeina. Men å ha en tydeligere highlight på øyenbrynsbenene skal jeg forsøke på neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 26. april 2013 #1930 Del Skrevet 26. april 2013 Dere er nydelige! Synes også du kler å trekke lineren litt ned, Tonje!, det så veldig... "balansert" ut Og 'tuppa, du er nydelig både med naturlig og knallfarget sminke! Slik ser jeg ut i dag. Beklager mangel på fokus, men jeg har ødelagt autofokusen i kameraobjektivet mitt....... Wops. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2013 #1931 Del Skrevet 26. april 2013 Dere er nydelige! Synes også du kler å trekke lineren litt ned, Tonje!, det så veldig... "balansert" ut Og 'tuppa, du er nydelig både med naturlig og knallfarget sminke! Slik ser jeg ut i dag. Beklager mangel på fokus, men jeg har ødelagt autofokusen i kameraobjektivet mitt....... Wops. Steinfin du var i dag da. Dere inspirer meg skikkelig hele gjengen til å gjøre noe nytt med dagsminken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olseen91 Skrevet 26. april 2013 #1932 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg skal også bli flink til å ta bilde av sminken min. Jeg lover! Men akkurat nå har jeg nettopp flyttet, og kameraet ligger fortsatt i den gamle leiligheta. Kan jo legge ut noe jeg fant på mobilen da! Før og etter sminke/hår. Sånn som jeg stort sett ser ut til hverdags. Usikker på om jeg har lagt det ut her før... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BusteMartePinn Skrevet 26. april 2013 #1933 Del Skrevet 26. april 2013 Tusen takk dere!! Hyggelig å høre. (Jeg tar forresten gjerne imot konstruktiv kritikk i tillegg til komplimenter, selv om sistnevnte så klart er kjekkest ) Måtte bare bli med heiajentene jeg også. Nydelig er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1934 Del Skrevet 27. april 2013 Her er det jo flere fra nettby jo =) Pene dere er. Anonym poster: 328b4f5c9701659e0407418f71f8c9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1935 Del Skrevet 27. april 2013 Nydelig sminke og en fantastisk hårfarge. Hvis det ikke er din naturlige farge; hvilket merke og farge farger du det med? Anonym poster: f837d3872d6f3c0e0cbf49db159b88e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoe Skrevet 27. april 2013 #1936 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Sminker meg veldig enkelt. Maskara, øyenskygge, eventuelt litt bb cream, og lipgloss eller leppestift. Tips taes i mot med takk! Edit: slettet Endret 28. april 2013 av Shoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoe Skrevet 27. april 2013 #1937 Del Skrevet 27. april 2013 Fornøyd med både sminken og håret i dag. Brukte flytende eyeliner over øynene som jeg dro mer ut til siden og litt ned i stedet for veldig opp slik mange gjør. Føler at denne metoden kler øynene mine bedre. Har også på litt brun kajal under øynene, og hvit kajal på våtkanten. Bittelitt lysebrun øyenskygge i globallinjen, brynspudder på øyenbrynene og mineralfoundation, litt solpudder og rouge. Mye juks og fanteri! Oi og wow og urettferdig vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1938 Del Skrevet 27. april 2013 Oi og wow og urettferdig vakker! Vel, du er utrolig pen du og. Anonym poster: 328b4f5c9701659e0407418f71f8c9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoe Skrevet 27. april 2013 #1939 Del Skrevet 27. april 2013 Vel, du er utrolig pen du og. Anonym poster: 328b4f5c9701659e0407418f71f8c9f1 Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoe Skrevet 27. april 2013 #1940 Del Skrevet 27. april 2013 I det siste så har jeg gått for en veldig naturlig sminkestil. Jeg har ikke brukt sminke i ukedagene, og dette er faktisk sminken jeg har hatt når jeg skal ut på byen. Så det er mye mer naturlig enn det jeg har vist før. Utrolig flotte øyne du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå