ilc Skrevet 13. april 2013 #1901 Del Skrevet 13. april 2013 Hvordan får du så fine øyenbryn?! Jeg får mine bare slett ikke til. Haha, tusen hjertelig takk! Jeg krangler faktisk veldig ofte med brynene mine, men det hjelper veldig å ha funnet en form jeg ønsker meg. For å fylle i dem bruker jeg som regel bare øyenskygge, og da ofte med primer under (faktisk, veldig mange blir overrasket over dette men jeg synes Urban Decay Primer Potion fungerer fint), ellers går det også mye i kremskyggen Color Tattoo i Permanent Taupe fra Maybelline. Påfører alltid med skråkost Hva er det du plages med? For tro meg, jeg kjenner til bryntrøbbel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #1902 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg må i salong for å få til noe med brynene pga det er omtrent ikke hår der og resultatet er katastrofalt når jeg holder på med farging selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 13. april 2013 #1903 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg må i salong for å få til noe med brynene pga det er omtrent ikke hår der og resultatet er katastrofalt når jeg holder på med farging selv. Veldig greit med salong om man plages ja! Jeg sverger til hjemmefarging, og har etter en del prøving og feiling kommet fram til hva som fungerer for meg Nydelig leppefarge på siste look forresten, hva var det? Og jeg ser at jeg knapt har lov til å laste opp flere bilder, men jeg tror ikke jeg har lastet opp så enoooormt mange - sletter du etterhvert eller er bildene du laster opp veldig små? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 13. april 2013 #1904 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg er 38 år, det her er min dagsminke for tiden, bronsje, brun og kobbertoner på øynene og koralrød lebestift og rouge. Mange vil mene det er for sterkt til daglig bruk, men jeg vil vise at jeg er en rock bitch. Tøft, Gjest :-) Syns fargene matcher deg bra! Har tenkt lenge jeg skulle ta et bilde og legge ut her (og jeg er 41). Hmmm, må ta det en dag jeg bruker mer enn 20 sek på sminken... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #1905 Del Skrevet 13. april 2013 Veldig greit med salong om man plages ja! Jeg sverger til hjemmefarging, og har etter en del prøving og feiling kommet fram til hva som fungerer for meg Nydelig leppefarge på siste look forresten, hva var det? Og jeg ser at jeg knapt har lov til å laste opp flere bilder, men jeg tror ikke jeg har lastet opp så enoooormt mange - sletter du etterhvert eller er bildene du laster opp veldig små? Lebestiften er Maybellines Coral Pop og jeg legger opp link fra Photobucket og fjerner etterhvert, ingenting lastes opp fra disken.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #1906 Del Skrevet 13. april 2013 Tøft, Gjest :-) Syns fargene matcher deg bra! Har tenkt lenge jeg skulle ta et bilde og legge ut her (og jeg er 41). Hmmm, må ta det en dag jeg bruker mer enn 20 sek på sminken... Takk og kult, artig med litt eldre makeupjunkies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassenach Skrevet 13. april 2013 #1907 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg må i salong for å få til noe med brynene pga det er omtrent ikke hår der og resultatet er katastrofalt når jeg holder på med farging selv. Ut i fra bildet av deg tidligere i tråden(tøft gjort!) må jeg få si du så absolutt har et godt grunnlag av bryn. Ikke så lite hår som du selv tror. Litt markering med en myk og enkel-å-håndtere brynspenn samt en dæsj brynspudder og BAM(!) - du har den innramminga uten å være avhengig av farging i salong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #1908 Del Skrevet 13. april 2013 Ut i fra bildet av deg tidligere i tråden(tøft gjort!) må jeg få si du så absolutt har et godt grunnlag av bryn. Ikke så lite hår som du selv tror. Litt markering med en myk og enkel-å-håndtere brynspenn samt en dæsj brynspudder og BAM(!) - du har den innramminga uten å være avhengig av farging i salong. Takk, men jeg er ikke så stødig på hånden. Øving er nok stikkordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 14. april 2013 #1909 Del Skrevet 14. april 2013 Mange fine jenter her :-D. Jeg lurer på om det er noen på min alder -/+ 40) som tør legge ut bilder ? Jeg tør ikke, føler meg så gammel..... Jeg kan gjøre det først;) Men herregud så vanskelig det er å få tatt bilder som viser sminken på en ordentlig måte, selv om jeg sminker meg veldig nøytralt til hverdags! Ansiktsbilde Forsøk på å vise øyemakeup'en (og nå+ ser jeg at mascaraen har svertet litt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #1910 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg kan gjøre det først;) Men herregud så vanskelig det er å få tatt bilder som viser sminken på en ordentlig måte, selv om jeg sminker meg veldig nøytralt til hverdags! Ugyldig nettadresse får jeg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 14. april 2013 #1911 Del Skrevet 14. april 2013 Ugyldig nettadresse får jeg opp. Uff, vi prøver på nytt: Ansikt 1 Ansikt 2 Forsøk på å vise øyemakeup'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #1912 Del Skrevet 14. april 2013 Uff, vi prøver på nytt: ' page was not found. Du trenger bare å legge linkene i editoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 14. april 2013 #1913 Del Skrevet 14. april 2013 ' page was not found. Du trenger bare å legge linkene i editoren. Skjønner ikkeno' - jeg får opp linkene, jeg. Har ikke så lyst til å legge linkene direkte, ettersom navnet mitt vises i dem. Limer heller inn bildene direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #1914 Del Skrevet 14. april 2013 Skjønner ikkeno' - jeg får opp linkene, jeg. Har ikke så lyst til å legge linkene direkte, ettersom navnet mitt vises i dem. Limer heller inn bildene direkte. Steinfin sminke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 14. april 2013 #1915 Del Skrevet 14. april 2013 Steinfin sminke! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 14. april 2013 #1916 Del Skrevet 14. april 2013 Haha, tusen hjertelig takk! Jeg krangler faktisk veldig ofte med brynene mine, men det hjelper veldig å ha funnet en form jeg ønsker meg. For å fylle i dem bruker jeg som regel bare øyenskygge, og da ofte med primer under (faktisk, veldig mange blir overrasket over dette men jeg synes Urban Decay Primer Potion fungerer fint), ellers går det også mye i kremskyggen Color Tattoo i Permanent Taupe fra Maybelline. Påfører alltid med skråkost Hva er det du plages med? For tro meg, jeg kjenner til bryntrøbbel! Sliter helt sykt med å få de like. Er så heldig å ha fått et skikkelig "kult" scarface-arr like ved starten av det ene øyenbrynet. Bruker sensei-penn til å fylle brynene, den er veldig bra, men plutseligt blir det alt for mye, og da blir det veldig tegneserie-bryn... Mitt verste mareritt er å ha bryn som hun derre ene i Unge Mødre DK. Amanda Sisse eller noe, det er insane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 25. april 2013 #1917 Del Skrevet 25. april 2013 Sliter helt sykt med å få de like. Er så heldig å ha fått et skikkelig "kult" scarface-arr like ved starten av det ene øyenbrynet. Bruker sensei-penn til å fylle brynene, den er veldig bra, men plutseligt blir det alt for mye, og da blir det veldig tegneserie-bryn... Mitt verste mareritt er å ha bryn som hun derre ene i Unge Mødre DK. Amanda Sisse eller noe, det er insane! Kjenner til problemet! Mine bryn er ujevne fordi det ene øyet "henger" mer enn det andre, men med tålmodighet og litt gjennomtenkt napping er de blitt greie. Om du synes blyant er litt vansklig å ha kontroll på anbefaler jeg definitivt å bruke en pudderskygge! Veldig mye lettere å få naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 25. april 2013 #1918 Del Skrevet 25. april 2013 Fornøyd med både sminken og håret i dag. Brukte flytende eyeliner over øynene som jeg dro mer ut til siden og litt ned i stedet for veldig opp slik mange gjør. Føler at denne metoden kler øynene mine bedre. Har også på litt brun kajal under øynene, og hvit kajal på våtkanten. Bittelitt lysebrun øyenskygge i globallinjen, brynspudder på øyenbrynene og mineralfoundation, litt solpudder og rouge. Mye juks og fanteri! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1919 Del Skrevet 25. april 2013 Vakker, Tonje! Anonym poster: 4ef9c53f179e5fb1a861e97eaac4c919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2013 #1920 Del Skrevet 25. april 2013 Fornøyd med både sminken og håret i dag. Brukte flytende eyeliner over øynene som jeg dro mer ut til siden og litt ned i stedet for veldig opp slik mange gjør. Føler at denne metoden kler øynene mine bedre. Har også på litt brun kajal under øynene, og hvit kajal på våtkanten. Bittelitt lysebrun øyenskygge i globallinjen, brynspudder på øyenbrynene og mineralfoundation, litt solpudder og rouge. Mye juks og fanteri! Steinfin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå