Djungelvrål Skrevet 12. mars 2013 #1881 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg skal på kjendiskosyme fest snart og skal være Marilyn Monroe. Skal øve meg på å sminke meg så jeg ligner meste mulig. Har sett en haug med tutorials på Youtube. Gleder meg, noen som har noen tips. Lurer på disse halvremsene med vipper, kan man kjøpe halvremser eller skal man bare klippe de i to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 12. mars 2013 #1882 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg skal på kjendiskosyme fest snart og skal være Marilyn Monroe. Skal øve meg på å sminke meg så jeg ligner meste mulig. Har sett en haug med tutorials på Youtube. Gleder meg, noen som har noen tips. Lurer på disse halvremsene med vipper, kan man kjøpe halvremser eller skal man bare klippe de i to? Man kan gjøre begge deler Du finner iallefall rasende billige øyevipper i alle former og fasonger på Ebay, hvis du har litt god tid. Tar en stund før de kommer frem, iallefall hvis de er bestilt fra Japan/Kina/deromkring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. mars 2013 #1883 Del Skrevet 12. mars 2013 Tipper jeg kjøper de på H og M og bruker limen jeg vanligvis bruker til punktvipper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 12. mars 2013 #1884 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Tipper jeg kjøper de på H og M og bruker limen jeg vanligvis bruker til punktvipper. Det tror jeg skal fungere fint De har et godt utvalg med vipper på Vita og Cubus også. Endret 12. mars 2013 av irrlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 12. mars 2013 #1885 Del Skrevet 12. mars 2013 Du er så flink! Hvor i Norge holder du til egentlig, nesten så jeg har lyst å hyre deg inn for å sminke meg en gang Ikke at jeg kommer på noen anledninger for øyeblikket, men.. Takk!:D Holder til i Telemark. Jeg syns det er kjempegøy å sminke andre, spesielt ballsminke o.l. Men det blir ikke så ofte jeg gjør det. Gleder meg til neste lørdag, for da har jeg invitert en venninne hjem til styling og spa etterfulgt av bytur. Sminke og hår til henne er alt planlagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 12. mars 2013 #1886 Del Skrevet 12. mars 2013 Så artig! Heldige venninner du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 12. mars 2013 #1887 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg har ikke så mange tips til Marilyn sminke selv, men har et ekstremt fint bilde av en Marilyn inspirert sminke. Og KK hadde en artikkel i fjor om hvordan hun gikk frem med sminken sin. Jeg har den bokmerket. http://www.kk.no/888555/marilyn-monroes-hemmelige-sminketriks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 12. mars 2013 #1888 Del Skrevet 12. mars 2013 HedvigR: Ja, jeg gleder meg=) Jeg er og heldig da, som får bruke dem som prøvekaniner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 13. mars 2013 #1889 Del Skrevet 13. mars 2013 Slik ser jeg ut i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2013 #1890 Del Skrevet 13. mars 2013 Slik ser jeg ut i dag Fine deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 13. mars 2013 #1891 Del Skrevet 13. mars 2013 Denne hadde jeg ikke fått med meg. Takk Gjest=D Det er nok mye fordi jeg bruker veldig lite foundation når jeg bruker. Jeg bruker kun svamp for tiden, men har også den fra EcoTools som jeg er ganske fornøyd med:) ______________________ Her har dere dagens, i hvertfall midlertidig, for nå skal det av i dusjen:P Ble bare veldig inspirert idag=) (ergo papegøyen, må jo ha med kilden når man poster på I.G. hehe) Så fantastisk vakkert, Grenlandstuppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 13. mars 2013 #1892 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg skal på kjendiskosyme fest snart og skal være Marilyn Monroe. Skal øve meg på å sminke meg så jeg ligner meste mulig. Har sett en haug med tutorials på Youtube. Gleder meg, noen som har noen tips. Lurer på disse halvremsene med vipper, kan man kjøpe halvremser eller skal man bare klippe de i to? Ta en titt på denne kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 13. mars 2013 #1893 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Å, perfekt tråd for meg! Jeg sminker meg ikke likt hver eneste dag, jeg varierer mye (mest fordi jeg har så mye forskjellig jeg føler jeg må bruke). Endret 13. mars 2013 av PixieSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 13. mars 2013 #1894 Del Skrevet 13. mars 2013 Å, perfekt tråd for meg! Jeg sminker meg ikke likt hver eneste dag, jeg varierer mye (mest fordi jeg har så mye forskjellig jeg føler jeg må bruke). Her er noen eksempler: Alt så egentlig likt ut, lurt å se ned så vi får se øyelokket bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 13. mars 2013 #1895 Del Skrevet 13. mars 2013 Alt så egentlig likt ut, lurt å se ned så vi får se øyelokket bedre Ja, jeg får ta noen andre bilder kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 25. mars 2013 #1896 Del Skrevet 25. mars 2013 Tror jeg har bilder her fra før, men må være ei stund siden! Dette er nytt:Her har jeg nesten ikke gjort noe, egentlig bare fokusert på plettfri hud. Her bruker jeg Cinema Secrets, og den er MAGISK! Men den er dyr og kanskje ikke like bra som mineralfundation, så den er bare til "finbruk". Ellers, Korres på leppene, bareminerals maskara, eyeliner ytterst.. Faktisk MYE mindre enn jeg bruker til hverdags, kanskje jeg burde begynne å lære at less is more. Har bestilt meg prøver på solpudder, det er noe jeg aldri har prøvd! Har også kjøpt meg ny blush og børste, trenger mer liv i huden. Og så, som jeg har nevnt før, jeg må bli flinkere med øyenskygger, bruker alltid bare en farge over hele lokket.. Fikk i dag i posten Urban Decay Naked Palette - så fine farger, men jeg har null aning på hva som passer sammen og.. Hvis noen her har det, har dere tips? Og har kosten mye å si? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 25. mars 2013 #1897 Del Skrevet 25. mars 2013 Tror jeg har bilder her fra før, men må være ei stund siden! Dette er nytt:Her har jeg nesten ikke gjort noe, egentlig bare fokusert på plettfri hud. Her bruker jeg Cinema Secrets, og den er MAGISK! Men den er dyr og kanskje ikke like bra som mineralfundation, så den er bare til "finbruk". Ellers, Korres på leppene, bareminerals maskara, eyeliner ytterst.. Faktisk MYE mindre enn jeg bruker til hverdags, kanskje jeg burde begynne å lære at less is more. Har bestilt meg prøver på solpudder, det er noe jeg aldri har prøvd! Har også kjøpt meg ny blush og børste, trenger mer liv i huden. Og så, som jeg har nevnt før, jeg må bli flinkere med øyenskygger, bruker alltid bare en farge over hele lokket.. Fikk i dag i posten Urban Decay Naked Palette - så fine farger, men jeg har null aning på hva som passer sammen og.. Hvis noen her har det, har dere tips? Og har kosten mye å si? Kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visemor Skrevet 5. april 2013 #1898 Del Skrevet 5. april 2013 Mange fine jenter her :-D. Jeg lurer på om det er noen på min alder -/+ 40) som tør legge ut bilder ? Jeg tør ikke, føler meg så gammel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 7. april 2013 #1899 Del Skrevet 7. april 2013 Slik ser jeg ut i dag Hvordan får du så fine øyenbryn?! Jeg får mine bare slett ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #1900 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Mange fine jenter her :-D. Jeg lurer på om det er noen på min alder -/+ 40) som tør legge ut bilder ? Jeg tør ikke, føler meg så gammel.....Bilder fjernet. Jeg er 38 år, det her er min dagsminke for tiden, bronsje, brun og kobbertoner på øynene og koralrød lebestift og rouge. Mange vil mene det er for sterkt til daglig bruk, men jeg vil vise at jeg er en rock bitch. Endret 6. september 2014 av Gjest 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå