Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest grenlandstuppa

Så enormt fint! Lurer også på hvor den leppestiften er fra? Øynene dine er enormt vakre!

Takk søte deg =D Du var absolutt nydelig på bildet ditt, og jeg tror ikke du kan se ut som en mann uten sminke. Leppestiften er Chanel. Det er Coco Rouge Shine serien, og fargen heter Bonheur=) Min absolutt favoritt.

Grenlandstuppa: Jeg tror det der er de peneste øyenene jeg har sett. Ever. Damn!!

Åh, for et kompliment<3 tusen, tusen takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest grenlandstuppa

Oi, så koselig å se at dere liker det jeg legger ut=D Hadde glemt tråden litt, men har to stiler jeg kan vise dere som er nytt=) Ene er selvsagt bare prøvd for morro da. Hehe.

Blogg hadde vært gøy, men jeg måtte nok jobbet med sminke daglig for å ha nok å fylle den med, så holder meg til instagram og tumblr enn så lenge=)

Hope you like it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvor blir det av Gjest i denne tråden forresten? Savner bilder av din sminke.

Du, jeg har hatt modelloppdrag utenbys og kom heim i ettermiddag og vært uten min pc, men jeg får legge på en make up på tirsdag og poste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den her listen ble skrevet til Arabella, men jeg kopierer den over hit.

Gjests lebestiftguide over hennes favoritter.

Røde.

Chanel: La Fascinante.

MAC: Runaway Red.

MakeUp Facotory #155 og 150.

Urban Decay: Gash.

Isadora Red Carpet (#03) (matt).

Elisabeth Arden #01, fargen er omtrent identisk med Red Carpet, men med en skinnende finish.

MNY: Concrete Rocker 164A.

Make Up Store China Red (den mest balanserte rød jeg har funnet, den kler alle).

Nøytral.

Urban Decay Woodo, Buzzkill og Sellout.

Chanel Rouge Coco #05 (Mademoiselle).

Isadora #56 Mocca Pink.

Dior Rouge Dior #759 (Rose extase).

Clinicuw Summer Rose.

Elisabeth Arden #18, Perfect Rose.

Rosa.

Chanel Rouge Coco #11 Legend.

Bedhead Cosmeticks Fun (sjokkrosa).

MAC: Show Orchid og Candy Yum Yum (mye godt samme farge, men sistnevnte er neon matte, kom i det faste sortimentet nu like før jul. Mitt hjerte gleder seg).

Høres bra ut ja. Jeg synes alle burde eie de Chanellebestiftene som er skrevet og den matte av Isadora kan konkurrere med matte lebestifter i high end merker som er 200kr dyrere. Den andre røde matte som de har (men som jeg ikke eier) er også steikfin, mer nøytral den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Du, jeg har hatt modelloppdrag utenbys og kom heim i ettermiddag og vært uten min pc, men jeg får legge på en make up på tirsdag og poste opp.

Ahh, så gøy:) Ja, det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grenlandstuppa

Kan forsåvidt dele sminken fra i går også. Uheldigvis ødela jeg den i løpet av kvelden, men den var fin så lenge det varte.

tumblr_mjejuaJero1s4ia0wo1_500.jpg

tumblr_mjej6xP2FX1s4ia0wo1_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan forsåvidt dele sminken fra i går også. Uheldigvis ødela jeg den i løpet av kvelden, men den var fin så lenge det varte.

Jævla bra.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, så koselig å se at dere liker det jeg legger ut=D Hadde glemt tråden litt, men har to stiler jeg kan vise dere som er nytt=) Ene er selvsagt bare prøvd for morro da. Hehe.

Blogg hadde vært gøy, men jeg måtte nok jobbet med sminke daglig for å ha nok å fylle den med, så holder meg til instagram og tumblr enn så lenge=)

Hope you like it :)

Så få et Instagram-hint, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Så få et Instagram-hint, da ;)

Legger ikke ut brukerkontoen min her, da det er navnet mitt, men jeg kan sende det på pm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink! Hvor i Norge holder du til egentlig, nesten så jeg har lyst å hyre deg inn for å sminke meg en gang :fnise: Ikke at jeg kommer på noen anledninger for øyeblikket, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...