Adhara Skrevet 25. januar 2013 #1801 Del Skrevet 25. januar 2013 Har noen her sjekket ut den her paletten fra Viva la Diva? Den har fått kjempekritikk fra sminkebloggerne i Sverige i hvertfall. Jeg har den. Synes den er midt på treet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #1802 Del Skrevet 25. januar 2013 Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #1803 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Bowie Covers. Her er Davids sminke på coveret av albumet Diamond Dogs. og min tolkning av Davids makeup: Fjernet. Endret 29. januar 2013 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 25. januar 2013 #1804 Del Skrevet 25. januar 2013 Hvilke(n) øyeskygge® er det du har brukt her? Og blush? Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Har brukt litt forskjellige, men stjernen i looken er Bobbi Brown Sparkle i 17 Black, jeg kjøpte den til meg selv i julegave og ELSKER den! Svindyr, men fullt ut verdt det med alt det fine glitteret Akkurat blushen er jeg usikker på, men jeg antar det var en kombinasjon av blushene i MAC-paletten min... Vet jeg brukte Harmony til Kontur, Gana til Highlight og sannsynligvis også Tenderling (med en dæsj av Fleur Power?) som blush! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 25. januar 2013 #1805 Del Skrevet 25. januar 2013 *Bilde* *Bilde* Det her er en av mine yndlingsfargekombinasjoner for øyesminke, rød og brunbasert burgunder. ' Ansikt. Bedhead Cosmetic Foundation stick #01. Rouge: Make Up Store gel highlight in Satellite. Fiksert med Kiss Me Minerals finishing powder in Bare. Øyne. Make Up Factory eye shadow base. Bedhead Cosmetics Mono eye shadow in Pink som higlight opp til brynet. Gosh Effect Powder in Fox på det bevegelige øyelokket og Gosh Effect Powder Grape i globallinjen. Artdeco Long Lasting Liquid Liner in Black #01 og sotet ut med Mac pigmentet Grape under øyet. Lepper: Bedhead Cosmetics Lipstick in Passion, en metallisk plommefarget lebestift. Hej! Jätte fin ögon makeup! Men du har inte testat att fylla i ögonbrynen lite grann för att få bättre inramning av ansiktet? Så tror jag också att du hade varit jätte fin om du hade "puffat" upp håret lite grann. Du kan tex använda "dry shampoo" (för mörkt hår) i torrt hår eller lite mousse i vått hår och föna det med huvudet nedåt (så blir det massa fin volym). Detta är inte menat som kritik men bara ett tips på hur en som redan kan sminka sig väldigt fint, kan få ett väldigt bra helhets intryck med bara lite till extra (Ikke bli sur, er litt redd for deg siden du alltid virker så bestemt). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #1806 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Hej! Jätte fin ögon makeup! Men du har inte testat att fylla i ögonbrynen lite grann för att få bättre inramning av ansiktet? Så tror jag också att du hade varit jätte fin om du hade "puffat" upp håret lite grann. Du kan tex använda "dry shampoo" (för mörkt hår) i torrt hår eller lite mousse i vått hår och föna det med huvudet nedåt (så blir det massa fin volym). Detta är inte menat som kritik men bara ett tips på hur en som redan kan sminka sig väldigt fint, kan få ett väldigt bra helhets intryck med bara lite till extra (Ikke bli sur, er litt redd for deg siden du alltid virker så bestemt). He,. he, det går bra, Tusen takk for ros. Når de kommer til brynene, så går jeg til salong for farging. Jeg har omtrent ingen hår der og det ble umulig for meg å få tegnet de inn for et bra resultat, ergo løsningen ble salong. Veldig bra salong på Steinkjer og ikke for kostbare heller. Endret 25. januar 2013 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 25. januar 2013 #1807 Del Skrevet 25. januar 2013 He,. he, det går bra, Tusen takk for ros. Når de kommer til brynene, så går jeg til salong for farging. Jeg har omtrent ingen hår der og det ble umulig for meg å få tegnet de inn for et bra resultat, ergo løsningen ble salong. Veldig bra salong på Steinkjer og ikke for kostbare heller. Bare hyggelig Men alltså bryna, jag har väldigt mörka brun själv ergo, jeg trenger ikke å ferge de men jeg fyller i dem alikevel fordi det ikke er like tett mellom hårstråne som jeg skulle önsket selv. Kan du ikke bare pröve en gang og siden legge opp bilde her? Sverger på at det hadde passet deg å! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1808 Del Skrevet 25. januar 2013 Bare hyggelig Men alltså bryna, jag har väldigt mörka brun själv ergo, jeg trenger ikke å ferge de men jeg fyller i dem alikevel fordi det ikke er like tett mellom hårstråne som jeg skulle önsket selv. Kan du ikke bare pröve en gang og siden legge opp bilde her? Sverger på at det hadde passet deg å! :-) Jeg vil også se, gjest:) Anonym poster: 0f04be57be3aa9e8990295fa9a0b2e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #1809 Del Skrevet 25. januar 2013 Bare hyggelig Men alltså bryna, jag har väldigt mörka brun själv ergo, jeg trenger ikke å ferge de men jeg fyller i dem alikevel fordi det ikke er like tett mellom hårstråne som jeg skulle önsket selv. Kan du ikke bare pröve en gang og siden legge opp bilde her? Sverger på at det hadde passet deg å! :-) Jeg vil også se, gjest:) Anonym poster: 0f04be57be3aa9e8990295fa9a0b2e01 Beklager, men slike enormt kraftige øyebryn kler ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1810 Del Skrevet 25. januar 2013 Beklager, men slike enormt kraftige øyebryn kler ikke jeg. Kraftige trenger de ikke være. Bare ta lys brun kald øyenskygge og påfør litt på brynene. Prøv så ser du hvor fint det blir Anonym poster: 0f04be57be3aa9e8990295fa9a0b2e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 25. januar 2013 #1811 Del Skrevet 25. januar 2013 De trenger ikke bli så superkraftige da, gjest. Er jo bare å fylle dem inn lett Hadde vært spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 25. januar 2013 #1812 Del Skrevet 25. januar 2013 Beklager, men slike enormt kraftige øyebryn kler ikke jeg. Kraftige trenger de ikke være. Bare ta lys brun kald øyenskygge og påfør litt på brynene. Prøv så ser du hvor fint det blir Anonym poster: 0f04be57be3aa9e8990295fa9a0b2e01 De trenger ikke bli så superkraftige da, gjest. Er jo bare å fylle dem inn lett Hadde vært spennende å se DO IT GJEST!!!! :D Nu är vi många som vill se resultatet här!!! Snääääääälla...? Fler som vill se bilde av Gjest med resultatet??? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1813 Del Skrevet 25. januar 2013 Nei Anonym poster: 799550caad9d527daf198241bac22b86 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 26. januar 2013 #1814 Del Skrevet 26. januar 2013 Også lar vi folk få sminke seg etter egne preferanser nå, folkens.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. januar 2013 #1815 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg har allerede manipulert et bilde av gjest hvor jeg har gitt henne fyldigere bryn. Vil dere se ligger det litt bakover her, så får gjest gjøre som hun vil synes det ble bra når hun farget jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 27. januar 2013 #1816 Del Skrevet 27. januar 2013 Huff, tør ikke legge ut bilde her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 28. januar 2013 #1817 Del Skrevet 28. januar 2013 Dette er min makeup i dag. Helt enkelt. På huden har jeg foundation, pudder, rouge og solpudder. På øynene har jeg maskara, hvit eyeliner, brun eyeliner (over og under øyet) og litt brunsølv skygge i globalen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2013 #1818 Del Skrevet 28. januar 2013 Dette er min makeup i dag. Helt enkelt. På huden har jeg foundation, pudder, rouge og solpudder. På øynene har jeg maskara, hvit eyeliner, brun eyeliner (over og under øyet) og litt brunsølv skygge i globalen. Kjempefin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 28. januar 2013 #1819 Del Skrevet 28. januar 2013 Bowie Covers. Her er Davids sminke på coveret av albumet Diamond Dogs. Liker!! Du er flott du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2013 #1820 Del Skrevet 28. januar 2013 Liker!! Du er flott du! Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå