Gjest Kaxxy Skrevet 30. november 2012 #1721 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg er så utrolig stuck i hvordan jeg sminker meg.. helt likt til hverdag og fest, sukk.. skulle gjerne kunnet mer om øyesminke, noen med grønne øyne som har lagt ut noe bilde her av øyesminke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #1722 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg er ganske hard på blendingen når jeg bruker shimmer, men her har jeg 6 farger:P Jeg er veldig dårlig på å forklare, men jeg prøvde å lage en (veldig dårlig) bildeillustrasjon, så kan du se om du kanskje skjønner noe av den Den var faktisk ganske så forståelig! Tusen takk Forsøkte å finne paletten på ebay, men fant såklart ikke akkurat den fargen. Skal lete videre. Men når du har skrevet 1, 2, 3, 4 er det i rekkefølgen du har lagt det på er det tilfeldig? Skulle betalt deg til å sminke meg i bryllupet mitt den dagen i fremtiden jeg skal gifte meg! Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #1723 Del Skrevet 30. november 2012 "Skal lete videre. Men når du har skrevet 1, 2, 3, 4 er det i rekkefølgen du har lagt det på, ELLER er det tilfeldig?" -Mente jeg Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #1724 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg er så utrolig stuck i hvordan jeg sminker meg.. helt likt til hverdag og fest, sukk.. skulle gjerne kunnet mer om øyesminke, noen med grønne øyne som har lagt ut noe bilde her av øyesminke? Grønt kler lilla og burgunder. Se grenlandstuppas siste sminkebilde. Fremhever grønne øyner Vakkert! Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 1. desember 2012 #1725 Del Skrevet 1. desember 2012 "Skal lete videre. Men når du har skrevet 1, 2, 3, 4 er det i rekkefølgen du har lagt det på, ELLER er det tilfeldig?" -Mente jeg Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 tilfeldig, men det er gull, lysrosa, lilla, mørklilla, f0r meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 7. desember 2012 #1726 Del Skrevet 7. desember 2012 Dagens. Merker at jeg har fått litt forkjærlighet for svart eyeliner igjen. Og mørke farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 9. desember 2012 #1727 Del Skrevet 9. desember 2012 Dagens. Merker at jeg har fått litt forkjærlighet for svart eyeliner igjen. Og mørke farger. Nydelig!! Selv prøvde jeg å bli litt mer venn med rødtoner her om dagen, så da ble det en hverdagslig look med litt rødt i 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 9. desember 2012 #1728 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg er så utrolig stuck i hvordan jeg sminker meg.. helt likt til hverdag og fest, sukk.. skulle gjerne kunnet mer om øyesminke, noen med grønne øyne som har lagt ut noe bilde her av øyesminke? Ikke bry deg om hva som går til grønne øyne, alle farger går til alle øyne og innen sminke er regler det teiteste som finnes! Siden jeg ikke vet hvordan du ser ut og sminker deg er det vanskelig å foreslå konkrete ting, men jeg har et generelle tips til de som føler de er stuck med "hverdagssminke" til alle anledninger. - prøv deg på litt mørkere farger i en litt "smokey" stil - eksperimenterer med skygge under øyet - lek med litt dramatisk eyeliner - farget liner, enten langs vippene eller på våtkanten, kan gjøre mye for en ellers "tam" look - løsvipper (!) Hvordan pleier du å sminke deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #1729 Del Skrevet 10. desember 2012 kjøpt meg denne: https://www.blush.no/p-1695-bareminerals-barevitamins-skin-rev-er-upper-68ml.aspx?mantop=&cateID=130 jeg kan bruke den under mineralpudderet mitt? aldri brukt sånt før Anonym poster: 241f1158c15134529691021e74f5b84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 10. desember 2012 #1730 Del Skrevet 10. desember 2012 kjøpt meg denne: https://www.blush.no...top=&cateID=130 jeg kan bruke den under mineralpudderet mitt? aldri brukt sånt før Anonym poster: 241f1158c15134529691021e74f5b84b Det kan du, bare husk å la den tørke ordentlig før du påfører, hvis ikke kan det bli klissete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 10. desember 2012 #1731 Del Skrevet 10. desember 2012 Ikke bry deg om hva som går til grønne øyne, alle farger går til alle øyne og innen sminke er regler det teiteste som finnes! Siden jeg ikke vet hvordan du ser ut og sminker deg er det vanskelig å foreslå konkrete ting, men jeg har et generelle tips til de som føler de er stuck med "hverdagssminke" til alle anledninger. - prøv deg på litt mørkere farger i en litt "smokey" stil - eksperimenterer med skygge under øyet - lek med litt dramatisk eyeliner - farget liner, enten langs vippene eller på våtkanten, kan gjøre mye for en ellers "tam" look - løsvipper (!) Hvordan pleier du å sminke deg? Bruker mineralpudder i neeeesten lik farge som huden, en smule smule mørkere i hele ansiktet Mørkere mineralpudder i kinn som rouge lys concealer under øynene børster og tegner litt på brynene der tattoveringen har falmet eyeliner bare ytterst øverst for å få en sånn vipp samme øyenskyggfarge over hele lokket, men litt higlight innerst maskara bilde jeg har postet her før av hverdagssminke, likt enda liksom hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poppy Skrevet 10. desember 2012 #1732 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) * Endret 30. august 2019 av poppy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 10. desember 2012 #1733 Del Skrevet 10. desember 2012 Bruker mineralpudder i neeeesten lik farge som huden, en smule smule mørkere i hele ansiktet Mørkere mineralpudder i kinn som rouge lys concealer under øynene børster og tegner litt på brynene der tattoveringen har falmet eyeliner bare ytterst øverst for å få en sånn vipp samme øyenskyggfarge over hele lokket, men litt higlight innerst maskara http://i1250.photobu...pg?t=1341005490 bilde jeg har postet her før av hverdagssminke, likt enda liksom hahaha Du er nydelig!! Om du synes rutinen din blir kjedelig ville jeg prøvd å venne meg på litt mer øyenskygge! Prøv for eksempel å legg en matt, halvmørk brun i globallinjen, en brun shimmerskygge på litt over ytre halvdel av øyelokket og en lysere skygge på den indre delen. Liker du resultatet kan du eksperimentere med ulike fargekombinasjoner, mørkhetsgrad på skyggen og gjerne litt kul eyeliner. For mange gjør det også veldig stor forskjell bare å legge litt skygge (f.eks den brune shimmerskyggen i det foreslåtte eksemplet mitt) under øyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 10. desember 2012 #1734 Del Skrevet 10. desember 2012 vil ikke legge ut bilde av meg selv, men sminker meg ganske enkelt og naturlig: brun våt eyeliner langs øvre vippekant sort mascara litt solpudder evt. leppestift hvis jeg skal pynte meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 10. desember 2012 #1735 Del Skrevet 10. desember 2012 Du er nydelig!! Om du synes rutinen din blir kjedelig ville jeg prøvd å venne meg på litt mer øyenskygge! Prøv for eksempel å legg en matt, halvmørk brun i globallinjen, en brun shimmerskygge på litt over ytre halvdel av øyelokket og en lysere skygge på den indre delen. Liker du resultatet kan du eksperimentere med ulike fargekombinasjoner, mørkhetsgrad på skyggen og gjerne litt kul eyeliner. For mange gjør det også veldig stor forskjell bare å legge litt skygge (f.eks den brune shimmerskyggen i det foreslåtte eksemplet mitt) under øyet Okey, takk :D skal bestille meg et pallett med skygger tenker jeg, så får jeg prøvd litt forskjellig med det.. kjøper liksom alltid bare en og en også kjøpte jeg en svart kajal med litt glitter i dag, kan jo kanskje gjøre litt forskjell til andre anledninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnasMakeupWorld Skrevet 10. desember 2012 #1736 Del Skrevet 10. desember 2012 Merkelig... jeg får ikke uploadet noen bilder idag i det hele tatt her er linken i så tilfelle http://tinypic.com/r/xam85/6 Og der kan man se hvordan jeg ser ut uten sminke og med 3 forskjellige looks. Liker å bytte på litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 11. desember 2012 #1737 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Håper det går greit at jeg spør her, men gidder ikke lage ny tråd.. Tips til form av øyebryn? Syntes det er så vannskelig å vite hva som ser greit ut eller ikke. Nå ser de ca slik ut. Red; Minsket bildet litt Endret 11. desember 2012 av Bobler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 11. desember 2012 #1738 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Prøvde meg på litt øyesminke. Så etter bildet ble tatt det ene området fra midten og inn ikke hadde fin nok liner så rettet på det. Men vil gjerne ha konstruktiv kritikk så jeg kan forbedre meg :D *bilde fjernet* Endret 23. mai 2014 av Guilty 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Duck Skrevet 11. desember 2012 #1739 Del Skrevet 11. desember 2012 Håper det går greit at jeg spør her, men gidder ikke lage ny tråd.. Tips til form av øyebryn? Syntes det er så vannskelig å vite hva som ser greit ut eller ikke. Nå ser de ca slik ut. Red; Minsket bildet litt Jeg ville latt de vokse helt ut og bestillt time til salong. Da lager de en fin form til deg og det er mye lettere for deg å vedlikeholde formen selv etterpå: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 11. desember 2012 #1740 Del Skrevet 11. desember 2012 Prøvde meg på litt øyesminke. Så etter bildet ble tatt det ene området fra midten og inn ikke hadde fin nok liner så rettet på det. Men vil gjerne ha konstruktiv kritikk så jeg kan forbedre meg :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå