Gjest O___o Skrevet 7. november 2012 #1541 Del Skrevet 7. november 2012 Du e så veitj, du. Derfor æg ælske dæg. Det skjønte jeg ikke en dritt av, men takk, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 7. november 2012 #1542 Del Skrevet 7. november 2012 O___o og Grenlandstuppa, dere er så vanvittig flinke! Superimponert! I dag er det fest her i heimen, paletten jeg skrev om tidligere i tråden har ankommet, og den er så fiiiiiin! Lorac Pro Palette (Siden flere har postet bilde av sminkesamling tenkte jeg kanskje at denne her var godkjent..? Eller? Bare si fra om den er offtopic.) Takk =D Hvor kjøpte du den? Superfine farger. Minnet litt om Naked-paletten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 7. november 2012 #1543 Del Skrevet 7. november 2012 Takk =D Hvor kjøpte du den? Superfine farger. Minnet litt om Naked-paletten. Kjøpte den på Sephora.com via Shipito.com, så den er litt vanskelig å få tak i - men jeg gjorde like gjerne storhandel ut av det for å forsvare ekstrakostnadene. Og ja, jeg håper at den er alt jeg skulle ønske Naked var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 8. november 2012 #1544 Del Skrevet 8. november 2012 Kjempefint! Kunne ønske jeg var like flink til å legge øyenskygge Og slik ser som regel hverdagssminken min ut Du ligner på en alv! hadde jeg sett deg i virkelighetene så hadde jeg sikkert hatt trang til å fortelle deg det,men hadde nok latt være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2012 #1545 Del Skrevet 8. november 2012 Det skjønte jeg ikke en dritt av, men takk, tror jeg! "Du er så veitj", er et trønderuttrykk for at man er en av jentene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 8. november 2012 #1546 Del Skrevet 8. november 2012 Kjøpte den på Sephora.com via Shipito.com, så den er litt vanskelig å få tak i - men jeg gjorde like gjerne storhandel ut av det for å forsvare ekstrakostnadene. Og ja, jeg håper at den er alt jeg skulle ønske Naked var Oi, ja den var ikke lettvind å få tak i:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icec Skrevet 8. november 2012 #1547 Del Skrevet 8. november 2012 Oi, ja den var ikke lettvind å få tak i:P Fant palettet på ebay: http://www.ebay.com/itm/280998060077 Men ikke så billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #1548 Del Skrevet 8. november 2012 O___o og Grenlandstuppa, dere er så vanvittig flinke! Superimponert! I dag er det fest her i heimen, paletten jeg skrev om tidligere i tråden har ankommet, og den er så fiiiiiin! Lorac Pro Palette (Siden flere har postet bilde av sminkesamling tenkte jeg kanskje at denne her var godkjent..? Eller? Bare si fra om den er offtopic.) Absolutt ikke off topic, slik jeg ser det iallfall. Den paletten såg smashing ut! Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 8. november 2012 #1549 Del Skrevet 8. november 2012 Merker jeg er litt periodeaktiv her. Av og til mye, og av og til lite. Men ble ganske fornøyd med dagens sminke. Inspirert av sminken til Babydoll i SuckerPunch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. november 2012 #1550 Del Skrevet 8. november 2012 Kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 8. november 2012 #1551 Del Skrevet 8. november 2012 I dag satset jeg på "Brunt gull", men dessverre feila jeg litt - brukte feil brunfarge, så den ser sølv med et hint av brunt i. Dagens sminke består av Chanel Vitalumiere Aqua Foundation MAC Mineralize Blush TBS Blush 02 Estee Lauder Double-Wear Stay-In-Place Primer MaxFactor Eyeshadow Earth Spirits 108 Inca Bronze MAC Satin Taupe Frost MAC Eyeshadow Palette (brun og svart) Lancome Doll Eyes Gosh white eyeliner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 8. november 2012 #1552 Del Skrevet 8. november 2012 I dag satset jeg på "Brunt gull", men dessverre feila jeg litt - brukte feil brunfarge, så den ser sølv med et hint av brunt i. Dagens sminke består av Chanel Vitalumiere Aqua Foundation MAC Mineralize Blush TBS Blush 02 Estee Lauder Double-Wear Stay-In-Place Primer MaxFactor Eyeshadow Earth Spirits 108 Inca Bronze MAC Satin Taupe Frost MAC Eyeshadow Palette (brun og svart) Lancome Doll Eyes Gosh white eyeliner Kjempefin! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 8. november 2012 #1553 Del Skrevet 8. november 2012 Kjempefin! :D Tusen takk, du er så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 8. november 2012 #1554 Del Skrevet 8. november 2012 Ååååh, så vakre jenter det er på dette forumet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 8. november 2012 #1555 Del Skrevet 8. november 2012 Ååååh, så vakre jenter det er på dette forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 8. november 2012 #1556 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) I kveld øver jeg på løsvipper, så nå ser jeg sånn ut! Har brukt den fantastiske paletten jeg postet bilde av på forrige side, og jeg elsker den! Vippene er Demi Wispies fra Ardell, og ja, jeg vet de ikke er perfekt påsatt, men jeg øver! Endret 8. november 2012 av ilc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 8. november 2012 #1557 Del Skrevet 8. november 2012 Kjempefint, ilc! Hva har du på leppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 8. november 2012 #1558 Del Skrevet 8. november 2012 Kjempefint, ilc! Hva har du på leppene? Tusen takk! Jeg har to produkter fra det britiske billigmerket MUA/Makeup Academy; leppestiftdelen av Lip Boom i fargen OMG toppet med Out There Plumping Lip Gloss i fargen Peach Shimmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 8. november 2012 #1559 Del Skrevet 8. november 2012 B Tusen takk! Jeg har to produkter fra det britiske billigmerket MUA/Makeup Academy; leppestiftdelen av Lip Boom i fargen OMG toppet med Out There Plumping Lip Gloss i fargen Peach Shimmer BTW, jeg kjøpte Isadora Jellykiss i Rose blush pga deg og bloggen. Digger den! Takk for det tipset :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 8. november 2012 #1560 Del Skrevet 8. november 2012 BTW, jeg kjøpte Isadora Jellykiss i Rose blush pga deg og bloggen. Digger den! Takk for det tipset :D Åh, gøy!! Så bra du liker den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå