Gjest O___o Skrevet 6. november 2012 #1521 Del Skrevet 6. november 2012 Oi! Her har det tatt av Takk til de av dere som i løpet av dagen har sendt meg post Takk for omtanken - Men jeg tar det virkelig ikke så tungt at to AnonymeBrukere synes vippene mine er grusomme og korte. Det er riktignok første gangen noen forteller meg noe slikt - men en gang må jo være den første for alt. Så all heder og ære til den modige AnonymeBrukeren. Ellers: - Jeg har ikke edderkoppvipper. Vippene er ikke samlet / delt punktvis, sammenklistret, klumpete eller drysser av tørr mascara. Edderkoppvipper kan som oftest løses med å kaste den gamle mascaraen og kjøpe ny. Ikke akkurat hjernekirurgi eller et såpass skremmende fakta - at man må på med AB - Håret mitt er svart, lilla og signalrødt, jeg er svært blek og bruker til vanlig mørke leppestifter. Så nei. Jeg har ikke som mål at det skal se medfødt ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2012 #1522 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg også er lys og bruker mørke lebestifter. Jeg liker kontrasten og at det er bittelitt goth. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 6. november 2012 #1523 Del Skrevet 6. november 2012 God morgen, Tråden! Kjempefint! Kunne ønske jeg var like flink til å legge øyenskygge Og slik ser som regel hverdagssminken min ut 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 6. november 2012 #1524 Del Skrevet 6. november 2012 Kjempefint! Kunne ønske jeg var like flink til å legge øyenskygge Og slik ser som regel hverdagssminken min ut utrolig pen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 6. november 2012 #1525 Del Skrevet 6. november 2012 Men nå må jeg spørre: Når dere legger liner, hvordan får dere det til å se så rent og pent ut? Jeg får så stort hudfarget åpenrom på vippekanten (altså den millimentern der vippene sitter), så i tillegg til våtkanten så blir det mye hud mellom hviten på øyet og lineren. Jeg har slitt med å få øyenvippene mine til å se bra ut med maskara i to uker nå Hva med å kjøpe en tynn pensel? Jeg synes ikke de standarde penslene på diplinere er noe særlig. Streken kan for mange bli ganske tykk/voldsom. Mange kler bruk av brunt framfor sort, da en brunfarge vil virke varmere og mindre hard. Når det gjelder øyenvippene - så har jeg kanskje ikke lenger noen uttale rett, men hva med å benytte en kayal? F.eks en brun/sort nede ved vippene og en hvit /hudfarget/svart på våtkanten nede? Når jeg legger mascara - starter jeg med de nede på hvert øye - og så tar de oppe. Hvis man først legger mascaraen oppe - vil mange oppleve at fargen smitter av på øyelokk/bryn mens man legger mascara nede. Bevegelsene gjør det også lettere for at vippene klistrer seg til hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 6. november 2012 #1526 Del Skrevet 6. november 2012 Kjempefint! Kunne ønske jeg var like flink til å legge øyenskygge Og slik ser som regel hverdagssminken min ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 6. november 2012 #1527 Del Skrevet 6. november 2012 utrolig pen! :D Takk Takk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 7. november 2012 #1528 Del Skrevet 7. november 2012 Hva med å kjøpe en tynn pensel? Jeg synes ikke de standarde penslene på diplinere er noe særlig. Streken kan for mange bli ganske tykk/voldsom. Mange kler bruk av brunt framfor sort, da en brunfarge vil virke varmere og mindre hard. Når det gjelder øyenvippene - så har jeg kanskje ikke lenger noen uttale rett, men hva med å benytte en kayal? F.eks en brun/sort nede ved vippene og en hvit /hudfarget/svart på våtkanten nede? Når jeg legger mascara - starter jeg med de nede på hvert øye - og så tar de oppe. Hvis man først legger mascaraen oppe - vil mange oppleve at fargen smitter av på øyelokk/bryn mens man legger mascara nede. Bevegelsene gjør det også lettere for at vippene klistrer seg til hverandre. Tusen takk for svar! Men det med kajal på kanten der vippene går (altså på en måte mellom øyenlokk og våtkant), hvordan får dere kajalen til å sitte? Har prøvd, men det er nok vipper i veien til at den ikke ser ut til å ville feste seg på noe annet enn vippene, men ikke nok til at jeg slipper åpenrom. Kanskje jeg bruker feil type? De jeg har prøvd har kanskje vært litt harde. Er det noen som kan anbefale en litt mykere kajal som sitter godt? Har prøvd eye kohl fra mac, kohl fra lancome, en billig liner fra viva la diva, og contour resist fra l'oreal, og det er ikke sjangs til å få dem til å sitte verken på våtkant eller øyelokk. Det eneste jeg har fått til å sitte bra (på øyelokket, ikke våtkant) er fluidline fra mac. PS: du har absolutt talerett på mascara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 7. november 2012 #1529 Del Skrevet 7. november 2012 Min favoritt hittil er kohl fra lancome. Rett og slett fordi den holder lenge og når jeg legger den på våtkanten nede smitter den over oppe. Ellers vet jeg av en del venninner som varmer kayalen med lighter. Jeg hadde nok heller foretrukket å legge kayalen på varmekablene eller dyppet tuppen i lunket vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 7. november 2012 #1530 Del Skrevet 7. november 2012 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2012 #1531 Del Skrevet 7. november 2012 Ellers vet jeg av en del venninner som varmer kayalen med lighter. Jeg hadde nok heller foretrukket å legge kayalen på varmekablene eller dyppet tuppen i lunket vann. Jeg gjør det. Lært av Abbath i Immortal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 7. november 2012 #1532 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Tung dag krever tung sminke Endret 24. mai 2013 av O___o 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 7. november 2012 #1533 Del Skrevet 7. november 2012 Dagens sminke =) Sotet øynene med askebrunt, brunlilla og la vinrødt glitter. Ble ok fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 7. november 2012 #1534 Del Skrevet 7. november 2012 Tung dag krever tung sminke Man ser jo godt her at du ikke har korte vipper, syns du har fine vipper jeg. Syns begge stilene du har lagt ut ser bra ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 7. november 2012 #1535 Del Skrevet 7. november 2012 Dagens sminke =) Sotet øynene med askebrunt, brunlilla og la vinrødt glitter. Ble ok fornøyd. du er så vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. november 2012 #1536 Del Skrevet 7. november 2012 Du sminker deg så bra, grenlandstuppa! Du har ikke lyst til å sminke meg en gang og? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2012 #1537 Del Skrevet 7. november 2012 Tung dag krever tung sminke Du e så veitj, du. Derfor æg ælske dæg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 7. november 2012 #1538 Del Skrevet 7. november 2012 du er så vakker Aww takk =D <3 Du sminker deg så bra, grenlandstuppa! Du har ikke lyst til å sminke meg en gang og? :gjeiper: Så koselig=D Hehe joda, bare å si ifra det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. november 2012 #1539 Del Skrevet 7. november 2012 Så koselig=D Hehe joda, bare å si ifra det;) Haha, tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 7. november 2012 #1540 Del Skrevet 7. november 2012 O___o og Grenlandstuppa, dere er så vanvittig flinke! Superimponert! I dag er det fest her i heimen, paletten jeg skrev om tidligere i tråden har ankommet, og den er så fiiiiiin! Lorac Pro Palette (Siden flere har postet bilde av sminkesamling tenkte jeg kanskje at denne her var godkjent..? Eller? Bare si fra om den er offtopic.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå