Gjest Anon Skrevet 5. november 2012 #1501 Del Skrevet 5. november 2012 Dersom jeg hadde sett slik ut så hadde det vært skammelig å ødelegge ansiktet med masse sminke! Du er utrolig vakker! Jeg bruker samme foundation som deg, og den er ikke særlig glødende nei. Men bruker Highlighter og solpudder i tillegg, som gir meg glød Oh you Hvilken highlighter bruker du? Og merker du også at huden blir en smule tørr med studio sculpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 5. november 2012 #1502 Del Skrevet 5. november 2012 vil helst ikke legge ut bilde,men vil delta Huden: - Fuktighetskrem nivea soft. - Foundation true match. -aftertone -blush øynene: - eyeliner(to deler) del 1: under det øverste øyelokket. Gir mer inntrykk av tykkere vipper del 2: etter øyeskyggen, over øyevippene. Tynn strek, som bare gir inntrykk av fylte og ikke "katteøyner" nødvendigvis. selv om jeg av og til liker å dra den litt lengre enn det øyet er. - øyeskygge(tre deler) Del 1: "Naturlig tonet" -brun rett på øyelokket. Del 2: en nyanse lysere ved spissen av øyet og under øyenbryn. del 3: litt mørkere brun i kanten av øyet,gir det mer dybde. så bare blander jeg det alt ut sånn at fargene ser ut til å gli naturlig i hverandre - mascara vanlig, spiller ingen rolle hva jeg får tak i. Dette tar vanligvis 15 minutter og ser veldig naturlig ut,selv om det høres ut som mye. Har ofte fått komplimang for at jeg sminker meg fint,så skal nok fortsette med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. november 2012 #1503 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg har to stykker, og synes de er kjempebra. Sitter som støpt hele dagen, selv uten primer! Synes også at de er veldig lette å blende. helt enig! har fått dilla på mine 2! jeg sminka meg et par timer før jeg skulle ut, og i da tiden kom for å gå, så så jeg at den hadde blitt litt småstripete, og da kom jeg på at jeg leste et tips her inne, etter at jeg postet bilde av de øyenskyggene, at man kan påføre litt vanlig skygge over- og det funka knallbra! (så tusen takk til deg jeg ikke husker nicket på som er så lur :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. november 2012 #1504 Del Skrevet 5. november 2012 Oh you Hvilken highlighter bruker du? Og merker du også at huden blir en smule tørr med studio sculpt? Bruker en fra Makeupmekka. Tror jeg listet den opp for noen sider siden. Luminizing Higlighter eller noe slikt. Billig og bra Ja, jeg merker det.. Spesielt på kinnbeina. Men samtidig er den den beste founation jeg har brukt, så jeg vet liksom ikke hva som er bedre. Utenom BareMinerals da, men de er så dyre, samt at de varer så kort.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 6. november 2012 #1505 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) God morgen, Tråden! Endret 24. mai 2013 av O___o 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1506 Del Skrevet 6. november 2012 God morgen, Tråden! Knallfint, bortsett fra mascaraen.. ødelegger hele intrykket og sminken. Anonym poster: 241f1158c15134529691021e74f5b84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 6. november 2012 #1507 Del Skrevet 6. november 2012 Leit du føler det slik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 6. november 2012 #1508 Del Skrevet 6. november 2012 Synes det så heftig ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 6. november 2012 #1509 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Edit: vippefargen / vippene starter ikke 5 mm fra øyet eller har hvite felter Endret 6. november 2012 av O___o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1510 Del Skrevet 6. november 2012 Leit jeg føler det slik? Du har jo edderkoppvipper som er knøttsmå. Det er jo ikke pent, og sminken hadde vært knallfin hvis du hadde greid å legge mascara. Anonym poster: 241f1158c15134529691021e74f5b84b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1511 Del Skrevet 6. november 2012 Signerer AB. Mascaraen var grusom, og ødelegger alt. Dessverre, fint utgangspunkt. Anonym poster: 98d14ee20f0484447abbd5a21be9597a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 6. november 2012 #1512 Del Skrevet 6. november 2012 Leit jeg føler det slik? Du har jo edderkoppvipper som er knøttsmå. Det er jo ikke pent, og sminken hadde vært knallfin hvis du hadde greid å legge mascara. Anonym poster: 241f1158c15134529691021e74f5b84b Det der er jo ikke edderkoppvipper? Vippene hennes er jo ikke klumpet sammen. Er vel heller ikke hennes feil at hun er født med små vipper.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. november 2012 #1513 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg er enig med de andre angående at vippene ødelegger litt, men jeg synes ikke det er fordi de er stygge eller ligner edderkoppvipper, men fordi jeg ser at du bruker en dårlig maskara. Jeg ser at du har langt større potensiale i vippene dine! Og ellers synes jeg at du sminker øynene veldig stilig og du er virkelig flink til å blande sammen ulike farger. Et lite talent! MEN jeg synes brynene er altfor voldsomme, og kan lett forestille meg at du ser litt unaturlig ut helhetlig dersom du går med slike bryn til vanlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1514 Del Skrevet 6. november 2012 Enig i at brynene er voldsomme. Naturlig ftw! Anonym poster: 0f04be57be3aa9e8990295fa9a0b2e01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 6. november 2012 #1515 Del Skrevet 6. november 2012 Synst det var kult jeg.. litt voldsomt for min smak for å være dagsminke. Ellers synst jeg det var litt arabisk inspirert.. og jeg digger arabisk sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 6. november 2012 #1516 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) *poff* Endret 6. november 2012 av Britt Banditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 6. november 2012 #1517 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg kan ikke si at jeg helt finner problemet med de vippene etter å studert bildet ganske iherdig. Pga lineren vises jo ikke vippene så veldig godt på bildet, så jeg ser stortsett bare vippene på undersiden, og de så verken spesielt korte eller edderkoppvippe-aktige ut. Jeg synes det var tøft, jeg! Men nå må jeg spørre: Når dere legger liner, hvordan får dere det til å se så rent og pent ut? Jeg får så stort hudfarget åpenrom på vippekanten (altså den millimentern der vippene sitter), så i tillegg til våtkanten så blir det mye hud mellom hviten på øyet og lineren. Jeg har slitt med å få øyenvippene mine til å se bra ut med maskara i to uker nå (etter jeg bestemte meg for å starte så smått med sminke til hverdags), og her om dagen klagde jeg min nød til mamma. Joda, jeg har et vannkopparr på ene vippekanten fra jeg var baby, derfor er ventreøyet mitt helt umulig å få til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1518 Del Skrevet 6. november 2012 Leit jeg føler det slik? Du har jo edderkoppvipper som er knøttsmå. Det er jo ikke pent, og sminken hadde vært knallfin hvis du hadde greid å legge mascara. Anonym poster: 241f1158c15134529691021e74f5b84b For min del synes jeg mascaren ser helt ok ut, og sminken er kjempebra lagt, men bryna er waaaay too much. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2012 #1519 Del Skrevet 6. november 2012 Leit jeg føler det slik? Du har jo edderkoppvipper som er knøttsmå. Det er jo ikke pent, og sminken hadde vært knallfin hvis du hadde greid å legge mascara. Anonym poster: 241f1158c15134529691021e74f5b84b Signerer AB. Mascaraen var grusom, og ødelegger alt. Dessverre, fint utgangspunkt. Anonym poster: 98d14ee20f0484447abbd5a21be9597a Vis oss bilder av deres egne øyevipper og hvordan det skal gjøres, dere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2012 #1520 Del Skrevet 6. november 2012 God morgen, Tråden! Jævla bra, som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå