Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Legger ved et bilde av dagens slitne sminke, til og med de falske vippene henger på halv tolv - beklager det. :ler: Her har jeg på litt mineralpudder, finishing dust, blush, brynskygge, eyeliner, maskara og vipper.

Jeg kan legge ut noen litt mer inspirerende bilder i morgen, haha.

Hvilken brynsfarge bruker du?

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken brynsfarge bruker du?

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

Jeg bruker faktisk en eyeliner fra Everyday Minerals på brynene. Har brukt den i snart to år, fungerer helt perfekt for meg. Ser det står fargen er "grey" men den er mer veldig mørk brun i boksen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har en dagmakeup som er sterkere enn andres, men det er slik jeg liker det.

Så lenge make up'en er stilfull kan det være pent med litt i overkant. Synes Hunter sminker seg fint, jeg, selv og JEG sminker seg slik til fest (fin du også, gjest, selv om jeg ofte er uenig med meg i andre ting :gjeiper: )

Alle tåler noen fargeklatter i en ellers grå hverdag :)

Jeg nevnte vel at jeg ble spurt om leg på polet fredag? Føler jeg må trekke den frem nå og da :nigo:

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt påstanden om at ingen kler bruk av eyeliner på våtkanten :klo:

Jeg synes de aller fleste kler det (som klarer å legge den, samt klarer å finne en farge som kler seg)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge make up'en er stilfull kan det være pent med litt i overkant. Synes Hunter sminker seg fint, jeg, selv og JEG sminker seg slik til fest (fin du også, gjest, selv om jeg ofte er uenig med meg i andre ting :gjeiper: )

Alle tåler noen fargeklatter i en ellers grå hverdag :)

Jeg nevnte vel at jeg ble spurt om leg på polet fredag? Føler jeg må trekke den frem nå og da :nigo:

Veldig deilig følelse det der. Kjenner den godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder fjernet.

Lys lilla øyeskygge og lys rosa lebestift. Prøver ellers ut Lumenes BB krem og den er smashings. Gir mye fukt. Den her skal jeg beholde.

Endret av Gjest
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2n6vszn.jpg

Uten sminke :overrasket:

5khd90.jpg

21awvhf.jpg

Og med sminke

Vet at mange synes det er "oversminket", men hvem er det som har bestemt hva som er oversminket og hva som er "undersminket"? :laugh: Jeg liker å eksperimentere med sminke, varierer veldig, men det er slik som på disse bildene jeg som oftest går til vanlig :) Synes bare at det er positivt å se hvor forskjellig stil folk bruker, og at man selv går slik man ønsker istedenfor å følge mengden :lillesky:

- Foundation fra LOréal Paris

- Brynblyant fra Maybelline, grey

- Øyeskyggene bruker jeg fra forskjellige sminkepaletter fra Pakistan

- Sølvøyeskyggen fra LOréal Paris

- Blushen heter "12 Terra Passion", husker ikke hvor den ble kjøpt

- Vannfast dipliner fra IsaDora

- Mascara "the Falsies Volum Express black drama" fra Maybelline (Synes ikke så godt på bildene jeg valgte, men er veldig fornøyd med den)

:sminkedokke: Mange vakre kvinner her inne, dere som har lagt ut bilde :D Knallgøy å se :smilorange:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest energibånd

Lys lilla øyeskygge og lys rosa lebestift. Prøver ellers ut Lumenes BB krem og den er smashings. Gir mye fukt. Den her skal jeg beholde.

Nydelig! Likte farge på leppestiften.

Vet at mange synes det er "oversminket", men hvem er det som har bestemt hva som er oversminket og hva som er "undersminket"? :laugh: Jeg liker å eksperimentere med sminke, varierer veldig, men det er slik som på disse bildene jeg som oftest går til vanlig :) Synes bare at det er positivt å se hvor forskjellig stil folk bruker, og at man selv går slik man ønsker istedenfor å følge mengden :lillesky:

- Foundation fra LOréal Paris

- Brynblyant fra Maybelline, grey

- Øyeskyggene bruker jeg fra forskjellige sminkepaletter fra Pakistan

- Sølvøyeskyggen fra LOréal Paris

- Blushen heter "12 Terra Passion", husker ikke hvor den ble kjøpt

- Vannfast dipliner fra IsaDora

- Mascara "the Falsies Volum Express black drama" fra Maybelline (Synes ikke så godt på bildene jeg valgte, men er veldig fornøyd med den)

:sminkedokke: Mange vakre kvinner her inne, dere som har lagt ut bilde :D Knallgøy å se :smilorange:

Du er kjempefin uten sminke, du behøver jo ikke sminke da, men forstår at det er morsomt å eksperimentere litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! Likte farge på leppestiften.

Du er kjempefin uten sminke, du behøver jo ikke sminke da, men forstår at det er morsomt å eksperimentere litt. :)

du var knallsøt både uten og med sminke.

Aww, så koselig å høre, tusen takk! :lillesky: Det er gøy å eksperimentere, jah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste bildet av meg hvor jeg har på meg mørk øyenskygge!

Hverdagssminke.

Veldig pen, men jeg likte spesielt godt tennene dine! Så hvite :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59804_10152253416085078_1853179764_n.jpg

Akkurat nå sitter jeg slik.. Har nemlig øvd meg på helgens Halloweensminke (Queen of hearts)

Ahahah, awesome! Det er hun derre "OFF WITH HIS HEAD!!!" dama, ikke sant? Digger sminka di! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest grenlandstuppa

Ahahah, awesome! Det er hun derre "OFF WITH HIS HEAD!!!" dama, ikke sant? Digger sminka di! :laugh:

Jepp, det stemmer:P Nå har jeg lagd min egen versjon av den da. Endret leppesminken til hjerteform isted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERE ER SÅ FINE!!

Og HunterLady, jeg synes hverdagssminken din er superfin jeg, det er alltid gøy med sminke - helt uavhengig av hvilken dag det er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på... Hvor lang tid bruker dere på hverdagssminken? Altså på badet om morgenen? Nysgjerrig, jeg, og det var IKKE ment som en forulempelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...