Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke bildet...

Anonym poster: de6da0d1080003ba44d702e162e9b94e

Bildet forsvant, det er i dette blogginnlegget fra Hilde Christina. Om du ser rett frem, skal det gå en skrå linje fra nesevingen og gjennom pupillen. Håper dette ble forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tatt bryntatovering hos en som ikke er så veldig flink da eller? Jeg er veldig fornøyd med mine, og får alltid masse komplimenter for brynene mine.

Nettopp det jeg ikke har, vedkomne regnes for å være veldig flink. Men nå ville ikke jeg ha dem formet med tatovering, jeg ville bare fylle inn. Men det var ikke noe man gjorde, man brukte alltid stråteknikk.

Da jeg var for refill på lepper spurte hun "skal jeg nappe litt på brynene dine? Se, dette blir fint, nå kommer tatoveringen godt frem".

Noen som ikke har skjønt det her.. Det var da jeg innså at dette må jeg fjerne. Jeg vil heller ha dem sånn som de var, slik at jeg ikke sitter der foran speilet og synes hun har laget dem for høyt den ene dagen, og for lavt den andre. Jeg liker ikke å ha tatovering på brynene, jeg føler meg låst i den formen.

Endret av Professor Orm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet ut litt forskjellige leppestifter... og tatt bilde! Leppene ble jo bare rødere og rødere etter hvert som jeg vasket vekk de forskjellige, så det ble ikke så lett å se egentlig. Mobilkamera er jo ikke det beste å ta bilde med heller...

Men man ser vel om jeg kler det eller ikke! Så, si hva dere mener ;)

Pssst... jeg fikk ny hårsveis i dag :laugh:

Fin hårsveis! :)

Hvilket merke og farge er nummer 2, 3 og 4? :)

Anonym poster: e01d6ea63ef41258c77f6e7a484b017c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fant jeg forresten Lancomes Erika F, for de som måtte være interesserte :) Vet ihvertfall at jeg skal kjøpe den når lønna kommer! Var innom et parfymeri og der skulle de faen meg ha nesten 300 kr for en enkeltskygge :jolie:

www.feelunique.com/p/Lancome-Ombre-Absolue-Mono-1-5g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fant jeg forresten Lancomes Erika F, for de som måtte være interesserte :) Vet ihvertfall at jeg skal kjøpe den når lønna kommer! Var innom et parfymeri og der skulle de faen meg ha nesten 300 kr for en enkeltskygge :jolie:

www.feelunique.com/p/Lancome-Ombre-Absolue-Mono-1-5g

Wow, da har de lagt på prisen noe enormt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hverdagssminken min:

Så vakkert. Hvilken mascara bruker du? Jeg vil også ha sånne vipper :)

Endret av Månestråle**
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, da har de lagt på prisen noe enormt.

Helt sykt og det. Lønner seg å sjekke nettet først. All sminke er jo generelt dyrere i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Så vakkert. Hvilken mascara bruker du? Jeg vil også ha sånne vipper :)

Diorshow New Look

Absolutt den beste maskaraen jeg noensinne har brukt og kommer ikke til å skifte merke. Den passer perfekt til mine lange vipper som blir edderkoppvipper av alt annet. Med denne slipper jeg å bruke øyenvippekam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagssminken min:

Veldig fint, men er det ikke litt for mye til hverdags? :)

Anonym poster: 920f24e6eed2bbe37d501b60a1e8dfb7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Er nok mange som synes det ja. Men det synes ikke jeg.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ser vi jo bare de vakre øynene hennes da, så det kommer jo litt an på hvordan resten av ansiktet er sminket. Med knallrøde lepper, masse ansiktsminke, rouge og strassøredobber i tillegg, ville det nok blitt mye.

Men dette synes jeg var nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Nå ser vi jo bare de vakre øynene hennes da, så det kommer jo litt an på hvordan resten av ansiktet er sminket. Med knallrøde lepper, masse ansiktsminke, rouge og strassøredobber i tillegg, ville det nok blitt mye.

Men dette synes jeg var nydelig.

Leppene var slik.

Jeg bruker en del sminke, og legger ofte merke til at det som regel er jeg som bruker mest sminke i en gruppe med flere mennesker.

Men jeg synes ikke det er FOR mye, og trives sånn som det.. :)

Og takk for kompliment angående øynene :)

post-52102-0-33684600-1351599574_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

syns folk er litt for redd for å sminke seg til verdags, jeg kan variere veldig. Men som regel til hverdags har jeg bare litt liner og falskevipper :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppene var slik.

Jeg bruker en del sminke, og legger ofte merke til at det som regel er jeg som bruker mest sminke i en gruppe med flere mennesker.

Men jeg synes ikke det er FOR mye, og trives sånn som det.. :)

Og takk for kompliment angående øynene :)

Ingen bilder av et helt hverdagsansikt? :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sminker meg ikke til hverdags i det hele tatt. Ser ikkr noe poeng når jeg ikke blir penere av sminken uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved et bilde av dagens slitne sminke, til og med de falske vippene henger på halv tolv - beklager det. :ler: Her har jeg på litt mineralpudder, finishing dust, blush, brynskygge, eyeliner, maskara og vipper.

Jeg kan legge ut noen litt mer inspirerende bilder i morgen, haha.

30_10_2012makeup.png

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...