Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå, jeg fikk så lyst til å nappe det håret du har midt på der! :fnise: Men fin sminke!

Sorry for at jeg ikke er perfekt altså ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olseen91

Nå har jeg testet ut litt forskjellige leppestifter... og tatt bilde! Leppene ble jo bare rødere og rødere etter hvert som jeg vasket vekk de forskjellige, så det ble ikke så lett å se egentlig. Mobilkamera er jo ikke det beste å ta bilde med heller...

Men man ser vel om jeg kler det eller ikke! Så, si hva dere mener ;)

2qibkab.jpg

a2ex50.jpg

2qn8q3t.jpg

106adcn.jpg

f0b82d.jpg

2nq8e8p.jpg

351tonn.jpg

Pssst... jeg fikk ny hårsveis i dag :laugh:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg testet ut litt forskjellige leppestifter... og tatt bilde! Leppene ble jo bare rødere og rødere etter hvert som jeg vasket vekk de forskjellige, så det ble ikke så lett å se egentlig. Mobilkamera er jo ikke det beste å ta bilde med heller...

Jeg synes ærlig talt du kledde alle de fargene jeg :)

Endret av irrlys
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bilde av sminkesamlingen min også nå. Kostene ble ikke med på bildet da. Orket ikke rote utover de og :P

...menne... jeg hadde igrunnen mer enn jeg trodde! Glemmer jo av alle vippene og øyeskyggepalettene. Burde brukt det mer! Samme med leppestiftene. Jeg har jo alle farger! Men... føler igrunnen at jeg har for store lepper :s JEG synes jeg ser mer voksen ut med leppestift, og liker det godt. Jeg er vel mer redd for hva andre tenker. haha! Men jeg skal bli flinkere til å bruke det. Sådetså!

Du har i allefall det du trenger til å prøve forskjellig! Jeg tror jeg må kjøpe et stort (billig) sminkesett med mye farger til testing. Hver gang jeg ser noe jeg vil prøve (for å se om jeg kler det) så mangler jeg det jeg trenger, også blir det som regel ikke til at jeg får testet det ut. Da går det rett i glemmeboken.

Og du MÅ bruke leppestift! Du har ikke bare store lepper, men de har fantastisk fin form. Jeg er dødsmisunnelig. :fnise: Det er en skam om du ikke fremhever de, for du har store, pene smile-lepper! Jeg synes forresten du kledde alle fargene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olseen91

Åååh, tusen takk pingeline! Jeg har aldri likt formen på dem egentlig. De er så runde, eller hva jeg skal si. Det er liksom så lite hakk på midten av overleppa :P Så det var veldig koselig å høre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Prøvde ut en halloween sminke som har surret oppe i hodet mitt i hele dag. Ville prøve å få til noe med flaggermus:P (Psst, dette er gjort på 20 min etter jobb, og er første forsøk- Hadde selvsagt vært nøyere om det var til fest) Men vet ikke helt om jeg kommer til å gå sånn, da kommer jeg isåfall til å kjøre på med masse contouring.

60317_10152234871060078_1377584087_n.jpg

523450_10152234869540078_516644094_n.jpg

285623_10152234909915078_1870003135_n.jpg

La til et bilde rett frem og =D

Endret av grenlandstuppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Det var dritkult!!!

Takk =D Jeg må forresten si at jeg syns du kunne gå med alle leppestiftene du hadde=) Syns alle var fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du så kjempeflott ut med leppestift, Olseen. Men den nr 5 var ikke den mest flatterende fargen, den litt for kald for deg syns jeg. Men de andre var kjempefine!

Selv kler jeg ikke leppestift i det hele tatt, for da kommer det så tydelig frem at leppene mine er helt forskjellige fra side til side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Er det ikke det som er poenget med hele tråden da, at man skal kommentere hverandres sminke for å få råd og bli bedre.

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

Nei, det er ikke poenget.

En skal kunne kommentere andres sminke, både negativ og positiv kritikk. Men denne tråden er absolutt ikke ment for bare de som trenger råd, men også for de som ikke føler at de trenger det!

Mvh Trådstarter

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Freakin' awesome, Grenlandstuppa!

Sånn skulle jeg også ha sminket meg dersom jeg skulle feiret Halloween!

Du er voldsomt kreativ og veldig flink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Freakin' awesome, Grenlandstuppa!

Sånn skulle jeg også ha sminket meg dersom jeg skulle feiret Halloween!

Du er voldsomt kreativ og veldig flink! :)

Takk skal du ha=) Er så sjeldent man kan gå sminket sånn og lignendes, derfor elsker jeg halloween =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Tilgi meg jenter - men fant denne og ville så gjerne dele med dere! :lillesky:

WtOFx.jpg

Oi, hun hadde fin rumpe!! :D

Er helt enig med deg i at smilet er det vakreste som finnes, ikke bare fordi det er fint, men fordi det er så godt å se lykke. Jeg har blitt rørt flere ganger når mennesker som ikke har smilt på lenge plutselig smiler. Gjør så godt <3

Men nok off topic. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Nr 1 og nr 5 var veldig fine farger til deg! :)

Og veldig pene lepper har du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du kledde alle, men jeg likte ikke 5 og 7 like godt som resten :)

Hvilke merker er de?

Anonym poster: de6da0d1080003ba44d702e162e9b94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...