Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest energibånd

Nydelig.

Ditto. :)

Mineralfondation fra Bare Minerals og svart mascara til hverdags.

Concealer og sandfarget øyenskygge, eller bare grønn mascara oppå den svarte for å fremheve de grønne øynene mine til "fest".

En skikkelig sminkedukke, med andre ord.. :laugh:

Samme her også, bruker kun maskara, concealer og rouge til hverdags, og når jeg skal på fest eller lignende, tar jeg på meg litt mørk øyenskygge! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det minnet meg på noe. Noen som har tips til gode primere til øynene? Forrrrrrrrrr ingenting sitter på meg, er som om huden min virker som sminkefjerner egentlig.

Artdeco sin! Super god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Mye koster den? Hvor får man kjøpt sånt egentlig?

Urban Decay Primer Potion får du på beautybay.com . Ca. 130kr

Laura Mercier fåes på ACW (allcosmeticswholesale.com) Ca 90kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den (Erika F) lagt over svart base for et mer intenst og mørkt utrykk, den nu så beryktede maybelline gel liner.

Fantastisk farge det der, altså! Og jeg elsker leppefargen din, hva har du på?

Det minnet meg på noe. Noen som har tips til gode primere til øynene? Forrrrrrrrrr ingenting sitter på meg, er som om huden min virker som sminkefjerner egentlig.

Jeg støtter forslaget om UDPP, men vet at flere faktisk er fornøyd med en superbillig en fra ELF. Selv har jeg en superbillig en fra Make Up Akademy som jeg begynte testing av i dag - den ser foreløpig ut til å fungere fint :) Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressløk

Samme her også, bruker kun maskara, concealer og rouge til hverdags, og når jeg skal på fest eller lignende, tar jeg på meg litt mørk øyenskygge! :danse:

Jeg synes faktisk det nesten er penere enn tunge øyelokk med masse øyeskygge osv. på.

Veldig deilig å slippe å bruke en time på badet også da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Too Faced Shadow Insurance og Urban Decay Primer Potion fungerer meget bra på mine superoljete øyelokk ihvertfall. :)

Ser noen nevnte Artdeco sin, den fungerer ekstremt dårlig på mine øyelokk, skuffende. Alle går og maser om hvor bra den er.

Jeg kjøpte begge mine på Ebay. Ca 20 dollar for hver av dem(?)

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest energibånd

Jeg synes faktisk det nesten er penere enn tunge øyelokk med masse øyeskygge osv. på.

Veldig deilig å slippe å bruke en time på badet også da :laugh:

Syns også jeg ser bedre ut når jeg ikke har på meg øyenskygge, det ser jo bra ut når jeg først tar det på, men etter noen timer syns jeg selv det ser litt "trashy" ut, sikkert fordi jeg ikke er vant til å se meg selv slik. Må påpeke at jeg syns andre kler det, bare jeg som ikke gjør det :ler: Og ja, bruker maks 10 min. på å sminke meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk farge det der, altså! Og jeg elsker leppefargen din, hva har du på?

Urban Decay og lebestift i fargen som heter Buzkill.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leopard

Jeg har denne fra NYX i fargen white:

nyx-eyeshadow-base-6773.jpg

Veldig fornøyd! :)

Jeg kjøpte den på cherryculture.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olseen91

Tok bilde av sminkesamlingen min også nå. Kostene ble ikke med på bildet da. Orket ikke rote utover de og :P

...menne... jeg hadde igrunnen mer enn jeg trodde! Glemmer jo av alle vippene og øyeskyggepalettene. Burde brukt det mer! Samme med leppestiftene. Jeg har jo alle farger! Men... føler igrunnen at jeg har for store lepper :s JEG synes jeg ser mer voksen ut med leppestift, og liker det godt. Jeg er vel mer redd for hva andre tenker. haha! Men jeg skal bli flinkere til å bruke det. Sådetså!

2dvskp.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok bilde av sminkesamlingen min også nå. Kostene ble ikke med på bildet da. Orket ikke rote utover de og :P

...menne... jeg hadde igrunnen mer enn jeg trodde! Glemmer jo av alle vippene og øyeskyggepalettene. Burde brukt det mer! Samme med leppestiftene. Jeg har jo alle farger! Men... føler igrunnen at jeg har for store lepper :s JEG synes jeg ser mer voksen ut med leppestift, og liker det godt. Jeg er vel mer redd for hva andre tenker. haha! Men jeg skal bli flinkere til å bruke det.

Leppestift er jo mye finere på store lepper enn smale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig sminket til halloween.. litt gothstil.. vil ikke overdo it i og med at vi skal på normale utesteder også.

318814_10152200570460128_1664195477_n.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Olseen91

Leppestift er jo mye finere på store lepper enn smale :)

Hmm... jeg tror jeg må prøve litt forskjellige og legge ut bilde her. Så får dere bedømme om jeg kan vise meg blandt folk. haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig sminket til halloween.. litt gothstil.. vil ikke overdo it i og med at vi skal på normale utesteder også.

Fett!

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett!

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

Tror det blir bra når jeg får på sorte støvletter, sort shorts og en sort topp + litt nagler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...