Gjest grenlandstuppa Skrevet 25. oktober 2012 #1341 Del Skrevet 25. oktober 2012 Dæven steike, skulle ønske jeg var deg grenlandstuppa. Er ikke sikkert du hadde ønska det om du visste hvor mye alt det der har kostet meg. Har nok hvertfall brukt godt over 20 000 totalt på stæsj;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Pumps Skrevet 25. oktober 2012 #1342 Del Skrevet 25. oktober 2012 Nyx sine liker ikke jeg noe særlig heller. De single øyenskyggene er ok, men palettene jeg har er skjelden i bruk. Jeg har ikke prøvd Coastal scentspaletter, men av slike billigpaletter så liker jeg Sleek sine godt. Jeg har Au naturel, Storm og Oh so special. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1343 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg bruker nesten kun de to palettene jeg har fra CS for tiden. Er knallfornøyd med dem, og alle sminkelookene jeg har lagd ut i denne gruppa, har en eller flere CS skygger. Men kan jo fortsatt hende du ikke hadde likt dem. Er det de store palettene du mener da? De som den andre AB skrev var dårlig? Er ikke sikkert du hadde ønska det om du visste hvor mye alt det der har kostet meg. Har nok hvertfall brukt godt over 20 000 totalt på stæsj;) Huff, forferdelig å tenke på at jeg har ca fem ganger mer og det er bare sånne dyre greier, og jeg bruker ikke noe av det. Bruker en øyeskygge fra MAC, en fra Helena Rubinstein og en fra Chanel.. Resten har jeg liggende i to skuffer.. Bortkasta penger jah! Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 25. oktober 2012 #1344 Del Skrevet 25. oktober 2012 Er det de store palettene du mener da? De som den andre AB skrev var dårlig? Huff, forferdelig å tenke på at jeg har ca fem ganger mer og det er bare sånne dyre greier, og jeg bruker ikke noe av det. Bruker en øyeskygge fra MAC, en fra Helena Rubinstein og en fra Chanel.. Resten har jeg liggende i to skuffer.. Bortkasta penger jah! Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Tja, det er de store palettene, men det var vell NYX pallettene de mente var dårlig, såvidt jeg så hadde de ikke prøvd CS=) Men jeg bruker ikke øyeskygge uten primer. Ja, det er vanvittig mye penger, men jeg som liker å bruke mye farger og eksperimentere litt innimellom, føler at det er verdt det. Her er noen raske swatches fra div farger i den matte palletten og shimmerpalletten, øverste er uten primer og nederste med. Den rosa shimmerskyggen som er på primer klarte jeg å få litt svart i ved et uhell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest energibånd Skrevet 25. oktober 2012 #1345 Del Skrevet 25. oktober 2012 Toppkvark: Nydelig og naturlig =) Takk det samme, jeg syns du er veldig flink til å sminke deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1346 Del Skrevet 25. oktober 2012 Slang på en rask sminke for å vise at eyeliner på våtkanten ikke trenger å gjøre øynene små eller sminken stygg. Dette er ikke min stil i det hele tatt, og syns selv jeg ser best ut uten så mye mørkt under øynene, men det er rett og slett fordi jeg faktisk kan føle at øynene mine ser for voldsomme og store ut med sort under. Jeg vet selvsagt at mørkt skal forminske, men syns egentlig ikke alltid dette er tilfellet. Er som jeg skulle gjort det selv. Jeg heller synes ikke svart på våtlinjen forminsker bestandig, Jeg synes det er ofte hva som trengs for å få en øyefarge til å poppe frem. Min hverdagssminke. Concealer fra YSL, l'extreme maskara fra Lancome, blush fra Glomineral og en billig lipgloss fra Vita. Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1347 Del Skrevet 25. oktober 2012 Tja, det er de store palettene, men det var vell NYX pallettene de mente var dårlig, såvidt jeg så hadde de ikke prøvd CS=) Men jeg bruker ikke øyeskygge uten primer. Ja, det er vanvittig mye penger, men jeg som liker å bruke mye farger og eksperimentere litt innimellom, føler at det er verdt det. Her er noen raske swatches fra div farger i den matte palletten og shimmerpalletten, øverste er uten primer og nederste med. Den rosa shimmerskyggen som er på primer klarte jeg å få litt svart i ved et uhell Tusen takk for at du gadd å ta deg tida til det Det ser jo absolutt ganske bra ut, men hvor mange størk har du lagt oppå nå da? Er det bare et strøk? Hvilken primer bruker du da? Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. oktober 2012 #1348 Del Skrevet 25. oktober 2012 Er ikke sikkert du hadde ønska det om du visste hvor mye alt det der har kostet meg. Har nok hvertfall brukt godt over 20 000 totalt på stæsj;) Haha, men da hadde jeg hvertfall hatt stæsj! Jeg har en inntørka mascara og en pinsett - det er sminkesamlingen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. oktober 2012 #1349 Del Skrevet 25. oktober 2012 Highlight. Kan være i pudderform ja, men enkelte (som meg) bruker en adskillig lysere foundation her og der. aaahhh....tusen takk for svar Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 25. oktober 2012 #1350 Del Skrevet 25. oktober 2012 Oooh, sminkesamlinger! Er det noen flere som har bilder av samlinga si? Vet ikke om jeg tør å legge ut min, den er MASSIV... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. oktober 2012 #1351 Del Skrevet 25. oktober 2012 Haha, men da hadde jeg hvertfall hatt stæsj! Jeg har en inntørka mascara og en pinsett - det er sminkesamlingen min. hahahaa... nå måtte jeg le litt...beklager....... men jeg så bare for meg et bilde ved siden av grenlandstuppa sitt med stæsj- et bilde med ditt "stæsj" ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. oktober 2012 #1352 Del Skrevet 25. oktober 2012 hahahaa... nå måtte jeg le litt...beklager....... men jeg så bare for meg et bilde ved siden av grenlandstuppa sitt med stæsj- et bilde med ditt "stæsj" ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 25. oktober 2012 #1353 Del Skrevet 25. oktober 2012 Tusen takk for at du gadd å ta deg tida til det Det ser jo absolutt ganske bra ut, men hvor mange størk har du lagt oppå nå da? Er det bare et strøk? Hvilken primer bruker du da? Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Det er kun et strøk, men er mye skygge på kosten da. Der har jeg faktisk kun brukt ansiktsprimeren min (NYX shine killer) fordi jeg ikke vil sløse med øyeprimeren min. Det funker nemlig enda bedre med den (Laura Mercier) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 25. oktober 2012 #1354 Del Skrevet 25. oktober 2012 Er som jeg skulle gjort det selv. Jeg heller synes ikke svart på våtlinjen forminsker bestandig, Jeg synes det er ofte hva som trengs for å få en øyefarge til å poppe frem. Enig=) Takk det samme, jeg syns du er veldig flink til å sminke deg Takk=) Haha, men da hadde jeg hvertfall hatt stæsj! Jeg har en inntørka mascara og en pinsett - det er sminkesamlingen min. Haha, det er sant xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. oktober 2012 #1355 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det minnet meg på noe. Noen som har tips til gode primere til øynene? Forrrrrrrrrr ingenting sitter på meg, er som om huden min virker som sminkefjerner egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. oktober 2012 #1356 Del Skrevet 25. oktober 2012 Den må være billig da. Gjerne 10 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 25. oktober 2012 #1357 Del Skrevet 25. oktober 2012 Godt jeg etterlot et slikt solid, minneverdig inntrykk Hehe. Jeg husker jo aldri ansikter da! Så noe må det nå være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 25. oktober 2012 #1358 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det minnet meg på noe. Noen som har tips til gode primere til øynene? Forrrrrrrrrr ingenting sitter på meg, er som om huden min virker som sminkefjerner egentlig. Det er jo den famøse Urban Decay Primer Potion da. Ellers så vil jeg selvsagt anbefale Laura Mercier sin =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. oktober 2012 #1359 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det er jo den famøse Urban Decay Primer Potion da. Ellers så vil jeg selvsagt anbefale Laura Mercier sin =) Mye koster den? Hvor får man kjøpt sånt egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gressløk Skrevet 25. oktober 2012 #1360 Del Skrevet 25. oktober 2012 Mineralfondation fra Bare Minerals og svart mascara til hverdags. Concealer og sandfarget øyenskygge, eller bare grønn mascara oppå den svarte for å fremheve de grønne øynene mine til "fest". En skikkelig sminkedukke, med andre ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå