Miss Lucky Skrevet 25. oktober 2012 #1281 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Veeeery good! Vakker! Kan jeg spørre hvor gammel du er? Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Takk Huff.. spør man om sånnt da? Jeg blir nok 28 til våren Endret 25. oktober 2012 av Miss Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1282 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Dagens. se vekk i fra ustelte øyenbryn og rett fra dusjen hår 1. finito (henger en lampe på høyre siden min.. derfor ser det lysere ut på den siden) 2. øyensminken 3. contouring ( har altså ikke sminket øynene der) Jeg ser du kan å sminke deg, og at du har en helhetlig plan når du gjør det, men det her ble veldig Anna Anka (svensk hollywoodfrue) sminke for meg. Skulle jeg ha lagt din makeup ville jeg ha spilt opp de høye kinnebena og gitt deg nøytral rød lebestift. Endret 25. oktober 2012 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 25. oktober 2012 #1283 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Jeg ser du kan å sminke deg, og at du har en helhetlig plan når du gjør det, men det her ble veldig Anna Anka (svensk hollywoodfrue) sminke for meg. Skulle jeg ha lagt din makeup ville jeg ha spilt opp de høye kinnebena og gitt deg nøytral rød lebestift. Hahaha.. nå detter jeg nesten ut av sofaen her.. familien min kaller meg faktisk for Anna Anka.. men ikke pga utseende da.. men pga livsstilen min og min utendlandske kjæreste. ( Vi reiser veldig mye.. bland annet til Hollywood ) Rød lepestift synst jeg er SÅ fint på andre.. men det kler ikke meg i det hele tatt.. føler jeg ser 20år eldre ut. Kan ta på litt nå og ta bilde Spilt opp kinnbeina? Fremhevet de du mener ? Endret 25. oktober 2012 av Miss Lucky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1284 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hahaha.. nå detter jeg nesten ut av sofaen her.. familien min kaller meg faktisk for Anna Anka.. men ikke pga utseende da.. men pga livsstilen min og min utendlandske kjæreste. ( Vi reiser veldig mye.. bland annet til Hollywood ) Rød lepestift synst jeg er SÅ fint på andre.. men det kler ikke meg i det hele tatt.. føler jeg ser 20år eldre ut. Kan ta på litt nå og ta bilde Spilt opp kinnbeina? Fremhevet de du mener ? Ja. du har vledig høye og flotte kinneben og en lite strøk med nøytral matt bronzer fra øret og nesten bort til nesen hadde fått de frem godt. For den sminken jeg ville lagt, vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 25. oktober 2012 #1285 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Ja. du har vledig høye og flotte kinneben og en lite strøk med nøytral matt bronzer fra øret og nesten bort til nesen hadde fått de frem godt. For den sminken jeg ville lagt, vel og merke. Jeg har nesten ikke kinnbein i det hele tatt.. ser bare sånn ut pga contouringen jeg allerede har gjort Jeg er egentlig ganske rund i fjeset/kinnene Endret 25. oktober 2012 av Miss Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1286 Del Skrevet 25. oktober 2012 Vel, da m Jeg har nesten ikke kinnbein i det hele tatt.. ser bare sånn ut pga contouringen jeg allerede har gjort Jeg er egentlig ganske rund i fjeset/kinnene Ok, men det er jo dødsbra å sette dem på og jukse bittelitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 25. oktober 2012 #1287 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ble faktisk ikke så gale som jeg husket det. Men nå ville jeg ha markert øynene litt mer.. tykkere eyliner på øyelokket. Men føler meg uansett eldre.. men er sikkert bare jeg som er rar 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 25. oktober 2012 #1288 Del Skrevet 25. oktober 2012 Vel, da m Ok, men det er jo dødsbra å sette dem på og jukse bittelitt. Ja er jo det jeg allerede har gjort. Jeg lurte jo deg Markerer jeg det mer vil det se veldig påsminket og unaturlig ut i dagslys.. kunne gjerne markert det enda mer kun for bildets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1289 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ble faktisk ikke så gale som jeg husket det. Men nå ville jeg ha markert øynene litt mer.. tykkere eyliner på øyelokket. Men føler meg uansett eldre.. men er sikkert bare jeg som er rar Wow! Så sofistikert! Steinfin! Jeg dåner fordi du er så pen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 25. oktober 2012 #1290 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Wow! Så sofistikert! Steinfin! Jeg dåner fordi du er så pen! Takk skyld på sminken Kommer nok faktisk til å prøve dette igjen. Passet fint til litt mer voksne og seriøse sammenhenger.. hadde passet perfekt på kontoret med en enkel sort kjole og pumps.. bare synd jeg ikke jobber lenger Endret 25. oktober 2012 av Miss Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1291 Del Skrevet 25. oktober 2012 Takk Kommer nok faktisk til å prøve dette igjen. Passet fint til litt mer voksne og seriøse sammenhenger.. hadde passet perfekt på kontoret med en enkel sort kjole og pumps.. bare synd jeg ikke jobber lenger Vel, men hvis du en gang skulle finne på å jobbe igjen, så vet du hvordan sminken din skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 25. oktober 2012 #1292 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ble faktisk ikke så gale som jeg husket det. Men nå ville jeg ha markert øynene litt mer.. tykkere eyliner på øyelokket. Men føler meg uansett eldre.. men er sikkert bare jeg som er rar Du er kjempefin uansett, men dette likte jeg best. Kan jo selvfølgelig ha med belysning og sånt å gjøre også, men jeg synes du så så utrolig sunn og naturlig ut, og veeeeldig sofistikert. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 25. oktober 2012 #1293 Del Skrevet 25. oktober 2012 Wow! Så sofistikert! Steinfin! Jeg dåner fordi du er så pen! Du er kjempefin uansett, men dette likte jeg best. Kan jo selvfølgelig ha med belysning og sånt å gjøre også, men jeg synes du så så utrolig sunn og naturlig ut, og veeeeldig sofistikert. Nydelig! Superfin! Enig med disse to, likte denne absolutt best! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 25. oktober 2012 #1294 Del Skrevet 25. oktober 2012 I går fikk jeg iPod Touch fifth generation så nå kan jeg ta bilde av sminken min! Trenger hjelp! Vet ikke om jeg har hooded eyes eller deep set eyes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1295 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Man må vel være ærlig å legge ut bilder av de gangene man vet man mislyktes totalt med sminken sin også. Den her lørdagen begynte så bra, fordi min yndlingsgenser var på. Men hellet stoppet der, for jeg måtte tørke av og begynne helt på nytt to ganger før jeg kapitulerte og gikk som på bildene over. Det fikk bare være. Aner ikke hva som gikk galt, for jeg gjorde alt som vanlig. Endret 25. oktober 2012 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1296 Del Skrevet 25. oktober 2012 Man må vel være ærlig å legge ut bilder av de gangene man vet man mislyktes totalt med sminken sin også. Den her lørdagen begynte så bra, fordi min yndlingsgenser var på. Men hellet stoppet der, for jeg måtte tørke av og begynne helt på nytt to ganger før jeg kapitulerte og gikk som på bildene over. Det fikk bare være. Aner ikke hva som gikk galt, for jeg gjorde alt som vanlig. Likte veldig godt måten du har lagt og arbeidet med skyggen(e) oppå øyelokket :-) Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 25. oktober 2012 #1297 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ble faktisk ikke så gale som jeg husket det. Men nå ville jeg ha markert øynene litt mer.. tykkere eyliner på øyelokket. Men føler meg uansett eldre.. men er sikkert bare jeg som er rar Kjempefint! syns ikke du trenger noe mer på øynene når du har fokus både på øyne og lepper. og du kledde den røde leppestiften kjempegodt Man må vel være ærlig å legge ut bilder av de gangene man vet man mislyktes totalt med sminken sin også. Den her lørdagen begynte så bra, fordi min yndlingsgenser var på. Men hellet stoppet der, for jeg måtte tørke av og begynne helt på nytt to ganger før jeg kapitulerte og gikk som på bildene over. Det fikk bare være. Aner ikke hva som gikk galt, for jeg gjorde alt som vanlig. Jeg syns dette var veldig fint til deg jeg, "gjest"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1298 Del Skrevet 25. oktober 2012 Likte veldig godt måten du har lagt og arbeidet med skyggen(e) oppå øyelokket :-) Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Takk, det er ordinær skyggelegging med dusing med svart øyeskyggei trekant i ytre øyekrok for å lage dybde midt opp i alt det kobberet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1299 Del Skrevet 25. oktober 2012 Aner ikke hva som gikk galt, for jeg gjorde alt som vanlig. Det ser ut som om du har veldig kald hudtone, så det blir lett kræsj med så varme farger. Men du er flink Anonym poster: a708a759e4de4e4094a8f37971e06539 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1300 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kjempefint! syns ikke du trenger noe mer på øynene når du har fokus både på øyne og lepper. og du kledde den røde leppestiften kjempegodt Jeg syns dette var veldig fint til deg jeg, "gjest"! Takk, trivelig å høre hvor man har grepet til burgunderød øyeblyant i stedet for brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå