Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Løper på badet og ser*

Er ingen gloss ( hater gloss uuuh ) men er en lebestift, den er ganske billig, og enkel å få tak i ; Loreal Color Riche Serum i farven Freshly Candy :)

Takk for hurtig svar. og den er steinfijn på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest: Får man kjøpt Erika F. i norske parfymerier da? Den så veeeldig fin ut ja! :)

Jepp.

Lancome gjorde om formelen på monoøyeskyggene nu i år og den har faktisk blitt bedre og mer "smøraktig enn forrige versjon. Den heter G40. Legger med et bilde.

Lancome-Euro-Eyeshadows-1a-1024x562.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, Gjest. Vet du prisen og, kanskje? (sorry for maset :fnise:)

Er ikke helt sikker på hva nyversjonen koster for jeg kjører fremdeles den gamle, kjøpt i 2010. Tror jeg måtte ut med ca 200,- .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildet fjernet.

Her er den (Erika F) lagt over svart base for et mer intenst og mørkt utrykk, den nu så beryktede maybelline gel liner.

Endret av Gjest
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta dette slemt, Gjest. :hjerte:

278449189431510849_nSQJrUlb_c.jpg

Tror du med fordel kunne prøvd noe sånt? Det er jo stilen din, men åpner øyet litt! Ellers synes jeg du sminker deg helt greit altså, og jeg vet hvordan du føler det med kritikken for jeg var like sta med sminken min selv da jeg hadde en stil jeg gikk etter. :gjeiper: Det eneste jeg egentlig synes du kan gjøre, er å markere brynene dine mer, gi de litt form. For da vil sminken på øynene dine komme mer frem også, og da slutter kanskje folk å mase. :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den (Erika F) lagt over svart base for et mer intenst og mørkt utrykk, den nu så beryktede maybelline gel liner.

Okay, that's it! Den skyggen står øverst på shoppinglisten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta dette slemt, Gjest. :hjerte:

278449189431510849_nSQJrUlb_c.jpg

Tror du med fordel kunne prøvd noe sånt? Det er jo stilen din, men åpner øyet litt! Ellers synes jeg du sminker deg helt greit altså, og jeg vet hvordan du føler det med kritikken for jeg var like sta med sminken min selv da jeg hadde en stil jeg gikk etter. :gjeiper: Det eneste jeg egentlig synes du kan gjøre, er å markere brynene dine mer, gi de litt form. For da vil sminken på øynene dine komme mer frem også, og da slutter kanskje folk å mase. :P

Vel, jeg kan alltids prøve, se om jeg finner noen av mine hvite eye linere.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kan alltids prøve, se om jeg finner noen av mine hvite eye linere.

Prøv en som er vanilje eller hudfarget istedenfor. Det hvite vil få frem de røde blodårene i øyet. Just a tip :) Du har SÅÅÅÅ fin øyenfarge Gjest!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens. se vekk i fra ustelte øyenbryn og rett fra dusjen hår :P

377453_10152197032940128_1005854563_n.jpg

1. finito (henger en lampe på høyre siden min.. derfor ser det lysere ut på den siden)

2. øyensminken

3. contouring ( har altså ikke sminket øynene der)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den Erika F øyenskyggen, men jeg visste ikke at jeg hadde den engang, måtte sjekke, og jo visst var det erika f. Jeg syns jeg får en litt mørkere look enn det du har her. Andre øyenskygger fra lancome, som har en litt lysere farge, som du anbefaler?

Anonym poster: 5c7137115dac5a24b78bf59513f1e706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. finito (henger en lampe på høyre siden min.. derfor ser det lysere ut på den siden)

2. øyensminken

Øyesminken var sååååå fin! Også så pen du er!

Jeg ville kanskje droppet den leppestiften/lipglossen - eller dersom du vil ha nude lepper så funnet en med mindre skimmer i - eventuelt blande lypsyl, lett foundation og pudder sammen. Da blir det litt mer naturlig :)

Endret av floony
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har den Erika F øyenskyggen, men jeg visste ikke at jeg hadde den engang, måtte sjekke, og jo visst var det erika f. Jeg syns jeg får en litt mørkere look enn det du har her. Andre øyenskygger fra lancome, som har en litt lysere farge, som du anbefaler?

Anonym poster: 5c7137115dac5a24b78bf59513f1e706

Egentlig ikke, fordi jeg kjenner ikke det nye sortimentet. Og jeg tror favoritten min (når jeg lager nude kontormakeup) LANCOME Color Design Eye Shadow Single i fargen CASHMERE PINK, er gått ut av produksjon. Den er en matt brunrosa skygge. Fortvil dog ikke, Viva la Divas rouge Dreams er omtrent den samme fargen, men bare mnørkere og det er ingenting som tilsier at du ikke kan bruke en rouge på øyelokket hvis du liker fargen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyesminken var sååååå fin! Også så pen du er!

Jeg ville kanskje droppet den leppestiften/lipglossen - eller dersom du vil ha nude lepper så funnet en med mindre skimmer i - eventuelt blande lypsyl, lett foundation og pudder sammen. Da blir det litt mer naturlig :)

Tusen takk :)

Har faktisk ikke noe annet en lypsyl på leppene.. er nok blitsen på webcamet som gjør at det blir så shiny :) Pleier gå for nude lepper.. men har ikke tatt noe på nå, for typen kommer straks hjem etter 3 uker offshore.. og da er noe på leppene bortkasta :P haha

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik pleier jeg og sminke meg, føler meg naken uten mye skygge :)

Du er uten tvil veldig pen, men jeg må innrømme at jeg fikk litt bakoversveis av øyenskyggen. Det ble litt panda look.

Anonym poster: 0de63b797ff5fe2b0f75c0b54139d8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. øyensminken

Veeeery good! Vakker! Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...