Gjest HunterLady Skrevet 13. oktober 2012 #981 Del Skrevet 13. oktober 2012 Vi burde ikke spore av tråden, så slenger inn et bilde av party-makeup'en jeg hadde forrige helg jeg. (Dårlig iphone bilde) Veldig pen jente og synes øyensminken og ansiktssminken ser veldig bra ut. Eneste minuset er øyenbrynene. Ser veldig unaturlig og hardt ut, og jeg synes det er mye finere med mykere og mer naturlige bryn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 13. oktober 2012 #982 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Unaturlige bryn på første bildet, og naturlige på de siste. Hva er finest? Jeg synes personlig at det er finest med naturlige bryn, men vil gjerne høre hva dere andre synes. Endret 13. oktober 2012 av HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #983 Del Skrevet 13. oktober 2012 Unaturlige bryn på første bildet, og naturlige på de siste. Hva er finest? Jeg synes personlig at det er finest med naturlige bryn, men vil gjerne høre hva dere andre synes. Jeg synes faktisk naturlig bryn så best ut også Ikke at du var noe mindre pen på de andre bildene da^^ Men nå er ikke jeg noen ekspert på øyenbryn haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #984 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Innlegg slettet, mod. Den der AB'n har intet liv, jeg lå og kosa meg med min høye fyr, mens den der personen trakkaserte meg på KG. Er de gode? Dyre? (Håper folk synes konstruktiv kritikk er OK, forresten?) Kjempebra, bedre enn MAC, rundt 150kr pr stk, mye mer skygge i pannene også. Beklageligvis holder Bedhead på å avvikle sminkemerket sitt, men får du fatt på øyeskyggene deres så slå til. Jeg misunner deg den huden din, altså! Har du brukt mye sminke, eller er det helt naturlig? Her er det vel en blanding av grønn primer og Bobbie Brown matt foundation i warm Ivory av noe slag. Lagt på med svamp. Det gir mykt og naturlig resultat, suger mye foundation da, men det skiter jeg i. Unaturlige bryn på første bildet, og naturlige på de siste. Hva er finest? Jeg synes personlig at det er finest med naturlige bryn, men vil gjerne høre hva dere andre synes. Jeg likte brynene med rød lebestift best. Du ser ut som Greta Garbo, Hunter. Nydelig. Kjempefin! :D Takk, kjære. Endret 13. oktober 2012 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 13. oktober 2012 #985 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Unaturlige bryn på første bildet, og naturlige på de siste. Hva er finest? Jeg synes personlig at det er finest med naturlige bryn, men vil gjerne høre hva dere andre synes. Litt vanskelig å få et skikkelig inntrykk utifra så små bilder, men jeg synes at brynene ser best ut på bilde nummer to og tre Veldig fine bilder! På bilde nummer én ser de derimot litt vel harde ut. Har du ingenting på brynene på bilde 2 og 3? Jeg pleier å bruke en brynskygge om jeg vil fremheve brynene litt. Det gir et mykt og naturlig resultat, ser ikke påtegnet ut i det hele tatt. Men nå er brynene mine ganske mørke og synlige fra før av, så jeg bare «fargelegger» slurvete der det er bryn fra før av og så ser det OK ut. Man må sikkert være flinkere og mer nøyaktig om man har tynne og/eller lyse bryn. Endret 13. oktober 2012 av Tonje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #986 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Bildene er fjernet. Jeg er ingen Megan Fox fan, men jeg er stor beundrer av den sminkningen i bronsje, brun og coral, som hun kjører til daglig. Hun har funnet hva som hun kler og hva som passer både til dag og kvelds og holder seg til det, med små variasjoner. Nå er jeg uheldigvis ikke så ansiktspen som Megan er, men det her er uansett min versjon av hennes makeup. Endret 14. oktober 2012 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 13. oktober 2012 #987 Del Skrevet 13. oktober 2012 Litt vanskelig å få et skikkelig inntrykk utifra så små bilder, men jeg synes at brynene ser best ut på bilde nummer to og tre Veldig fine bilder! På bilde nummer én ser de derimot litt vel harde ut. Har du ingenting på brynene på bilde 2 og 3? Jeg pleier å bruke en brynskygge om jeg vil fremheve brynene litt. Det gir et mykt og naturlig resultat, ser ikke påtegnet ut i det hele tatt. Men nå er brynene mine ganske mørke og synlige fra før av, så jeg bare «fargelegger» slurvete der det er bryn fra før av og så ser det OK ut. Man må sikkert være flinkere og mer nøyaktig om man har tynne og/eller lyse bryn. Faktisk så var meningen at bildene skulle være så små, fordi jeg var kun interessert i brynene og hvordan de helhetlig passet sammen med resten av ansiktet mitt. Nei, akkurat nå bruker jeg ingenting. Gidder ikke og synes selv at det er fint uten noen. Har brukt skygger, men det skal nesten ingenting til før det blir for hardt på meg, uansett hvilken farge jeg bruker. Bruker relativt mye øyensminke fra før, så bryn i tillegg blir ofte too much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 13. oktober 2012 #988 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Jeg er ingen Megan Fox fan, men jeg er stor beundrer av den sminkningen i bronsje, brun og coral, som hun kjører til daglig. Hun har funnet hva som hun kler og hva som passer både til dag og kvelds og holder seg til det, med små variasjoner. Nå er jeg uheldigvis ikke så ansiktspen som Megan er, men det her er uansett min versjon av hennes makeup. Utrolig fin farge på øynene dine! Bruker du sort eyeliner på våtkanten nede ? Endret 13. oktober 2012 av Miss Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #989 Del Skrevet 13. oktober 2012 Utrolig fin farge på øynene dine! Bruker du sort eyeliner på våtkanten nede ? Takk. Ja, jeg har "hooded eyes" som det heter, så globalinjen er dermed ikkeeksisterende, dermed så setter jeg på det mørkeste mørke under øyet i stedet. Jeg synes det fungerer, men mange mener det blir for sterkt og hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 13. oktober 2012 #990 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Takk. Ja, jeg har "hooded eyes" som det heter, så globalinjen er dermed ikkeeksisterende, dermed så setter jeg på det mørkeste mørke under øyet i stedet. Jeg synes det fungerer, men mange mener det blir for sterkt og hardt. Jeg synst nok det ble litt for hardt ja. Tror det kunne blitt penere om du brukte en mørk skygge på vippekanten og rett under. Men selvfølgelig, liker du det såpass markert så er jo det helt greit ingen har lik smak Det er forreste også mulig å "fake" en globelinje ved å legge mørk skygge oppå "henget" på øyelokket. Endret 13. oktober 2012 av Miss Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #991 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det er forreste også mulig å "fake" en globelinje ved å legge mørk skygge oppå "henget" på øyelokket. Du, det har jeg prøvd og det ser ut som jeg går "dagen derpå øyne". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 13. oktober 2012 #992 Del Skrevet 13. oktober 2012 Du, det har jeg prøvd og det ser ut som jeg går "dagen derpå øyne". Ja det er ikke alltid like lett å få fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 13. oktober 2012 #993 Del Skrevet 13. oktober 2012 Mine Bedhead Cosmetics øyeskygger, har alle utenom Velvet. Den finner jeg ingensteder. http://www.ebay.com/itm/Tigi-Bed-Head-Cyberoptics-Eye-Shadow-VELVET-/140866250093?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item20cc48656d denne? Har aldri tenkt på at de øyeskyggene der er noe særlig, men de var jo kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #994 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ja det er ikke alltid like lett å få fint. Ja, jeg er ikke helt interessert i å renne rundt med "graaua" midt på lyse dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #995 Del Skrevet 13. oktober 2012 http://www.ebay.com/...=item20cc48656d denne? Har aldri tenkt på at de øyeskyggene der er noe særlig, men de var jo kjempefine! Ja, takk for link. Hvis du liker mono øyeskyggene til MAC i finishen Veluxe Pearl, vil du elske Bedhead øyeskyggene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 13. oktober 2012 #996 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ja, takk for link. Hvis du liker mono øyeskyggene til MAC i finishen Veluxe Pearl, vil du elske Bedhead øyeskyggene. Bare hyggelig har veldig lyst til å prøve ett par nå. hva heter den lilla og den rosa, og de to skyggene du har over de to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #997 Del Skrevet 13. oktober 2012 I pannen min så er pink nr 4 i første rad, Passion blir nr 1 i 3 rad og så har du ametyst som blir 5 i 2 rad og Navy som nr 6 i 2 rad og burgunder som nr 2 i 3 rad, den er steikfin pga den er brunbasert. Men sånn skikkelig lilla, lilla blir den amethystskyggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #998 Del Skrevet 13. oktober 2012 I pannen min så er pink nr 4 i første rad, Passion blir nr 1 i 3 rad og så har du ametyst som blir 5 i 2 rad og Navy som nr 6 i 2 rad og burgunder som nr 2 i 3 rad, den er steikfin pga den er brunbasert. Men sånn skikkelig lilla, lilla blir den amethystskyggen. Du ser mye bedre ut uten sminke. Jeg så et bilde av deg på nettet der du ikke hadde på noe sminke og der var du søt. Anonym poster: 764163f56e600dbb6bd19b379a512103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 13. oktober 2012 #999 Del Skrevet 13. oktober 2012 Du glemte en sitering.. Tråden er ryddet for persondebatt. Takk for påminnelsen Bobler ;9 Mvh Sulosi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #1000 Del Skrevet 13. oktober 2012 Bare hyggelig har veldig lyst til å prøve ett par nå. hva heter den lilla og den rosa, og de to skyggene du har over de to? Men jeg lurer på om du ikke mener Taupe og Natural. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå