Nalaya Skrevet 13. mai 2012 #721 Del Skrevet 13. mai 2012 Nå er vel ikke du kunden hennes? Og dette er et forum, så det må du tåle å høre. Jeg hadde blitt glad om noen hadde vært 100%ærlig og fortalt meg hva jeg kledde isteden for å bare si "ja du er pen", "du kler den fargen kjempegodt", bare for å ikke såre meg. Hadde satt mye mer pris på ærlige tilbakemeldinger. Men det er kanskje bare meg Hehe, selfølgelig. Men det er mange måter å si at folk gjør feil på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 14. mai 2012 #722 Del Skrevet 14. mai 2012 Hehe, selfølgelig. Men det er mange måter å si at folk gjør feil på En viktigper det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalaya Skrevet 14. mai 2012 #723 Del Skrevet 14. mai 2012 En viktigper det der. Ja, tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #724 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg velger å poste som anonym. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #725 Del Skrevet 14. mai 2012 Oi, jeg er AB over her.. Jeg fikk det ikke til.. Unnskyld for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 14. mai 2012 #726 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg velger å poste som anonym. Kjempefin, jeg liker godt fargen på glossen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalaya Skrevet 14. mai 2012 #727 Del Skrevet 14. mai 2012 Kjempefin, jeg liker godt fargen på glossen. MHm, glossen var kjempefin! Likte veldig godt den freshe blushen din også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 15. mai 2012 #728 Del Skrevet 15. mai 2012 Noen flere som vil vise sminken sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #729 Del Skrevet 16. mai 2012 Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #730 Del Skrevet 16. mai 2012 Så inspirerende tråd (bare synd masse bilder har forsvunnet før jeg rakk å se dem). Hvem melder seg frivillig til å holde et skikkelig sminkekurs for HuskyPusky? Det er virkelig et emne jeg føler meg uerfaren på... http://www.marykaynorway.no/ se under bildet med grå bakgrunn -finn en hudpleiekonsulent og du får gratis hudpleie og sminkekurs hjemme hos deg selv, du kan også lese på trender og tips og det er også noen tips å få i onlinekatalogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 16. mai 2012 #731 Del Skrevet 16. mai 2012 Så inspirerende tråd (bare synd masse bilder har forsvunnet før jeg rakk å se dem). Hvem melder seg frivillig til å holde et skikkelig sminkekurs for HuskyPusky? Det er virkelig et emne jeg føler meg uerfaren på... http://www.marykaynorway.no/ se under bildet med grå bakgrunn -finn en hudpleiekonsulent og du får gratis hudpleie og sminkekurs hjemme hos deg selv, du kan også lese på trender og tips og det er også noen tips å få i onlinekatalogen Hvis du vil ha et profesjonellt sminkekurs tror jeg heller jeg ville valgt en makeup store butikk evt en mac butikk. Bestill gjerne en time. De koster rundt 500 kr, men du får produkter opptil den summen. Noen har også nevnt body shop(?) som har gratis kurs. Og så finns det jo selvsagt en haug av frisører/makeup artister ol som gir sminkekurs. Evt sminker deg for en dag. (tenk brudesminke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 21. mai 2012 #732 Del Skrevet 21. mai 2012 Bortkastede penger, pga heller ikke damerne som står i de der butikkene er spesielt gode på makeup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 4. juni 2012 #733 Del Skrevet 4. juni 2012 Fordelen med å bruke primer: Man kan sovne på sofaen med pollenallergi, rennende øyne og sikle ned hele sofaen mens man leser tørre fagbøker - men våkne opp med sminken på ca samme sted som den var da du sovnet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trappetroll Skrevet 5. juni 2012 #734 Del Skrevet 5. juni 2012 Åå så mange fine folk da! Det er så mange som er flinke til å sminke seg! Dere er skikkelig pene Noen som har et lite tips til en som ikke får til å bruke eyeliner? Har prøvd utallige ganger, men ender opp med å likne en blanding av vaskebjørn og panda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 5. juni 2012 #735 Del Skrevet 5. juni 2012 Fordelen med å bruke primer: Man kan sovne på sofaen med pollenallergi, rennende øyne og sikle ned hele sofaen mens man leser tørre fagbøker - men våkne opp med sminken på ca samme sted som den var da du sovnet Nydelig makeup igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 5. juni 2012 #736 Del Skrevet 5. juni 2012 Nydelig makeup igjen. :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #737 Del Skrevet 5. juni 2012 Fordelen med å bruke primer: Man kan sovne på sofaen med pollenallergi, rennende øyne og sikle ned hele sofaen mens man leser tørre fagbøker - men våkne opp med sminken på ca samme sted som den var da du sovnet Hvilken primer bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 5. juni 2012 #738 Del Skrevet 5. juni 2012 Til hverdags sminker jeg meg sånn. Bare litt lys brun skygge. Min lenke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 5. juni 2012 #739 Del Skrevet 5. juni 2012 Til hverdags sminker jeg meg sånn. Bare litt lys brun skygge. Kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 5. juni 2012 #740 Del Skrevet 5. juni 2012 Kjempefin. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå