Gjest "gjest" Skrevet 13. april 2012 #481 Del Skrevet 13. april 2012 Anon er nydelig. Flott sminke også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 13. april 2012 #482 Del Skrevet 13. april 2012 Prøvde meg på litt annen sminke i dag da, etter at jeg spurte hva som hadde kledd meg. Vet ikke helt hva jeg syntes, hva syntes dere? Vet ikke om jeg så forrige bilde, men dette ser i hvert fall veldig fint ut! Ser ut til at du har funnet farger som passer deg bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -_Tove_- Skrevet 13. april 2012 #483 Del Skrevet 13. april 2012 Prøvde meg på litt annen sminke i dag da, etter at jeg spurte hva som hadde kledd meg. Vet ikke helt hva jeg syntes, hva syntes dere? Veldig pent! Det kledde deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #484 Del Skrevet 13. april 2012 Prøvde meg på litt annen sminke i dag da, etter at jeg spurte hva som hadde kledd meg. Vet ikke helt hva jeg syntes, hva syntes dere? Du minner med om Angelina Jolie, blir nesten lesbisk her jeg sitter. Synes sminken var veldig passende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 13. april 2012 #485 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Takk for fine ord! Men jeg føler jeg hører hjemme i rød lebestift, det er så uvant med mye øyesminke, haha. Legger ved bildet jeg har lagt ut tidligere Endret 15. april 2012 av Anon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 13. april 2012 #486 Del Skrevet 13. april 2012 Takk for fine ord! Men jeg føler jeg hører hjemme i rød lebestift, det er så uvant med mye øyesminke, haha. Legger ved bildet jeg har lagt ut tidligere Du kledde det veldig godt og Heldige du. Jeg føler ikke at jeg ser noe bra ut i rød leppestift, selv om jeg virkelig prøver å få det til fra tid til annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 13. april 2012 #487 Del Skrevet 13. april 2012 Alle kan ikke være pene i alles øyne, jeg gav kompliment til de damene jeg SYNTES er pene. Skal jeg komplimentere alle her inne, sånn at de føler seg bedre? vel desverre slik er ikke virkeligheten og som jeg sa tidligere alle har forskjellig smak. Det er riktig at denne tråden handler om sminke, men komplimenter er ikke ulovlig. At noen får komplimenter når de legger ut bilde er helt greit. Noe annet er det når sånne som B18 kommer inn i tråden, ser igjennom alle bildene, og så lager et innlegg der hun skriver at "xxx og xxx var pene, og noen andre...". Det er bare idiotisk og ganske dårlig gjort mot alle som har vært så modige å legge ut bilde (og igjen, jeg er ikke blant dem). De har jo ikke lagt ut bilde for å bli bedømt på penhet og sammenlignet med andre, men for å vise frem hvordan de sminker seg, uansett hvilket utseende de måtte ha. Tilbake til topic 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 13. april 2012 #488 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Du minner meg litt om Megan Fox, du kler virkelig rød leppestift =) Liker sminken din, vet ikke om jeg burde si dette... men hehe jeg syntes du er pen Anon. Takk for fine ord! Men jeg føler jeg hører hjemme i rød lebestift, det er så uvant med mye øyesminke, haha. Legger ved bildet jeg har lagt ut tidligere Endret 13. april 2012 av B18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 13. april 2012 #489 Del Skrevet 13. april 2012 Du kledde det veldig godt og Heldige du. Jeg føler ikke at jeg ser noe bra ut i rød leppestift, selv om jeg virkelig prøver å få det til fra tid til annen. Tusen takk! Kanskje det gjelder å finne den rette fargen? Men tror jeg passer det fordi jeg har såpass mørkt hår og veldig hvit hud, så da passer det litt i fargekombinasjonen, haha. Jeg har hvertfall fokusert på farger når jeg sminker meg, på hvilke farger jeg har fra før av og hvilke som kan passe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floony Skrevet 13. april 2012 #490 Del Skrevet 13. april 2012 Synes den røde lebestiften var smashing Anon. Prøver meg på liknende av og til, men mest når jeg skal ut og "drikker den bort" haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2012 #491 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg tror Anon er pen uansett hvilken leppestift hun bruker. Den kunne sikkert vært grønn, svart eller blå, og likevel ville hun vært pen. Min ærlige mening er at du kler røde lepper, men synes ikke dette er det ideelle. Synes du var mye finere på bildet med gloss på eller lignende, på forrige side. Men dersom du trives, så må du jo for all del sminke deg slik du vil. Dette er bare min mening. Synes generelt at røde lepper er too much og at ingen kler det noe særlig, utenom i helt spesielle anledninger. Edit: *slenge på en smiley* Endret 13. april 2012 av HunterLady 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #492 Del Skrevet 13. april 2012 Syntes ikke Anon lignet på Megan Fox i det hele tatt. Megan Fox ser trashy og oversminka ut, Anon så mye mer classy ut og minnet om en Hollywoodstjerne fra 40-tallet med den røde leppestiften 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. april 2012 #493 Del Skrevet 13. april 2012 Syntes ikke Anon lignet på Megan Fox i det hele tatt. Megan Fox ser trashy og oversminka ut, Anon så mye mer classy ut og minnet om en Hollywoodstjerne fra 40-tallet med den røde leppestiften Rita Hayworth, Veronica Lake. Typisk Hollywood glamour pin up look. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 13. april 2012 #494 Del Skrevet 13. april 2012 Herregud da dere, blir jo helt flau nå. Takk for supre ord! Dere er best Bruker ikke rød lebestift så ofte, bare hvis jeg skal pynte meg eller noe. Alle stirrer på meg hvis jeg tar det på en hverdag, haha. Men kan gjerne ta det på hvis jeg føler jeg ikke ser bra ut en dag, fordi da føler jeg at jeg ser automatisk bedre ut Tok forresten et bedre bilde der man kan se øyesminken bedre, vil dere se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 13. april 2012 #495 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Takk for fine ord! Men jeg føler jeg hører hjemme i rød lebestift, det er så uvant med mye øyesminke, haha. Legger ved bildet jeg har lagt ut tidligere Jeg trives også veldig godt med rød lebestift. Du kledde det veldig! Synes det fremhevet trekkene i ansiktet ditt veldig fint. edit; skrivefeil Endret 13. april 2012 av Dreamdrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. april 2012 #496 Del Skrevet 13. april 2012 Anon: Vil gjerne se!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 13. april 2012 #497 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg tror Anon er pen uansett hvilken leppestift hun bruker. Den kunne sikkert vært grønn, svart eller blå, og likevel ville hun vært pen. Jeg skal definitivt prøve grønn en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. april 2012 #498 Del Skrevet 13. april 2012 Men folkens: Hvis dere husker hva dere har brukt av produkt og sånt så fortell meg det gjerne her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eld Skrevet 13. april 2012 #499 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Hadde samme problemet helt til jeg prøvde Illamasquas Light Liquid Foundation i farge 115. Utrolig god foundation! Takk for tips! Hvor kjøper du den? Edit: Leste noen reviews, og det som går igjen er at den er litt kakete og blender dårlig. Siden du synes den er god så gjør jeg egentlig regning med at du ikke opplever den slik, men hvordan er den i konsistensen og sånt? Endret 13. april 2012 av Eld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 13. april 2012 #500 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Haha, ser nå at det ikke er så veldig mye bedre bilde. Men prøvde å vise at det er mørkere her jeg sitter. Og jeg måtte holde hånden over øyene for å skygge for lyset, så det er ikke sånn jeg sitter hvis dere skulle tro det Forresten, har dere noe tips til en lipgloss? Den eneste jeg har nå er fra h&m, og den er helt forferdelig! Endret 15. april 2012 av Anon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå