Vulpes Skrevet 13. april 2012 #461 Del Skrevet 13. april 2012 Bestilte nettopp prøver av de lyseste fargene Multi-Tasking Neutral Multi-Tasking Neutral - Semi-Matte Fair - IT Fair - Matte Fair - Semi-Matte Fair Neutral - Semi-Matte Ivory - Matte Noen som har erfaring med noen av disse? Hvordan er de forskjellige på (IT, semi-matte, matte)? Tror ikke jeg har prøvd noen av disse fargene, men det høres ut som at du er inne på noe her. Håper en av dem vil passe! Eller eventuelt at du kan blande sammen farger så det passer huden din perfekt, det er det ingenting i veien for å gjøre. Å desiken! Var meg som bestilte brunfarge forresten:P Nå ser jeg at du kler kalde farger skikkelig godt - og at du faktisk kan bruke mer dramatisk sminke enn jeg hadde antatt - det ble utrolig fint! Men er jeg fargeblind når jeg aner et hint av kald brungrå i enden av globallinjen? Det var iallefall pænt Jeg er overhodet ikke fan av sølvfarger i sminke, men du kledde det skikkelig godt. Skjønner absolutt at du ikke liker pastellfarger - det tror jeg også hadde krasjet på deg når jge ser det bildet. Takk! :gjeiper: Jeg sjekka bloggen min for å se hvilke øyenskygger jeg faktisk hadde brukt, og det er bare sølvfargen, hvit og svart. Det brune er bare et tynt lag av den svarte øyenskyggen som ser brun ut når hudfargen skinner gjennom. Tror det ble brunere på bildene enn det egentlig var og. Og ja, de gangene jeg har prøvd klær i pastellfarger ála disse har jeg blitt helt gusten og utvasket i trynet føler jeg, haha: http://xe2.xanga.com/317f676019431281311663/m224133552.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myldre Skrevet 13. april 2012 #462 Del Skrevet 13. april 2012 Kan ikke flere legge opp bilde da ? Det er så gøy å se hvordan andre sminker seg og lære nye ting :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. april 2012 #463 Del Skrevet 13. april 2012 "gjest": Hva slags øyenskygge er det du bruker på øverste bildet i innlegg 378? Utrolig kule farger! Gosh effec powder i fargen "Fox" (rød) på det bevegelige lokket og MAC pigment i fargen Grape i globallinjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #464 Del Skrevet 13. april 2012 Gosh effec powder i fargen "Fox" (rød) på det bevegelige lokket og MAC pigment i fargen Grape i globallinjen. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floony Skrevet 13. april 2012 #465 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg må bare si at jeg liker sminkestilen din utrolig godt "gjest". Jeg gikk for noenlunde samme look før, da jeg hadde svart hår og piercing i leppa. Det er KULT når man kjører hele stilen. Desverre fant jeg ut etter mye om og men at det ikke var helt meg, og la fra meg våtkant-lineren (et veldig hardt valg jeg måtte ta). Jeg er altfor "myk" av meg og det ser i bunn og grunn feil ut. Men DU kler det =) Og Tonje: nyyyydelig! Endret 13. april 2012 av floony 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 13. april 2012 #466 Del Skrevet 13. april 2012 Eld du er pen, hunterlady også dt var fine bilder av noen andre også... men det er en bruker her på kg som virkelig er en skjønnhet og det er "Setereh"....hvis jeg husker riktig... Ps jenter bør virkelig sluttte med å lage "Megan Fox øyenbryn" på seg selv, it doesnt look good! (med mindre man har naturlige tykke bryn som man styler..). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #467 Del Skrevet 13. april 2012 Eld du er pen, hunterlady også dt var fine bilder av noen andre også... men det er en bruker her på kg som virkelig er en skjønnhet og det er "Setereh"....hvis jeg husker riktig... Ps jenter bør virkelig sluttte med å lage "Megan Fox øyenbryn" på seg selv, it doesnt look good! (med mindre man har naturlige tykke bryn som man styler..). Fler som har lagt merke til at de arabiske og pakistanske brukerne alltid gir kompliment til hverandre...... Dessuten handler ikke denne tråden om pen og ikke pen. Men om sminke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 13. april 2012 #468 Del Skrevet 13. april 2012 Retard! jeg er hverken pakistaner eller araber. Jeg er europeisk! jealousy is indeed a disease! Jeg tror de aller fleste på KG er enig at Seterek er drit pen! Det at jeg anerkjenner Seteres penhet (hvis det virkelig er henne på de bildene hun har lagt ut før), har ingenting med DEG og gjøre. Get over it. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #469 Del Skrevet 13. april 2012 Fler som har lagt merke til at de arabiske og pakistanske brukerne alltid gir kompliment til hverandre...... Dessuten handler ikke denne tråden om pen og ikke pen. Men om sminke. Og såvidt jeg har forstatt handler det heller ikke om rase... (Pakistanske/ arabiske kvinner er jo stort sett vanvittig pene, man trenger ikke å være pakistansk/ arabisk for å se deg...) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 13. april 2012 #470 Del Skrevet 13. april 2012 Oh hunterlady er jo norsk, hahahha så jeg gir faktisk et kompliment til en norsk jente. lmfao. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 13. april 2012 #471 Del Skrevet 13. april 2012 5 + i løpet av 5minutter, noen sliter med dårlig selvtillit her gitt... alle har forskjellig smak, jeg syntes Setereh er pen, Eld og hunterlady=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2012 #472 Del Skrevet 13. april 2012 5 + i løpet av 5minutter, noen sliter med dårlig selvtillit her gitt... alle har forskjellig smak, jeg syntes Setereh er pen, Eld og hunterlady=) Tusen takk, B18! Jeg synes dere andre kan spare dere. Det er kommet en rekke komplimenter i denne tråden til flere forskjellige kvinner, men så raskt det er noen som ikke er norske, så er det forferdelig? Dessuten, jeg er norsk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #473 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg for min del synes det er ganske på trynet å skrive "xxx og xxx og xxx var pen" i en tråd som denne, slik at de som ikke ble nevnt ganske tydelig forstår at de ikke nådde opp utseendemessig. De som har lagt ut bilde (og nei, jeg er ikke en av dem) har vel gjort det for å vise hvordan de sminker seg. Ikke for at brukere skal komme inn i tråden og plukke ut hvem som er penest, det har jo ingenting med saken å gjøre. En mindre pen person kan jo være mye flinkere med sminketeknikker og fremheving av heldige trekk enn de med de peneste trekkene naturlig. Så hvem som bør "spare seg" vet ikke jeg.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2012 #474 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg for min del synes det er ganske på trynet å skrive "xxx og xxx og xxx var pen" i en tråd som denne, slik at de som ikke ble nevnt ganske tydelig forstår at de ikke nådde opp utseendemessig. De som har lagt ut bilde (og nei, jeg er ikke en av dem) har vel gjort det for å vise hvordan de sminker seg. Ikke for at brukere skal komme inn i tråden og plukke ut hvem som er penest, det har jo ingenting med saken å gjøre. En mindre pen person kan jo være mye flinkere med sminketeknikker og fremheving av heldige trekk enn de med de peneste trekkene naturlig. Så hvem som bør "spare seg" vet ikke jeg.. Jeg er i grunnen enig med deg i at dette er en tråd som skal handle om sminke! Men sminke vises best når man viser seg fram, dermed vil flere se personene bak nickene. Det er ikke til å komme utenom at noen får komplimenter, akkurat som at det ikke er til å komme utenom at noen får massiv "kritikk" og småfrekke kommentarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floony Skrevet 13. april 2012 #475 Del Skrevet 13. april 2012 Alle er pene på hver sin måte uansett, det er alltid noe godt i folk. Det er jo ganske enkelt å la seg sidetracke av utseendet til de som poster i en slik tråd, da, istedetfor å bare forkusere på det som er malt utenpå. Så å gi komplimenter synes jeg ikke er en negativ greie, og jeg tror de som ikke blir nevnt er voksne nok til å ta det hele med ro egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #476 Del Skrevet 13. april 2012 At noen får komplimenter når de legger ut bilde er helt greit. Noe annet er det når sånne som B18 kommer inn i tråden, ser igjennom alle bildene, og så lager et innlegg der hun skriver at "xxx og xxx var pene, og noen andre...". Det er bare idiotisk og ganske dårlig gjort mot alle som har vært så modige å legge ut bilde (og igjen, jeg er ikke blant dem). De har jo ikke lagt ut bilde for å bli bedømt på penhet og sammenlignet med andre, men for å vise frem hvordan de sminker seg, uansett hvilket utseende de måtte ha. Tilbake til topic 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floony Skrevet 13. april 2012 #477 Del Skrevet 13. april 2012 At noen får komplimenter når de legger ut bilde er helt greit. Noe annet er det når sånne som B18 kommer inn i tråden, ser igjennom alle bildene, og så lager et innlegg der hun skriver at "xxx og xxx var pene, og noen andre...". Det er bare idiotisk og ganske dårlig gjort mot alle som har vært så modige å legge ut bilde (og igjen, jeg er ikke blant dem). De har jo ikke lagt ut bilde for å bli bedømt på penhet og sammenlignet med andre, men for å vise frem hvordan de sminker seg, uansett hvilket utseende de måtte ha. Tilbake til topic True that, da er jeg enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 13. april 2012 #478 Del Skrevet 13. april 2012 Tusen takk! Den er grei ja. Jeg må bare si at jeg liker sminkestilen din utrolig godt "gjest". Jeg gikk for noenlunde samme look før, da jeg hadde svart hår og piercing i leppa. Det er KULT når man kjører hele stilen. Desverre fant jeg ut etter mye om og men at det ikke var helt meg, og la fra meg våtkant-lineren (et veldig hardt valg jeg måtte ta). Jeg er altfor "myk" av meg og det ser i bunn og grunn feil ut. Men DU kler det =) Takk, har vært rockbitch i over tyve år nu, så det skal mye til før jeg skifter stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 13. april 2012 #479 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Prøvde meg på litt annen sminke i dag da, etter at jeg spurte hva som hadde kledd meg. Vet ikke helt hva jeg syntes, hva syntes dere? Endret 15. april 2012 av Anon 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2012 #480 Del Skrevet 13. april 2012 Prøvde meg på litt annen sminke i dag da, etter at jeg spurte hva som hadde kledd meg. Vet ikke helt hva jeg syntes, hva syntes dere? Det jeg synes er at med denne sminken (og uten også) ser du ekstremt bra ut! Nydelig ansikt og leppene er fantastiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå