Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å se bilder! Hva kostet de og hvor fikk du tak i dem?

Anonymous poster hash: 5e094...2f8

Fikk i dem her.

Bestilte mandag og de var i postkassen på torsdag. Honey kalles fargen.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk i dem her.

Bestilte mandag og de var i postkassen på torsdag. Honey kalles fargen.

Åh, jeg fikk lyst til å bestille blåe linser! :D Men jeg finner selvfølgelig ikke det kortet med styrken min.. Og jeg kan kanskje ikke ha linser når jeg har skjeve hornhinner?

Men linser er kult! :D Jeg hadde linser uten styrke med kattøye motiv. Folk ble så skremte! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg fikk lyst til å bestille blåe linser! :D Men jeg finner selvfølgelig ikke det kortet med styrken min.. Og jeg kan kanskje ikke ha linser når jeg har skjeve hornhinner?

Men linser er kult! :D Jeg hadde linser uten styrke med kattøye motiv. Folk ble så skremte! :skratte:

Det hadde vært steikeartig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært steikeartig.

Ja, de var drit kule! :D Jeg tror de selger linser med motiv på en butikk rett nedi veien her, kom jeg på nå.. Lurer på om jeg må gå innom der en av de nermeste dagene, altså.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de var drit kule! :D Jeg tror de selger linser med motiv på en butikk rett nedi veien her, kom jeg på nå.. Lurer på om jeg må gå innom der en av de nermeste dagene, altså.. :fnise:

Kjekt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt ja.

Hurraa, de har linser! :D Her er slike jeg hadde; https://www.facebook.com/photo.php?fbid=294292207352279&set=a.286718798109620.66607.128123453969156&type=3&theater

Tenker jeg må løpe ned å kjøpe disse nå; https://www.facebook.com/photo.php?fbid=294291124019054&set=a.286718798109620.66607.128123453969156&type=3&theater

:hoppe:

(Håper bare fargen er såppas tett at de fortsatt ser blå ut selv om at jeg har mørke brune øyne :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha skikkelig blå linser :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst til å bestille meg linser :) Men til dere som har bestilt - bruker dere linser fra før? Hvis ikke, står det klare instruksjoner på hvordan man setter dem inn? Hvordan reagerer øyet på fremmedlegemet?

Husker da min søster fikk linser for mange år siden... Hun "gråt" hele første uka.. Kjenner at jeg ikke har så lyst til det ;)

Men fy søren så stilig det hadde vært med grønne øyne til mitt mørke hår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraa, de har linser! :D Her er slike jeg hadde; https://www.facebook.com/photo.php?fbid=294292207352279&set=a.286718798109620.66607.128123453969156&type=3&theater

Tenker jeg må løpe ned å kjøpe disse nå; https://www.facebook.com/photo.php?fbid=294291124019054&set=a.286718798109620.66607.128123453969156&type=3&theater

:hoppe:

(Håper bare fargen er såppas tett at de fortsatt ser blå ut selv om at jeg har mørke brune øyne :P )

Bestiller du de i opak versjon så skal det vises.

Takk for det!! :) Misunner dine øyne, så utrolig iiiiisblå!!! :)

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: e15d3...2f0

Øya ser helt skeive ut da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er dagens fra meg :)

IMG_7439.jpg

IMG_7431.jpg

De bildene ble innmari mye mer gigantiske enn planlagt..

Klarer ikke fjerne bildene dine så håper det er ok! Hvilken øyenskygge har du brukt her? Elsker forsåvidt hele looken så alt av detailjer hadde vært knall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*borte*

1 bildet er uten sminke, 2 bildet er med :)

Bruker pudder, concealer, mascara, eyeliner og øyenbrynsblyant

Endret av ilouises
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 bildet er uten sminke, 2 bildet er med :)

Bruker pudder, concealer, mascara, eyeliner og øyenbrynsblyant

Pen :)

Anonymous poster hash: d016c...ccd

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pen :)

åh. søren! nå glemte jeg å fjerne bildene i innlegget. Var ikke meningen. :( kan noen moderatorer fjerne de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose

Sminker meg veldig lite, tar på foundation og litt rød gloss bare. Vippene mine er naturlig ekstremt lange og tykke så heldig med den ;) ser ikke noe annerledes ut uten sminke, har jeg fått høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...