AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2281 Del Skrevet 26. september 2013 Ikke meg på bildet, men synes at det er fin sminke , bortsett fra lipglossen. Sån ser jeg ut ca til vanlig Anonymous poster hash: eccdc...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2282 Del Skrevet 26. september 2013 Glemte bildet Ab over Anonymous poster hash: eccdc...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2283 Del Skrevet 26. september 2013 Går ikke an å laste huff :/Anonymous poster hash: eccdc...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #2284 Del Skrevet 28. september 2013 Vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 2. oktober 2013 #2285 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Her er sminken jeg brukte på en photoshoot med en venninne som er hobbyfotograf. Blir Halloween-looken min i år:D Obs. bildene kom jo ikke med:P Nærbildet er tatt ca 8 timer etter at sminken ble lagt, så har klart å gni ut noe av "sprekken" i panna Endret 2. oktober 2013 av grenlandstuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 2. oktober 2013 #2286 Del Skrevet 2. oktober 2013 Her er sminken jeg brukte på en photoshoot med en venninne som er hobbyfotograf. Blir Halloween-looken min i år:D Fantastisk kult! Du er virkelig en kunstner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2287 Del Skrevet 2. oktober 2013 Her er sminken jeg brukte på en photoshoot med en venninne som er hobbyfotograf. Blir Halloween-looken min i år:D Kjempestilig! Du virker dyktig med sminke, kanskje du (eller andre for all del) kunne gitt meg noen tips? Jeg er ikke sånn kjempegod med sminke, men liker at man ser at jeg har sminket meg, spesielt rundt øynene. Problemet er at jeg har store, runde øyne, som bare ser rundere ut jo mer jeg sminker meg. Øyenfargen er mørk brun. Hvordan ville dere lagt øyenskyggen og spesielt eyelineren for å få en mer 'almond shape' på øynene? Kunne noen vist med bilder f.eks? Anonymous poster hash: 7120b...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2288 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kjempestilig! Du virker dyktig med sminke, kanskje du (eller andre for all del) kunne gitt meg noen tips? Jeg er ikke sånn kjempegod med sminke, men liker at man ser at jeg har sminket meg, spesielt rundt øynene. Problemet er at jeg har store, runde øyne, som bare ser rundere ut jo mer jeg sminker meg. Øyenfargen er mørk brun. Hvordan ville dere lagt øyenskyggen og spesielt eyelineren for å få en mer 'almond shape' på øynene? Kunne noen vist med bilder f.eks? Anonymous poster hash: 7120b...1c6 Du finner mange videoer om dette på youtube. Men kort fattet kan du konsentrere øyeskygge og eyeliner i ytterkanten av øyet for å skape lengde. Vi som har runde og store øyne trenger ikke skape bredde men sminke på hele øyelokket. Jeg bruker f.eks. eyeliner over hele øyet, men veldig smal strek fra innerste øyekrok til bredere strek fra øyeeplet og utover. Jeg legger også øyenskygge på streken på ytterdelen av streken og et lite stykke inn på øyelokket. Da får jeg "lengre" øyne og dermed også veldig store og pene øyne siden de er runde fra før. Håper det hjalp! Anonymous poster hash: 89e05...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2013 #2289 Del Skrevet 3. oktober 2013 Her er sminken jeg brukte på en photoshoot med en venninne som er hobbyfotograf. Blir Halloween-looken min i år:D Obs. bildene kom jo ikke med:P Nærbildet er tatt ca 8 timer etter at sminken ble lagt, så har klart å gni ut noe av "sprekken" i panna Fy flate så bra!! Har ikke ord. Hvor får du tak i de linsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2290 Del Skrevet 3. oktober 2013 Du finner mange videoer om dette på youtube. Men kort fattet kan du konsentrere øyeskygge og eyeliner i ytterkanten av øyet for å skape lengde. Vi som har runde og store øyne trenger ikke skape bredde men sminke på hele øyelokket. Jeg bruker f.eks. eyeliner over hele øyet, men veldig smal strek fra innerste øyekrok til bredere strek fra øyeeplet og utover. Jeg legger også øyenskygge på streken på ytterdelen av streken og et lite stykke inn på øyelokket. Da får jeg "lengre" øyne og dermed også veldig store og pene øyne siden de er runde fra før. Håper det hjalp! Anonymous poster hash: 89e05...12a Tusen takk, ja det hjalp, men synes det er så vanskelig å få det til uten å ha et bilde å se på. Synes jeg forstår det mye bedre da. Hva med løsvipper, hvilke vipper gjøre at den 'rundheten' blir mindre? Anonymous poster hash: 7120b...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2291 Del Skrevet 3. oktober 2013 Her er sminken jeg brukte på en photoshoot med en venninne som er hobbyfotograf. Blir Halloween-looken min i år:D Obs. bildene kom jo ikke med:P Nærbildet er tatt ca 8 timer etter at sminken ble lagt, så har klart å gni ut noe av "sprekken" i panna Du er så awesome! Har ikke ord! Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. oktober 2013 #2292 Del Skrevet 3. oktober 2013 Grenlandstuppa: Wow! Jeg er mektig imponert, det der ser jo (for meg) ut som proff teatersminke jo Utrolig bra gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 3. oktober 2013 #2293 Del Skrevet 3. oktober 2013 Tusen takk, ja det hjalp, men synes det er så vanskelig å få det til uten å ha et bilde å se på. Synes jeg forstår det mye bedre da. Hva med løsvipper, hvilke vipper gjøre at den 'rundheten' blir mindre? Anonymous poster hash: 7120b...1c6 Såkalte "Demi Wispies" er nok det beste for deg, de er lengst ytterst og blir gradvis kortere inn mot øyekroken. Dette hjelper til å forlenge øynene dine, og forsterker cat eye effekten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 4. oktober 2013 #2294 Del Skrevet 4. oktober 2013 Her er sminken jeg brukte på en photoshoot med en venninne som er hobbyfotograf. Blir Halloween-looken min i år:D Digget det! Sånn dukke-look er utrolig stilig, og jeg synes du klarte å gjennomføre den skikkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 4. oktober 2013 #2295 Del Skrevet 4. oktober 2013 Takk alle! Så koselig at dere likte det:D Gjest; de er kjøpt på mye moro i Tønsberg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swag Skrevet 4. oktober 2013 #2296 Del Skrevet 4. oktober 2013 Føler jeg sminker meg så kjedelig i forhold til mange her, gjør liksom det samme heletiden.. Til hverdags, fest osv Men sånn sminker jeg meg, da. Yeahyeah, duckface er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 5. oktober 2013 #2297 Del Skrevet 5. oktober 2013 Føler jeg sminker meg så kjedelig i forhold til mange her, gjør liksom det samme heletiden.. Til hverdags, fest osv Men sånn sminker jeg meg, da. Yeahyeah, duckface er fint. Utrolig pen! Øyenbrynene dine er fantastiske. Akkurat sånne bryn jeg vil ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2013 #2298 Del Skrevet 5. oktober 2013 Takk alle! Så koselig at dere likte det:DGjest; de er kjøpt på mye moro i Tønsberg:) Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swag Skrevet 5. oktober 2013 #2299 Del Skrevet 5. oktober 2013 Utrolig pen! Øyenbrynene dine er fantastiske. Akkurat sånne bryn jeg vil ha. Åh, tusen takk! Brynene mine blir aldri like da, hah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 5. oktober 2013 #2300 Del Skrevet 5. oktober 2013 Brynene mine blir aldri like da, hah No worries, bryn skal være søstre, ikke tvillinger Du ser kjempeflott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå