AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2261 Del Skrevet 21. september 2013 Først renser jeg ansiktet med clarisonic mia2, og Ole Henriksen aloe vera deep cleanser, så smører jeg ansiktet litt inn med Md formulations moisture defense antioxidant creme, så tar jeg håret bak med hårbånd, og påfører Smashbox photofinish primer i Light versjonen, så tar jeg foundation "stipple" børsten min som er fantastisk (15kr fra ebay, er ikke til å tro! Bare spør om du vil ha selgeren) og påfører Christian dior foundation i 010 jevnt over ansiktet (Dropper ofte foundation steget) Går deretter over med Mac Studiofinish concealer pot i lyseste fargen, NC15, under øynene, på nesevingene og der jeg kan ha en urenhet tilstede. Nå går jeg over til øynene, primer de med enten Stay dont stray fra Benefit, eller smashbox sin lid primer. så bruker jeg en nude farge, enten skinfinish, eller en med litt shimmer i, skifter litt på øyenskygger men liker helst en hudtonet farge, så eyelineren står mer frem. Jeg lager alltid en vinget liner med Maybelline Masterpiece precise eyeliner, den er fantastisk! Så går jeg over til å påføre Lancome Doll Eyes, men den har ALT for mye produkt på børsten, så må alltid over med Clinique high impact mascara rett etterpå, for å jevne det ut, så bruker jeg vippekrølleren. Når jeg er ferdig med øynene, går jeg tilbake til huden, bruker Beatyblender spongen min, veter den damp, og presser den i skinfinishen før jeg presser pudderet over panne, hake, og kinn (bare presser det på, gnir ikke) Deretter går jeg over med litt solpudder, Chocolate Soleil fra Too Faced, kun under kinnbena, litt på templene, også bruker jeg Mac Highlighter i den rosatonede og går over neseryggen, under og over øyenbryn, over kinnbena. På leppene påfører jeg en lett, og kun litt, av en lip balm, eller lip primer, og går over med en lip liner, eventuelt kun lipstick eller lipgloss. Sverger til Yves saint laurent sine rouge volupte, og Lancome la laque fever lip gloss, den er fantastisk.. skulle ønske fargesortimentet var større! Slik sminker jeg meg hver gang jeg skal ut eller vil dolle meg opp Jeg synes det er kjempegøy, og ikke noe jeg føler jeg må å sminke meg, derfor er kanskje rutinen litt større enn de fleste sin. Skulle i utgangspunktet utdanne meg til makeupartist. Hørtes veldig bra ut, skulle likt å se det. Vil gjerne ha navnet på selgeren til den børsten. Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiddlesticks Skrevet 21. september 2013 #2262 Del Skrevet 21. september 2013 Hørtes veldig bra ut, skulle likt å se det. Vil gjerne ha navnet på selgeren til den børsten.Anonymous poster hash: fdafb...905 Selgen heter "greatorleans", det er denne børsten, i nr 1051: http://www.ebay.com/itm/251319089428?var=550270344257&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Kvaliteten er som de du kan kjenne på i en Mac butikk! Skulle gjerne lagt ut bilde, men er litt streng ang bilder av meg selv lagt ut på nettsteder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 21. september 2013 #2263 Del Skrevet 21. september 2013 Selgen heter "greatorleans", det er denne børsten, i nr 1051: http://www.ebay.com/itm/251319089428?var=550270344257&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Kvaliteten er som de du kan kjenne på i en Mac butikk! Skulle gjerne lagt ut bilde, men er litt streng ang bilder av meg selv lagt ut på nettsteder Oi, de så veldig fine ut, og billige! Jeg er litt grønn på det med børster...hvilken av dem er "stipple" ? Kan du skrive ned nummeret? 1051 eller 1053? Eller 1049? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiddlesticks Skrevet 22. september 2013 #2264 Del Skrevet 22. september 2013 Oi, de så veldig fine ut, og billige! Jeg er litt grønn på det med børster...hvilken av dem er "stipple" ? Kan du skrive ned nummeret? 1051 eller 1053? Eller 1049? Haha Står faktisk 1051 i innlegget du siterte, haha! lett å overse:) Jeg har tenkt å kjøpe 1050 også, for å se hvilken form jeg liker best. Kjøpte stipple formen med flat overflate fordi jeg har lest mye om at de gir god dekkevne, men den var utrolig stor, så jeg må bruke en mindre til å komme til under øynene og på nesevingene osv, så hvis du kun kjøper en, ville jeg kanskje heller kjøpt 1050, hvis du vil ha en "fler-i-en børste:) Jeg pleide ikke å bruke noe særlig børster til sminken før, visste kun om de fra MAC, og når de ligger på rundt 300-500 per børste var ikke det fornuftig i mitt hode å kjøpe dem. Men så har jeg funnet mange gode alternativer, spesielt fra ebay! Men det er vanskelig å finne noen som ikke røyter, til og med børsten fra thebodyhshop jeg har røyter.. men denne har ikke mistet 1 hår enda Føler jeg får "layeret" mye bedre med børster, hvis jeg skal blende øyenskygge, dekke ting osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 23. september 2013 #2265 Del Skrevet 23. september 2013 Står faktisk 1051 i innlegget du siterte, haha! lett å overse:) Jeg har tenkt å kjøpe 1050 også, for å se hvilken form jeg liker best. Kjøpte stipple formen med flat overflate fordi jeg har lest mye om at de gir god dekkevne, men den var utrolig stor, så jeg må bruke en mindre til å komme til under øynene og på nesevingene osv, så hvis du kun kjøper en, ville jeg kanskje heller kjøpt 1050, hvis du vil ha en "fler-i-en børste:) Jeg pleide ikke å bruke noe særlig børster til sminken før, visste kun om de fra MAC, og når de ligger på rundt 300-500 per børste var ikke det fornuftig i mitt hode å kjøpe dem. Men så har jeg funnet mange gode alternativer, spesielt fra ebay! Men det er vanskelig å finne noen som ikke røyter, til og med børsten fra thebodyhshop jeg har røyter.. men denne har ikke mistet 1 hår enda Føler jeg får "layeret" mye bedre med børster, hvis jeg skal blende øyenskygge, dekke ting osv. Ja, herregud det gjør det jo! Er visst litt fjern, hehe Tusen takk for råd! Nei, jeg har ikke mange sminkebørster, og de jeg har er fra H&M og ikke så gode. Men de du linket til var billige, og om de er såpass gode som du beskriver så er det jo verdt et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen. Skrevet 23. september 2013 #2266 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Sminker meg ALLTID i brune toner, aldri prøvd andre farger, ser bare rar og klovnete ut med de, kanskje fordi jeg rett og slett ikke kan sminke meg. Men her er et bilde av meg i sminken jeg ofte bruker. Endret 26. september 2013 av Carmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #2267 Del Skrevet 23. september 2013 Sminker meg ALLTID i brune toner, aldri prøvd andre farger, ser bare rar og klovnete ut med de, kanskje fordi jeg rett og slett ikke kan sminke meg. Men her er et bilde av meg i sminken jeg ofte bruker. Steike fin. Du er en babe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 23. september 2013 #2268 Del Skrevet 23. september 2013 Sminker meg ALLTID i brune toner, aldri prøvd andre farger, ser bare rar og klovnete ut med de, kanskje fordi jeg rett og slett ikke kan sminke meg. Men her er et bilde av meg i sminken jeg ofte bruker. Hjelp, trodde først at det var mine øyne, de er veldig like. Jeg får alltid ekstra mange komplimenter for øyenfargen når jeg sminker meg med brunlilla eller grålilla toner. Shale (den til venste) fra MAC for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 23. september 2013 #2269 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) For en koselig tråd! Iallefall sett bort fra at noen må være ekle, som alltid på KG. Jeg bruker ALLTID det samme, foundation, blush, børster øyebrynsvirvlene mine litt og tar på brun maskara. Hadde vært veldig takknemlig om noen hadde noen tips til meg Endret 3. oktober 2013 av fro 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 24. september 2013 #2270 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) - BB-cream. Bruker pudder om jeg føler for å dekke til huden mer. - Litt solpudder langs kinnbena. Pleier å bruke en blusher med svak rosa farge. Men nå som huden enda er brun, liker jeg å bruke solpudder. - Øyenskygge. Nå i sommer-høstperioden bruker jeg svake jord-farger, svak gull og generelt varme farger, på grunn av at jeg enda har en varm brunfarge. I vinterhalvåret kler jeg bedre kaldere farger. Pleier å bruke en litt mørkere farge ytterst på øyelokket og inn i globalen, og duser dette ut. Bruker ikke eyeliner, så duser den mørke skyggen litt utover langs vippene. - Maskara - Lipgloss med litt skimmer i. Lipglossen setter ikke en spesiell farge på leppene. Endret 24. september 2013 av Luckiness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen. Skrevet 24. september 2013 #2271 Del Skrevet 24. september 2013 Hjelp, trodde først at det var mine øyne, de er veldig like. Jeg får alltid ekstra mange komplimenter for øyenfargen når jeg sminker meg med brunlilla eller grålilla toner. Shale (den til venste) fra MAC for eksempel. Haha :D Mørke-lilla har jeg tenkt å prøve, men da blir det bare på fest. Hvordan bruker du eyeliner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen. Skrevet 24. september 2013 #2272 Del Skrevet 24. september 2013 Steike fin. Du er en babe. Tuuuusen takk :* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 24. september 2013 #2273 Del Skrevet 24. september 2013 Sminker meg ALLTID i brune toner [...] Råfint! Må si du er flink til å få eyelineren til og passe øynene dine perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2274 Del Skrevet 24. september 2013 For en koselig tråd! Iallefall sett bort fra at noen må være ekle, som alltid på KG. Jeg bruker ALLTID det samme, foundation, blush, børster øyebrynsvirvlene mine litt og tar på brun maskara. Hadde vært veldig takknemlig om noen hadde noen tips til meg Jeg syns du sminker deg veldig bra og har dermed ingen tips å komme med, dessverre. Syns sminken din er smashing! Anonymous poster hash: 5c713...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #2275 Del Skrevet 25. september 2013 For en koselig tråd! Iallefall sett bort fra at noen må være ekle, som alltid på KG. Jeg bruker ALLTID det samme, foundation, blush, børster øyebrynsvirvlene mine litt og tar på brun maskara. Hadde vært veldig takknemlig om noen hadde noen tips til meg Kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2276 Del Skrevet 25. september 2013 Sminker meg ALLTID i brune toner, aldri prøvd andre farger, ser bare rar og klovnete ut med de, kanskje fordi jeg rett og slett ikke kan sminke meg. Men her er et bilde av meg i sminken jeg ofte bruker. Tror jeg har sett bildene før, men usikker på hvor jeg har sett dem... Anonymous poster hash: 5c713...706 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2277 Del Skrevet 26. september 2013 Sminker meg ALLTID i brune toner, aldri prøvd andre farger, ser bare rar og klovnete ut med de, kanskje fordi jeg rett og slett ikke kan sminke meg. Men her er et bilde av meg i sminken jeg ofte bruker. Vær så snill, kan du legge ut en steg for steeg til hvordan du gjør den looken?? Det er AKURATT slik jeg ønsker å få til, men teknikken min suger hardt. Anonymous poster hash: d58c7...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #2278 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg syns du sminker deg veldig bra og har dermed ingen tips å komme med, dessverre. Syns sminken din er smashing!Anonymous poster hash: 5c713...706 Synes det samme.. Men kanskje litt for naturlig ?Anonymous poster hash: eccdc...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen. Skrevet 26. september 2013 #2279 Del Skrevet 26. september 2013 Tror jeg har sett bildene før, men usikker på hvor jeg har sett dem... Anonymous poster hash: 5c713...706 Kanskje instagram eneste stedet der jeg har bilden mine + her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen. Skrevet 26. september 2013 #2280 Del Skrevet 26. september 2013 Vær så snill, kan du legge ut en steg for steeg til hvordan du gjør den looken?? Det er AKURATT slik jeg ønsker å få til, men teknikken min suger hardt.Anonymous poster hash: d58c7...33f Kan hende jeg gjør det, men blir om en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå