Gjest grenlandstuppa Skrevet 16. august 2013 #2161 Del Skrevet 16. august 2013 Dunkel: Tusen, tusen takk!;D Gjest: Takk! Lånte GHD rettetanga til ei venninne, og har funnet ut at jeg MÅ få meg en slik selv. Snufkin: Digger at du gikk for en så tykk eyeliner strek, du kledde det=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 16. august 2013 #2162 Del Skrevet 16. august 2013 Er dette bildet litt bedre? Kjempefint! Du kler den looken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #2163 Del Skrevet 19. august 2013 Er dette bildet litt bedre? Digger eyelinerstreken din Hvilken eyeliner bruker du? Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 19. august 2013 #2164 Del Skrevet 19. august 2013 Dette var bursdags sminken min: Jeg er veldig glad i markerte bryn, tok en enkel dus lys farve over hele lokket, før jeg tok å blandet litt kobber brun og lysebrun skygge, med et lite hint av sort i globalen deretter litt svart liner og mascara, så en knæsj farve på leppene Hovedfokus er på glødende hud. Vet att folk har nämt det tidigare i tråden men du borde vara lite försiktig med hur mycket och hårt du målar dina "ögonbryn". Nu ser de nästan tattoerade ut.. Du har dessutom jätte fina ögon som hade kommit fram mer om dina ögonbryn var lite lugnare.. MÅNGA som gör detsamma felet, eller tvärtom, inte målar dem alls. Ögonbryn är det som ramar in ansiktet och som gör att fokuset går mellan mun, ögon och ögonbryn (man får alltså en hel helt). Ögonbrynen ska dessutom gå lika långt som när du sätter en penna på sidan av ögat och upp mot ögonbrynen.. Sedan ett tips till allihopa: ta ALLTID bort överflödet i pannan och runt näsan, oavsett vilken hudtyp du har så brukar det fastna lite extra där. Du ser det kanske inte direkt men bara efter en kort stund så ser man det väldigt tydligt. Ta bara en servett och "vadda" lite över (inte tryck hårt och dra, du ska inte ta bort sminken, -bara få bort överflatan). En sak till: Rouge är jätte fint på allihopa. Hitta den platsen i ansiktet där den passar bäst. Jag använder en rosa på äppelkinderna och en mörkare röd precis under kindbenen. Jag har både äppelkinder och ganska markerade kindben och vill gärna få fram "det söta i mig", samtidigt som jag älskar att sminka mig sensuellt. En mix av de båda två är det perfekta för mig Det var bara det första som var direkt till dig Auroressa. Du var väldigt vacker och sminkade dig väldigt fint ellers :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 19. august 2013 #2165 Del Skrevet 19. august 2013 Har brukt: MAC Studiotech foundation NW15 Makeup Forever HD pudder MAC Ladyblush Ben Nye cream highlight Urban Decay cream shadow i mushroom Makeup Store kajal violet storm Elf brow & lash gel Million lashes mascara Illamasqua Matte lipstick Atomic 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. august 2013 #2166 Del Skrevet 19. august 2013 Vet att folk har nämt det tidigare i tråden men du borde vara lite försiktig med hur mycket och hårt du målar dina "ögonbryn". Nu ser de nästan tattoerade ut.. Du har dessutom jätte fina ögon som hade kommit fram mer om dina ögonbryn var lite lugnare.. MÅNGA som gör detsamma felet, eller tvärtom, inte målar dem alls. Ögonbryn är det som ramar in ansiktet och som gör att fokuset går mellan mun, ögon och ögonbryn (man får alltså en hel helt). Ögonbrynen ska dessutom gå lika långt som när du sätter en penna på sidan av ögat och upp mot ögonbrynen.. Hun sier jo at hun liker det sånn, så det er ikke snakk om hva som er "feil" og ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #2167 Del Skrevet 19. august 2013 Har brukt: MAC Studiotech foundation NW15 Makeup Forever HD pudder MAC Ladyblush Ben Nye cream highlight Urban Decay cream shadow i mushroom Makeup Store kajal violet storm Elf brow & lash gel Million lashes mascara Illamasqua Matte lipstick Atomic ¨Steinfin. Elsket leppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 19. august 2013 #2168 Del Skrevet 19. august 2013 ¨Steinfin. Elsket leppene. Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #2169 Del Skrevet 19. august 2013 Hun sier jo at hun liker det sånn, så det er ikke snakk om hva som er "feil" og ikke. Men det er jo helt opplagt feil. Men uansett;Er det du som har satt premissene for tråden? Trådens opprinnelse var jo at ts ønsket tips til hvordan sminke seg bedre, og det er flere som har lagt ut bilder som har fått konstruktive tilbakemeldinger på hvordan det kan bli bedre. Altså kritikk på godt og vondt. Det var faktisk det som var poenget med tråden da den ble startet (mye av det som ble skrevet i begynnelsen av tråden er ryddet bort så det er ikke mulig å finne alt igjen). Så hvorfor er det kun greit å si "åååååå så fiiiiin du er" og ikke "Du kunne kanskje prøvd en leppestift i en kaldere tone", begge deler er jo tilbakemeldinger. Og poenget med tråden var altså å få tilbakemeldinger og tips på sminken sin. Jeg er enig i at man skal ikke slenge ut "faen så stygg du er", men type tilbakemelding som Nusseli har gitt er jo akkurat det som er meningen med tråden. Anonymous poster hash: fdafb...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #2170 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Har brukt: MAC Studiotech foundation NW15 Makeup Forever HD pudder MAC Ladyblush Ben Nye cream highlight Urban Decay cream shadow i mushroom Makeup Store kajal violet storm Elf brow & lash gel Million lashes mascara Illamasqua Matte lipstick Atomic Skikkelig kult Stilig med smykket som matchet. Endret for sitert bilde, ninuska_ mod Anonymous poster hash: fdafb...905 Endret 19. august 2013 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 19. august 2013 #2171 Del Skrevet 19. august 2013 Skikkelig kult Stilig med smykket som matchet. Anonymous poster hash: fdafb...905 Takk:) Koselig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 20. august 2013 #2172 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Men det er jo helt opplagt feil. Men uansett;Er det du som har satt premissene for tråden? Trådens opprinnelse var jo at ts ønsket tips til hvordan sminke seg bedre, og det er flere som har lagt ut bilder som har fått konstruktive tilbakemeldinger på hvordan det kan bli bedre. Altså kritikk på godt og vondt. Det var faktisk det som var poenget med tråden da den ble startet (mye av det som ble skrevet i begynnelsen av tråden er ryddet bort så det er ikke mulig å finne alt igjen). Så hvorfor er det kun greit å si "åååååå så fiiiiin du er" og ikke "Du kunne kanskje prøvd en leppestift i en kaldere tone", begge deler er jo tilbakemeldinger. Og poenget med tråden var altså å få tilbakemeldinger og tips på sminken sin. Jeg er enig i at man skal ikke slenge ut "faen så stygg du er", men type tilbakemelding som Nusseli har gitt er jo akkurat det som er meningen med tråden. Anonymous poster hash: fdafb...905 Samma søren om det er "feil" så lenge jenta liker det selv vel? Det som er så kjekt med sminke, man kan gjøre det akkurat som man selv liker det. Etter det jeg vet finnes det ingen sminke-lover som forbyr folk å gjøre som de vil Endret 20. august 2013 av Nerine_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2173 Del Skrevet 20. august 2013 Skikkelig kult Stilig med smykket som matchet. Endret for sitert bilde, ninuska_ mod Anonymous poster hash: fdafb...905 Matchet hva da? Mørkeblå kajal og lyseblått smykke? Anonymous poster hash: cae4d...a5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 20. august 2013 #2174 Del Skrevet 20. august 2013 Hun sier jo at hun liker det sånn, så det er ikke snakk om hva som er "feil" og ikke. Jag säger inte att det är fel, jag bara ville påpeka hur hon hade sett ut sitt bästa med smink. Det finns väl ingen som sminkar sig för att inte se så bra ut som möjligt med det man har? Själv så tycker jag det är synd när så små detaljer ska förstöra en annars väldigt bra insatts, och det gäller extremt många kvinnor. Oftast så är det bara en liten, liten detalj som gör skillnaden från att vara nästan helt perfekt till "ok?". Nu menar jag inte personligen till bara denna brukeren, utan till kvinnor generellt. Det sista stycket som du lade med i citeringen var också på generell basis. Då får de som vill ha tips be om det då, så säger vi att resten är så fruktansvärt duktiga på att sminka sig och ger dem komplimanger för små ting som de gör helt "rätt" och låter bli att nämna det som kunde blivit mycket bättre. Om jag någon gång lägger ut bild här så hoppas jag ju att folk är ärliga, inte om mitt utseende men om mitt smink. För hur jag sminkar mig kan jag ändra på, och jag vill gärna ta emot tips 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 20. august 2013 #2175 Del Skrevet 20. august 2013 SAM_1224.jpg Har brukt: MAC Studiotech foundation NW15 Makeup Forever HD pudder MAC Ladyblush Ben Nye cream highlight Urban Decay cream shadow i mushroom Makeup Store kajal violet storm Elf brow & lash gel Million lashes mascara Illamasqua Matte lipstick Atomic Tøft! Digger både stilen og sminken - begge deler kledde deg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2176 Del Skrevet 20. august 2013 Samma søren om det er "feil" så lenge jenta liker det selv vel? Det som er så kjekt med sminke, man kan gjøre det akkurat som man selv liker det. Etter det jeg vet finnes det ingen sminke-lover som forbyr folk å gjøre som de vil Men nå hoppet du jo galant over det andre jeg hadde skrevet. Som sagt, trådens opprinnelse og essens har vært å få konstruktive tilbakemeldinger på sminkeen sin, både ros og tips til hva som kan gjøres bedre. Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2177 Del Skrevet 20. august 2013 Matchet hva da? Mørkeblå kajal og lyseblått smykke? Anonymous poster hash: cae4d...a5e Mulig det er pga skjermen på mobilen, men hos meg ser det ut som at eyelineren er noe mørkere, men i samme tone som smykket Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 20. august 2013 #2178 Del Skrevet 20. august 2013 Er jeg den eneste i verden som ikke markerer brynene mine?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 20. august 2013 #2179 Del Skrevet 20. august 2013 Er jeg den eneste i verden som ikke markerer brynene mine?? Neida Vi er i alle fall to - minst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 20. august 2013 #2180 Del Skrevet 20. august 2013 Neida Vi er i alle fall to - minst! Pheeeew! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå