Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Du er veldig flink på øyeskygger, Lizliz. Har du lært det av noen? Eller sett på youtube videoer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er veldig flink på øyeskygger, Lizliz. Har du lært det av noen? Eller sett på youtube videoer?

Tusen takk :) er selvlært.. Ser en del på YouTube men føler ikke jeg lærer mer av de, kun for inspirasjon egentlig :)

Leppestiften er kat von D everlasting liquid lipstick i fargen lolita :) fikk den i posten i dag 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk, den skal SÅ bestilles :)

Den blir fort utsolgt, bare så du vet :) kjøpte min på sephora for tre dager siden og fikk i posten i dag ( rask shipping fordi jeg er VIBrouge medlem .. Les: kjøper alt for mye sminke 😂😂)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir fort utsolgt, bare så du vet :) kjøpte min på sephora for tre dager siden og fikk i posten i dag ( rask shipping fordi jeg er VIBrouge medlem .. Les: kjøper alt for mye sminke 😂😂)

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

• 3 måneder senere...

Nå syns jeg det er på tide å bringe liv til denne tråden igjen! Dagens brillesminke fra meg. :)10.03.16.png.8a5beeb0ea800f7e13c79fb1165

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
6 minutter siden, Stueloff skrev:

Nå syns jeg det er på tide å bringe liv til denne tråden igjen! Dagens brillesminke fra meg. :)

Fineste jenta fra heile der hvor vi kommer fra ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Fineste jenta fra heile der hvor vi kommer fra ;) 

Haha! Takk skal du ha, praktisk talt nabo :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Stueloff skrev:

Nå syns jeg det er på tide å bringe liv til denne tråden igjen! Dagens brillesminke fra meg. :)

For en fin Stueloff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

For en fin Stueloff.

Takk, O.G.! Lenge siden du også har postet *hintehinte* :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Stueloff skrev:

Takk, O.G.! Lenge siden du også har postet *hintehinte* :nigo:

Jeg har ikke gjort noe nytt den senere tiden, samme gamle med eyeliner på øvre vippekant, mascara, kanskje matt grå øyeskygge i globallinjen, rød lebestift og foundation med kontour. Vært samme gamle tralten i lang tid nu, men siden tråden er oppe og går igjen så skal jeg da få laget en makeup og laste opp en dag i neste uke. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg har ikke gjort noe nytt den senere tiden, samme gamle med eyeliner på øvre vippekant, mascara, kanskje matt grå øyeskygge i globallinjen, rød lebestift og foundation med kontour. Vært samme gamle tralten i lang tid nu, men siden tråden er oppe og går igjen så skal jeg da få laget en makeup og laste opp en dag i neste uke. 

Jeg har også gjort stort sett det samme over lang tid nå, enten cat eye eller, enda vanligere, null sminke! Men håper denne tråden kan bidra til inspirasjon for å få meg ut av mønsteret, sånn som i gode gamle dager :) Gleder meg til å se hva du kommer med! Håpe at mange, mange fler også får lyst til å poste :biggrin:

Endret av Stueloff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Stueloff skrev:

Jeg har også gjort stort sett det samme over lang tid nå, enten cat eye eller, enda vanligere, null sminke! Men håper denne tråden kan bidra til inspirasjon for å få meg ut av mønsteret, sånn som i gode gamle dager :) Gleder meg til å se hva du kommer med! Håpe at mange, mange fler også får lyst til å poste :biggrin:

Ja, vi må skjerpe oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i morges, uten å ha fikset hår eller sminket annet enn øynene. Tok det for å vise den vanskelige hudtonen min.

Nok om det - jeg sliter så sykt med å finne en god fundation :( Nå ser dere hudtonen min, og som det kommer frem, har jeg dessverre et lite arr på ene siden. Det dekkes når jeg sminker over, heldigvis.

Har prøvd x antall, senest fra MAC, men de blir enten for lyse eller hakket for mørke. 

Håper noen kan være så snille og hjelpe meg. Ikke siter bildet, blir fjernet :) 

*poff*. Hvis noen er flinke på sminke til indisk hud, sender jeg gjerne bilde på PM. 

Endret av LucyLiu
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, LucyLiu skrev:

Fra i morges, uten å ha fikset hår eller sminket annet enn øynene. Tok det for å vise den vanskelige hudtonen min.

Nok om det - jeg sliter så sykt med å finne en god fundation :( Nå ser dere hudtonen min, og som det kommer frem, har jeg dessverre et lite arr på ene siden. Det dekkes når jeg sminker over, heldigvis.

Har prøvd x antall, senest fra MAC, men de blir enten for lyse eller hakket for mørke. 

Jeg kan ikke hjelpe deg men vil bare si at du har vakker hudtone og at jeg ikke ser noe arr :klo:

Anonymkode: 22473...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LucyLiu skrev:

På grunn av den kraftige redigeringen av huden er det vanskelig å få et ordentlig inntrykk av hudtonen, samt at arret tydeligvis er helt visket ut. Prøv å skru av den funksjonen på kameraet ditt :) På Samsung-telefoner kalles det "Skjønnhetsansikt". 

Har du testet ut Everyday Minerals? De har noen mørkere toner, og har sortert alle fargene i kald, nøytral og varme toner. Så er det lettere å finne noe som passer, så lenge man klarer å se hva slags undertoner man har.

www.everydayminerals.com

Anonymkode: 0ec54...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke hjelpe deg men vil bare si at du har vakker hudtone og at jeg ikke ser noe arr :klo:

Anonymkode: 22473...bf8

Tusen takk. Etter mange år med acne har jeg endelig fått huden relativt på stell, bare noen kjedelige arr igjen. :) 

Hvis du ser, litt under øyet, på det ene kinnet, er huden litt ru. Det kommer kanskje ikke så godt frem på bilde (mobilkamera). Det er ikke sånn veldig synlig, enig i det, men vil gjerne dekke over det. 

Synes også at hudtonen min ofte ser litt gråaktig ut, så det er to ting jeg gjerne vil bekjempe :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@LucyLiu Elsker brynene dine! Har du forsøkt å blande to foundations? En som er litt for mørk og en som er litt for lys? Hvis de er av samme type så skulle det gå bra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...