Gjest Daenerys Skrevet 12. januar 2015 #3061 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Tråden er ryddet for krenkende utsagn og personangrep. Daenerys, mod. Endret 12. januar 2015 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #3062 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Bildet er fjernet Dagens sminkning er svart sotning med bittelitt gulaktig grønn skygge på det bevegelige lokket (Det grønne for å gjøre sminkningen mer interessant bak briller) og matt porselenshud. Satte også inn bittelitt fargeløs gloss på leppene som en kontrast til huden. Endret 17. januar 2015 av Gjest 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 14. januar 2015 #3063 Del Skrevet 14. januar 2015 Wow du kledde briller da!! Fin sminke og fargen på toppen/genseren din fremhever øyenfargen veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 14. januar 2015 #3064 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Dagens sminkning er svart sotning med bittelitt gulaktig grønn skygge på det bevegelige lokket (Det grønne for å gjøre sminkningen mer interessant bak briller) og matt porselenshud. Satte også inn bittelitt fargeløs gloss på leppene som en kontrast til huden. Flott bildet av deg! Likte veldig godt øyenskyggen Edit: fjernet sitert bildet Endret 14. januar 2015 av anonym2233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #3065 Del Skrevet 14. januar 2015 Wow du kledde briller da!! Fin sminke og fargen på toppen/genseren din fremhever øyenfargen veldig fint Takk for det, tok meg god tid til å velge ut brillene også, de er jo tross alt et møbel i fjeset på en. Flott bildet av deg! Likte veldig godt øyenskyggen Edit: fjernet sitert bildet Tusen takk. Det er to øyeskygger, den svarte er Black Diamond og gulaktig grønn er Apple Jam, begge er effect powder fra Gosh Cosmetics. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 14. januar 2015 #3066 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Herre, for noen bryn! Litt sjalu!! Veldig fin sminke også. Takk! men brynene er ikke heeelt ekte da . Litt farge her og der må til! Endret 14. januar 2015 av Hattifnatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #3067 Del Skrevet 14. januar 2015 Takk! men brynene er ikke heeelt ekte da . Litt farge her og der må til! Ja, jeg må straks i salong å få farvet brynene. Jeg ser helt blass ut hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 14. januar 2015 #3068 Del Skrevet 14. januar 2015 En av de beste bildene du har lagt ut gjest 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. januar 2015 #3069 Del Skrevet 14. januar 2015 Dagens sminkning er svart sotning med bittelitt gulaktig grønn skygge på det bevegelige lokket (Det grønne for å gjøre sminkningen mer interessant bak briller) og matt porselenshud. Satte også inn bittelitt fargeløs gloss på leppene som en kontrast til huden. Steintøft, Gjest! Denne havner i inspirasjonsboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #3070 Del Skrevet 14. januar 2015 En av de beste bildene du har lagt ut gjest Takk for det, jeg liker den mer sortgrønne sotningen fra noen måneder siden best, men den her blir å gjøre flere ganger også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #3071 Del Skrevet 14. januar 2015 Steintøft, Gjest! Denne havner i inspirasjonsboka mi Kult, det er kompliment til meg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iove Skrevet 14. januar 2015 #3072 Del Skrevet 14. januar 2015 Nydelig! DEN lineren! ----------- Slik har jeg sett ut i helga: sååå fin! du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 14. januar 2015 #3073 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Dagens sminkning er svart sotning med bittelitt gulaktig grønn skygge på det bevegelige lokket (Det grønne for å gjøre sminkningen mer interessant bak briller) og matt porselenshud. Satte også inn bittelitt fargeløs gloss på leppene som en kontrast til huden. Dine øyne trenger egentlig ikke sminke. Hadde vært kult å prøve fargelinser en gang, bare for å se hvordan man blir oppfattet med en sånn klar øyenfarge. Bruker ikke spesielt mye sminke jeg, men i så fall er det for å få matt og lys hud som på bildet. Synes det er veldig fint. ^^ Veldig pent sminket! Endret 15. januar 2015 av Ferny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. januar 2015 #3074 Del Skrevet 14. januar 2015 Veldig tøft, gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iove Skrevet 14. januar 2015 #3075 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg har drevet og eksperimentert med nude makeup for tiden og har faktisk begynt å like å bruke det. Fanden også. Uansett, lebestiften kommer til å bli brukt adskillig til sotning. ser ganske profft ut, sånt klarer ikke jeg aah vakre øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #3076 Del Skrevet 14. januar 2015 Dine øyne trenger egentlig ikke sminke. Hadde vært kult å prøve fargelinser en gang, bare for å se hvordan man blir oppfattet med en sånn klar øyenfarge. Bruker ikke spesielt mye sminke jeg, men i så fall er det for å få matt og lys hud som på bildet. Synes det er veldig fint. ^^ Veldig pent sminket! Tusen takk for ros! Hvilken øyefarge har du da?? Jeg må innrømme at som øyeskyggefantast så vil jeg nok aldri gi de opp. lol. Huden er juks på pumpeflaske, grunnlaget heter Youthful Glow, Foundation fra Yves Rocher i fargen Beige #00 (gultoner i B og rosa i BR). Den er steike god og det beste produktet jeg har oppdaget innen makeup det siste året, betalte 170kr for flasken og til sammenligning fikk jeg en prøve på Dior Star Foundation nylig som har mer eller mindre samme bruksegenskaper den koster 440kr, så det er penger å spare ja for folk som ikke må ha de dyreste produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #3077 Del Skrevet 14. januar 2015 Veldig tøft, gjest. Takk Snuppa! ser ganske profft ut, sånt klarer ikke jeg aah vakre øyne! Du må øve, øve, øve og legge ut til oss så vi får se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 14. januar 2015 #3078 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Dagens sminkning er svart sotning med bittelitt gulaktig grønn skygge på det bevegelige lokket (Det grønne for å gjøre sminkningen mer interessant bak briller) og matt porselenshud. Satte også inn bittelitt fargeløs gloss på leppene som en kontrast til huden. Wow! Dette var lekkert Du er virkelig flink med skyggene, og den huden din er jo bare til å dø for! virkelig porselens hud Endret 15. januar 2015 av goldenchanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #3079 Del Skrevet 14. januar 2015 Wow! Dette var lekkert Du er virkelig flink med skyggene, og den huden din er jo bare til å dø for! virkelig porselens hud Tusen takk. ---- Nå har jeg fått så mye ros at jeg nesten rødmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3080 Del Skrevet 14. januar 2015 Tusen takk. ---- Nå har jeg fått så mye ros at jeg nesten rødmer. Nydelige øyne. - Jente 22 Anonymous poster hash: d05df...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå