Gjest Nosoul Skrevet 27. august 2014 #2561 Del Skrevet 27. august 2014 Nydelig! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #2562 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Svart/Taupe sotning i dag. Billedlink fjernet. Endret 13. september 2014 av Gjest 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 27. august 2014 #2563 Del Skrevet 27. august 2014 Wow! Du er jo berre nydeleg! Og for eit talent! Takk! Svart/Taupe sotning i dag. Så fantastisk dramatisk! Får jeg spørre om hva du bruker på øynene her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #2564 Del Skrevet 27. august 2014 Takk! Så fantastisk dramatisk! Får jeg spørre om hva du bruker på øynene her? Naturligvis. Etter og ha lagt på skyggebase: Jeg klæsjet først på Artdeco Cosmetics #02 Anthracite Grey veldig røft på i tre lag, men klappet på en bomullsdott for hver runde for å ta bort det verste av det som eventuelt ikke ble sittende, begynte ikke å sote i den her runden, gav fanden i i å gjøre det nøyaktig, deretter er det #205 (også Artdeco) som er en taupe som går mot grå, men det er også en aldri så liten rødtone i skyggen, veldig spennende farge. Den her skyggen ble sotet godt inn først i det gråsvarte, helt til jeg fikk ønsket intensitet, og så sotet bittelitt oppover for gradering. Deretter tightlining og mascara. Highlight er vanilla pigment(Mac). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #2565 Del Skrevet 27. august 2014 Naturligvis. Etter og ha lagt på skyggebase: Jeg klæsjet først på Artdeco Cosmetics #02 Anthracite Grey veldig røft på i tre lag, men klappet på en bomullsdott for hver runde for å ta bort det verste av det som eventuelt ikke ble sittende, begynte ikke å sote i den her runden, gav fanden i i å gjøre det nøyaktig, deretter er det #205 (også Artdeco) som er en taupe som går mot grå, men det er også en aldri så liten rødtone i skyggen, veldig spennende farge. Den her skyggen ble sotet godt inn først i det gråsvarte, helt til jeg fikk ønsket intensitet, og så sotet bittelitt oppover for gradering. Deretter tightlining og mascara. Highlight er vanilla pigment(Mac). Samme teknikk er brukt på armygrønn sotning, men der er den mørke basen Dark Soul av Mac og deretter Clarins #11 Silver Green. tror også Lancome Erika F kunne blitt like fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 27. august 2014 #2566 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Det vanlige og kjedelige. Trenger litt tips til farge på øyeskygger, jeg kan bruke! Må begynne å eksperimentere litt Endret 28. august 2014 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2567 Del Skrevet 27. august 2014 Det vanlige og kjedelige. Trenger litt tips til farge på øyeskygger, jeg kan bruke! Må begynne å eksperimentere litt Så skjønn Men du har redigert/brukt filter på huden sant? Hvordan gjør mann det? Jeg tror du hadde kledd noe sånt: https://www.google.no/search?q=taupe+eyeshadow&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Bib-U9j0EuHi4QSQwoHoCw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1517&bih=714&dpr=0.9 Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 27. august 2014 #2568 Del Skrevet 27. august 2014 Så skjønn Men du har redigert/brukt filter på huden sant? Hvordan gjør mann det? Jeg tror du hadde kledd noe sånt: https://www.google.no/search?q=taupe+eyeshadow&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Bib-U9j0EuHi4QSQwoHoCw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1517&bih=714&dpr=0.9Anonymous poster hash: fdafb...905 Har ikke redigert noe. Har bare brukt mobilkameraet, tror den gjør det sånn automatisk. Har ny mobil, så har ikke helt skjønt meg på den enda, hehe Takk for tips, det så veldig fint ut, skal prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2569 Del Skrevet 27. august 2014 Har ikke redigert noe. Har bare brukt mobilkameraet, tror den gjør det sånn automatisk. Har ny mobil, så har ikke helt skjønt meg på den enda, hehe Takk for tips, det så veldig fint ut, skal prøve det Åå okei Du såg så nydelig ut i huden. Hele du er nydelig Ja, jeg tror en taupe farge vil være fin til deg. Lagt både på øyelokket og litt under øyet. Men duset innover i øyenkroken slik at øyenkroken er lysest. Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #2570 Del Skrevet 27. august 2014 Det vanlige og kjedelige. Trenger litt tips til farge på øyeskygger, jeg kan bruke! Må begynne å eksperimentere litt Steike fine flua!!!!! Hvis jeg får komme med forslag så synes jeg du skal sjekke ut Clarins #11 Silver Green neste gang du er på Kicks. Tror du vil bli smashings med den på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 27. august 2014 #2571 Del Skrevet 27. august 2014 Tusen takk dere, så hyggelig å høre AB: Jeg tror faktisk jeg har noen sånne øyeskygger liggende, så kanskje jeg skal prøve ut det du forklarer, i morgen Gjest: jeg stoler såpass på deg når det kommer til sminke, at jeg gikk rett inn på nettsiden til kicks og bestilte den, hehe. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2572 Del Skrevet 27. august 2014 Ok ser ut til at jeg fikk det til tror jeg var ikke helt det bilde jeg ville legge ut men de andre var for store og fikk ikke minsket demAnonymous poster hash: f2dff...043 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2573 Del Skrevet 28. august 2014 Ok ser ut til at jeg fikk det til tror jeg var ikke helt det bilde jeg ville legge ut men de andre var for store og fikk ikke minsket demAnonymous poster hash: f2dff...043 Anonymous poster hash: 5e48a...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 28. august 2014 #2574 Del Skrevet 28. august 2014 Har en hel haug med sminkestiler fra det siste halvåret som jeg vil dele:) Sminker meg sjeldent likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 28. august 2014 #2575 Del Skrevet 28. august 2014 De fleste bildene er tatt med siden synlig for å vise sminken (contourdelen spesielt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2014 #2576 Del Skrevet 28. august 2014 Tusen takk dere, så hyggelig å høre AB: Jeg tror faktisk jeg har noen sånne øyeskygger liggende, så kanskje jeg skal prøve ut det du forklarer, i morgen Gjest: jeg stoler såpass på deg når det kommer til sminke, at jeg gikk rett inn på nettsiden til kicks og bestilte den, hehe. Takk for tips Kult, gleder meg til å se bilder av deg med den på. Har en hel haug med sminkestiler fra det siste halvåret som jeg vil dele:) Sminker meg sjeldent likt. Steinfine sminkninger alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2577 Del Skrevet 28. august 2014 Har en hel haug med sminkestiler fra det siste halvåret som jeg vil dele:) Sminker meg sjeldent likt. uæææææh jeg blir helt gal av hvor fin du er!! Og så fantastisk flink med sminke! Hvilke produkter bruker du til countour og hvilken blush bruker du? Anonymous poster hash: fdafb...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2578 Del Skrevet 28. august 2014 uæææææh jeg blir helt gal av hvor fin du er!! Og så fantastisk flink med sminke! Hvilke produkter bruker du til countour og hvilken blush bruker du? Anonymous poster hash: fdafb...905 Jeg tenker spesielt på bilde nr. 12 (det femte siste) Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2579 Del Skrevet 28. august 2014 Ok ser ut til at jeg fikk det til tror jeg var ikke helt det bilde jeg ville legge ut men de andre var for store og fikk ikke minsket demAnonymous poster hash: f2dff...043 Du ser helt nydelig ut! Fantastisk. Skulle jeg ha fått bestemt så ville jeg droppet eyeliner på selve våtkanten, da det ofte gir inntrykk av mindre øyner. Men du er strålende vakker. Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2580 Del Skrevet 28. august 2014 Tusen takk dere, så hyggelig å høre AB: Jeg tror faktisk jeg har noen sånne øyeskygger liggende, så kanskje jeg skal prøve ut det du forklarer, i morgen Gjest: jeg stoler såpass på deg når det kommer til sminke, at jeg gikk rett inn på nettsiden til kicks og bestilte den, hehe. Takk for tips Jeg tror også du hadde kledd # 8, Taupe (Fra Clarins den også) Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå