Gjest Enhjørning Skrevet 8. juni 2014 #2461 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Nå synes jeg du var i overkant snill, haha Men tusen takk, du ser vakker ut selv Ærlig heter det jeg mener det virkelig, hvis ikke hadde jeg bare latt være å si det og tusen takk! Både Enhjørning og Irrlys sminket seg så fint da!! Tusen takk! sminker deg pent du og men det er litt for heavy sminke for min smak men godt at alle er forskjellig! *bilde fjernet* Og her er dagens sminke fra meg; Endret 9. juni 2014 av Enhjørning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 8. juni 2014 #2462 Del Skrevet 8. juni 2014 Ærlig heter det jeg mener det virkelig, hvis ikke hadde jeg bare latt være å si det og tusen takk! Og her er dagens sminke fra meg; Ærlighet liker jeg! Og dagens sminke var lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 8. juni 2014 #2463 Del Skrevet 8. juni 2014 Ærlig heter det jeg mener det virkelig, hvis ikke hadde jeg bare latt være å si det og tusen takk! Tusen takk! sminker deg pent du og men det er litt for heavy sminke for min smak men godt at alle er forskjellig! Og her er dagens sminke fra meg; Har du sminket deg selv på Taaz eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 8. juni 2014 #2464 Del Skrevet 8. juni 2014 Ærlighet liker jeg! Og dagens sminke var lekker! Tusen takk :D Har du sminket deg selv på Taaz eller noe? Hva er taaz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 8. juni 2014 #2465 Del Skrevet 8. juni 2014 Tusen takk :D Hva er taaz? Online program hvor du kan sminke deg virtuelt. Man ser det på vippene dine at de er fikset på pc'n. Men pen er du uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 8. juni 2014 #2466 Del Skrevet 8. juni 2014 Online program hvor du kan sminke deg virtuelt. Man ser det på vippene dine at de er fikset på pc'n. Men pen er du uansett Blir du ikke pinlig berørt om det viser seg at hun faktisk ikke har ordna noe som helst på pcen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 8. juni 2014 #2467 Del Skrevet 8. juni 2014 Online program hvor du kan sminke deg virtuelt. Man ser det på vippene dine at de er fikset på pc'n. Men pen er du uansett Vippene mine er ikke fikset på pcen.. Jeg har vippeextensions så kanskje derfor det ser sånn ut? Eneste jeg har fikset var at jeg fikk undereyebags under det ene øyet pga lyset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 8. juni 2014 #2468 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Blir du ikke pinlig berørt om det viser seg at hun faktisk ikke har ordna noe som helst på pcen? Hvorfor skal jeg bli det? Vippene mine er ikke fikset på pcen.. Jeg har vippeextensions så kanskje derfor det ser sånn ut? Eneste jeg har fikset var at jeg fikk undereyebags under det ene øyet pga lyset.. Hmm. Øyevippene så bare altfor skarpe ut i forhold til resten av bildet, siden bildet i seg selv ikke er av topp kvalitet. (edit: de er også dessuten blanke). Men det kan for all del være vippeextensions også, sikkert Endret 8. juni 2014 av Skilpadden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 8. juni 2014 #2469 Del Skrevet 8. juni 2014 Hvorfor skal jeg bli det? Hmm. Øyevippene så bare altfor skarpe ut i forhold til resten av bildet, siden bildet i seg selv ikke er av topp kvalitet. Men det kan for all del være vippeextensions også, sikkert Siden du skriver at du ser det? Hvordan kan du se det når det ikke er tilfelle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 8. juni 2014 #2470 Del Skrevet 8. juni 2014 Online program hvor du kan sminke deg virtuelt. Man ser det på vippene dine at de er fikset på pc'n. Men pen er du uansett Er vel en haug med løsvipper som ser sånn ut. Trenger ikke være photoshoppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 8. juni 2014 #2471 Del Skrevet 8. juni 2014 Siden du skriver at du ser det? Hvordan kan du se det når det ikke er tilfelle? Skal redigere et bilde av meg selv med falske vipper, så du forstår det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 8. juni 2014 #2472 Del Skrevet 8. juni 2014 Er vel en haug med løsvipper som ser sånn ut. Trenger ikke være photoshoppa Jeg har faktisk aldri opplevd å se at løsvipper er blanke. Men det var uansett bare et spørsmål, hvorfor blir alle så defensive med en gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 8. juni 2014 #2473 Del Skrevet 8. juni 2014 Skal redigere et bilde av meg selv med falske vipper, så du forstår det Altså.. Hva er poenget? Er det SÅ viktig for deg å lage et stort styr ut av et uskyldig bilde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 8. juni 2014 #2474 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Jeg har faktisk aldri opplevd å se at løsvipper er blanke. Men det var uansett bare et spørsmål, hvorfor blir alle så defensive med en gang? Var bare morsomt at du skreiv at du kan se det, når du faktisk ikke kan det. Haha. Endret 8. juni 2014 av Pottepalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 8. juni 2014 #2475 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg har faktisk aldri opplevd å se at løsvipper er blanke. Men det var uansett bare et spørsmål, hvorfor blir alle så defensive med en gang? Defensiv faktisk. Kanskje du skal vurdere å ordlegge deg annerledes da, vet du. Og ikke være så bastant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 8. juni 2014 #2476 Del Skrevet 8. juni 2014 Altså.. Hva er poenget? Er det SÅ viktig for deg å lage et stort styr ut av et uskyldig bilde? Stort styr? Ehh Eneste som lager styr er jo deg når du reagerer så voldsomt. Jeg spurte helt uskyldig om hun redigerte bildet sitt på Taaz, som er ment for slike redigeringer. Fortalte jo henne at hun uansett ser pen ut. Og det er jo ingenting galt i å redigere øyevippene sine? Med andre ord gjør du en maur til en elefant, med nettopp den holdningen din. Og du skal være moderator .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 8. juni 2014 #2477 Del Skrevet 8. juni 2014 Var bare morsomt at du skreiv at du kan se det, når du faktisk ikke kan det. Haha. Lo du deg ihjel? Jeg kan fortsatt faktisk også se det For det er akkurat sånn vippene mine blir når de blir redigerte. Har sett mange bilder av løsevipper/vippe extensions, og de ser aldri sånn ut. Og uansett om hun har redigert eller ei, hva faen har det å si? Jenta er pen uansett. Og jeg var bare nysgjerrig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 8. juni 2014 #2478 Del Skrevet 8. juni 2014 Stort styr? Ehh Eneste som lager styr er jo deg når du reagerer så voldsomt. Jeg spurte helt uskyldig om hun redigerte bildet sitt på Taaz, som er ment for slike redigeringer. Fortalte jo henne at hun uansett ser pen ut. Og det er jo ingenting galt i å redigere øyevippene sine? Med andre ord gjør du en maur til en elefant, med nettopp den holdningen din. Og du skal være moderator .. Reagerer jeg voldsomt? Javel, det får du nå bare mene Og at jeg er moderator.. Hva har det med dette å gjøre? Er du som drar inn den rollen, og det kan du ærlig talt holde deg for god for, for den var low altså! Du skal gjerne få forklare hva du mente med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 8. juni 2014 #2479 Del Skrevet 8. juni 2014 Lo du deg ihjel? Jeg kan fortsatt faktisk også se det For det er akkurat sånn vippene mine blir når de blir redigerte. Har sett mange bilder av løsevipper/vippe extensions, og de ser aldri sånn ut. Og uansett om hun har redigert eller ei, hva faen har det å si? Jenta er pen uansett. Og jeg var bare nysgjerrig Nei, du kan faktisk ikke se det, når hun sier at hun ikke har gjort det. Tror du hun lyver da, eller hva er greia? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 8. juni 2014 #2480 Del Skrevet 8. juni 2014 Reagerer jeg voldsomt? Javel, det får du nå bare mene Og at jeg er moderator.. Hva har det med dette å gjøre? Er du som drar inn den rollen, og det kan du ærlig talt holde deg for god for, for den var low altså! Du skal gjerne få forklare hva du mente med det. Haha, hvordan mener du selv at du reagerer da? Jeg bare så for meg at en moderator var litt .. la oss si annerledes på skrivemåten. Aldri vært vitne til at en moderator angriper en som stiller et helt uskyldig spørsmål av ren og skjær nysgjerrighet. Uansett, kjære moderator, la oss nå saken ligge, uten å avspore. Redigert, naturlig, løsvipper, eller extensions. Samma kan det være. Hun er fortsatt en pen kvinne, og jeg var ikke noe annet enn nysgjerrig. Beklager for at det vekket en reaksjon hos deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå