Gjest caramiacaramella Skrevet 17. september 2013 #2241 Del Skrevet 17. september 2013 Så fin Anonymous poster hash: fdafb...905 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2013 #2242 Del Skrevet 17. september 2013 DENNE tar jeg som anonym. Har fått med meg at du ikke liker AB, men det får bare være. Hadde jeg vært eldre, og du mindre glad i menn, så hadde jeg prøvd meg. Hatt en crush på deg ut i fra bildene, elsker utseendet ditt. Uten tvil en dame man blir litt betatt av, ja.... Anonymous poster hash: 8b5a7...2d5 Jeg elsker også kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2013 #2243 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Kontordag og derfor kontorsminke. Endret 28. september 2013 av Gjest 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2244 Del Skrevet 19. september 2013 Fint og enkelt, gjest. Liker harmonien mellom øyenfargen din og leppestiften du har på deg Anonymous poster hash: a9547...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2245 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Kontordag og derfor kontorsminke hadde ikke du en annen hårfarge på forrige bilde? mer brunaktig? har du farget håret svart igjen? fint sminket Anonymous poster hash: 5c70d...d52 Bilde fjernet fra sitering ninuska_, mod Endret 20. september 2013 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2013 #2246 Del Skrevet 19. september 2013 hadde ikke du en annen hårfarge på forrige bilde? mer brunaktig? har du farget håret svart igjen? fint sminket Anonymous poster hash: 5c70d...d52 Jeg er mørk igjen ja fordi min egen hårfarge er for kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norsnew Skrevet 19. september 2013 #2247 Del Skrevet 19. september 2013 hadde ikke du en annen hårfarge på forrige bilde? mer brunaktig? har du farget håret svart igjen? fint sminket Anonymous poster hash: 5c70d...d52 Ja jeg la merke til også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2248 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg er mørk igjen ja fordi min egen hårfarge er for kjedelig. Synd, du var mye penere med det lyse håret og du fikk jo så mange komplimenter her! Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #2249 Del Skrevet 20. september 2013 Synd, du var mye penere med det lyse håret og du fikk jo så mange komplimenter her! Anonymous poster hash: fdafb...905 Vel, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2250 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Kontordag og derfor kontorsminke. Du ser så forbasket glødende ut! Alle fargenyansene, både de du har lagt på og de som er der naturlig, komplementerer hverandre veldig godt. Fantastiske øyne også!! Synes forøvrig du ser smashing ut med mørkt hår også. Anonymous poster hash: 5e094...2f8 Endret 20. september 2013 av Sulosi Bilde slettet, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Username Skrevet 20. september 2013 #2251 Del Skrevet 20. september 2013 Gårsdagens, ikke det beste bildet da det er tatt med dårlig mobil kamera Shitt pomfritt, du er veldig vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2252 Del Skrevet 20. september 2013 Du ser så forbasket glødende ut! Alle fargenyansene, både de du har lagt på og de som er der naturlig, komplementerer hverandre veldig godt. Fantastiske øyne også!! Synes forøvrig du ser smashing ut med mørkt hår også. Anonymous poster hash: 5e094...2f8 Men hun nekter å gjøre noe med øyenbrynene! Anonymous poster hash: 5c70d...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #2253 Del Skrevet 20. september 2013 Du ser så forbasket glødende ut! Alle fargenyansene, både de du har lagt på og de som er der naturlig, komplementerer hverandre veldig godt. Fantastiske øyne også!! Synes forøvrig du ser smashing ut med mørkt hår også. Anonymous poster hash: 5e094...2f8 Beste komplimentet på lenge. Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2254 Del Skrevet 20. september 2013 Vel, takk. Men er det ikke et gammelt bilde du har lagt ut her da? Er sikker på at jeg har sett akkurat det bildet før Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #2255 Del Skrevet 20. september 2013 Men er det ikke et gammelt bilde du har lagt ut her da? Er sikker på at jeg har sett akkurat det bildet før Anonymous poster hash: fdafb...905 Vel, det er en gammel "oppskrift" på min kontorsminke, som jeg bruker ofte og det kan det godt være du har sett før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 20. september 2013 #2256 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg gjør det heller ikke. Liker ikke hvordan det ser ut, synes de blir FOR markerte. Jeg har ganske mørke og fyldige bryn fra naturens side Ikke jeg heller! Jeg er som deg, og har mørke øyenbryn naturlig. Da jeg var liten likte jeg det ikke i det hele tatt, men nå er jeg veldig fornøyd med dem. Det er deilig å slippe å fylle inn øyenbrynene sine hver dag, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #2257 Del Skrevet 21. september 2013 Ikke jeg heller! Jeg er som deg, og har mørke øyenbryn naturlig. Da jeg var liten likte jeg det ikke i det hele tatt, men nå er jeg veldig fornøyd med dem. Det er deilig å slippe å fylle inn øyenbrynene sine hver dag, synes jeg. Det er ikke en diger jobb at det gjør noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiddlesticks Skrevet 21. september 2013 #2258 Del Skrevet 21. september 2013 Først renser jeg ansiktet med clarisonic mia2, og Ole Henriksen aloe vera deep cleanser, så smører jeg ansiktet litt inn med Md formulations moisture defense antioxidant creme, så tar jeg håret bak med hårbånd, og påfører Smashbox photofinish primer i Light versjonen, så tar jeg foundation "stipple" børsten min som er fantastisk (15kr fra ebay, er ikke til å tro! Bare spør om du vil ha selgeren) og påfører Christian dior foundation i 010 jevnt over ansiktet (Dropper ofte foundation steget) Går deretter over med Mac Studiofinish concealer pot i lyseste fargen, NC15, under øynene, på nesevingene og der jeg kan ha en urenhet tilstede. Nå går jeg over til øynene, primer de med enten Stay dont stray fra Benefit, eller smashbox sin lid primer. så bruker jeg en nude farge, enten skinfinish, eller en med litt shimmer i, skifter litt på øyenskygger men liker helst en hudtonet farge, så eyelineren står mer frem. Jeg lager alltid en vinget liner med Maybelline Masterpiece precise eyeliner, den er fantastisk! Så går jeg over til å påføre Lancome Doll Eyes, men den har ALT for mye produkt på børsten, så må alltid over med Clinique high impact mascara rett etterpå, for å jevne det ut, så bruker jeg vippekrølleren. Når jeg er ferdig med øynene, går jeg tilbake til huden, bruker Beatyblender spongen min, veter den damp, og presser den i skinfinishen før jeg presser pudderet over panne, hake, og kinn (bare presser det på, gnir ikke) Deretter går jeg over med litt solpudder, Chocolate Soleil fra Too Faced, kun under kinnbena, litt på templene, også bruker jeg Mac Highlighter i den rosatonede og går over neseryggen, under og over øyenbryn, over kinnbena. På leppene påfører jeg en lett, og kun litt, av en lip balm, eller lip primer, og går over med en lip liner, eventuelt kun lipstick eller lipgloss. Sverger til Yves saint laurent sine rouge volupte, og Lancome la laque fever lip gloss, den er fantastisk.. skulle ønske fargesortimentet var større! Slik sminker jeg meg hver gang jeg skal ut eller vil dolle meg opp Jeg synes det er kjempegøy, og ikke noe jeg føler jeg må å sminke meg, derfor er kanskje rutinen litt større enn de fleste sin. Skulle i utgangspunktet utdanne meg til makeupartist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 21. september 2013 #2259 Del Skrevet 21. september 2013 Det er ikke en diger jobb at det gjør noe. Hei. Nei, det er jeg klar over. Men jeg er litt lat, så tid spart for meg er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #2260 Del Skrevet 21. september 2013 Hei. Nei, det er jeg klar over. Men jeg er litt lat, så tid spart for meg er bra Ser poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå