Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Selv om vi har vært uenige i andre tråder, må jeg bare få sagt at det er en absolutt nydelig hårfarge du har gjest, den kledde du virkelig! :) Har du noen gang hatt sidelugg? Ser for meg at det hadde blitt veldig fint til deg, og at det hadde gitt ansiktet litt mer dybde og form. Sminken ser også bra ut, det eneste jeg ville gjort annerledes er litt mer markerte bryn, men det var fortsatt en veldig fin og glødende høstlook :)

Synes dette var det fineste jeg har sett av deg! Kjempefint med litt farge i huden, og øyensminken var kjempefin! Nydelig dame :)

Takk ladies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om vi har vært uenige i andre tråder, må jeg bare få sagt at det er en absolutt nydelig hårfarge du har gjest, den kledde du virkelig! :) Har du noen gang hatt sidelugg? Ser for meg at det hadde blitt veldig fint til deg, og at det hadde gitt ansiktet litt mer dybde og form. Sminken ser også bra ut, det eneste jeg ville gjort annerledes er litt mer markerte bryn, men det var fortsatt en veldig fin og glødende høstlook :)

Enig i det med hårfargen altså, kledde deg kjempegodt! Og så syns jeg leppefargen gjorde til at du såg "mildere/snillere" og yngre ut :)

Men også enig i det med bryna. Det hadde vært artig Gjest, å se deg med litt mer markerte øyenbryn, litt mer volum i håret og istedetfor eyeliner på våtkanten, heller markert litt under våtkanten, samt litt lysere skygge innerst i øyekroken mot nesen. Da vil øynene bli større og komme mer frem :) Hadde blitt perfekt til deg :)

Anonymous poster hash: fdafb...905

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke bruke mørk øyenskygge desverre, ser ut som en vaskebjørn. Ikke pent..

Så jeg bruker bare litt concealer under øynene, bøyer vippene med tang og et lite lag mascara. Thats it.

Lypsyl bruker jeg også om det teller:) hender jeg slår til med litt rouge også på bedre dager.

Kan ikke sminke meg så mye. Det griser utover fryktelig fort også ser det heller ikke pent ut på meg. Må desverre gå all natura både på dagtid og til fest.

Visst du ikke vil sminke deg så gjør du selvsagt ikke det, men vil du sminke deg så finnes det sminke og metoder som alle kler :) Det har nok litt med teknikk og farger å gjøre, samtidig hva man er vant til. Du trenger ikke å sote med svart øyenskygge for eksempel, du kan bruke lys brun eller en annen farge. Når det gjelder "hudsminke", altså foundation/pudder så må du gå til et parfymeri som finner en tilpasset din hud. Blir den for fet kan den for eksempel skli veldig utover. Samme om du har en veldig fet krem under.

Men de fleste kler en champagnefarget øyenskygge, mascara, foundation og en peachy blush :)

Anonymous poster hash: fdafb...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her nå. Bladde meg litt tilbake og så at Gjest hadde fått så mange komplimenter på det siste bildet sitt. Synd jeg ikke fikk sett det!

På en så grå dag som dette, hadde jeg lyst til å være litt fargeglad, så da ble dette resultatet :) Ser vel egentlig på bildet at jeg burde fortsette å droppe eyelineren nede. Pleier ikke å bruke det, men det er så fint og gjør en stor forskjell - på folk som kler det...synes kanskje det får øyet mitt til å se litt "droopy" ut.

post-43206-0-35581100-1379201028_thumb.j

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man se at du er sminket har du gjort feil. Sminke skal være så diskret at det ikke kan sees.

Anonymous poster hash: 70e87...604
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man se at du er sminket har du gjort feil. Sminke skal være så diskret at det ikke kan sees.

Det må være det dummeste jeg noengang har hørt i forhold til sminke.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man se at du er sminket har du gjort feil. Sminke skal være så diskret at det ikke kan sees. Anonymous poster hash: 70e87...604

Det kommer da for helt an på hvilken look man går for! Går man for en naturlig look kan det være noe sannhet i det du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bestemmer man helt selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med å slenge skit under AB-funksjonen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Bilde slettet, mod.

Så søt du er, Gjest!

Anonymous poster hash: f6f4f...e6a

Endret av Sulosi
Bilde slettet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagens, ikke det beste bildet da det er tatt med dårlig mobil kamera :)

Nydelig. :)

Anonymous poster hash: d016c...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her nå. Bladde meg litt tilbake og så at Gjest hadde fått så mange komplimenter på det siste bildet sitt. Synd jeg ikke fikk sett det!

På en så grå dag som dette, hadde jeg lyst til å være litt fargeglad, så da ble dette resultatet :) Ser vel egentlig på bildet at jeg burde fortsette å droppe eyelineren nede. Pleier ikke å bruke det, men det er så fint og gjør en stor forskjell - på folk som kler det...synes kanskje det får øyet mitt til å se litt "droopy" ut.

Kjempefint. Du fikk soveromsøyne. Sexy.

Gårsdagens, ikke det beste bildet da det er tatt med dårlig mobil kamera :)

Snasen ja.

attachicon.gifimg_43971.jpgSminket meg slik idag jeg!

Dere kan gjerne klikke her http://getbudgetbeautiful.com/2013/09/17/makeup-look-of-the-day/ for å se flere bilder :)

Den lebestiften er steike fin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest caramiacaramella

Kjempefint. Du fikk soveromsøyne. Sexy.

Snasen ja.

Den lebestiften er steike fin!!

Takk for det, jeg er kjempefornøyd med den :) det er Wet'n'Wild's Cherry Blossoms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, jeg er kjempefornøyd med den :) det er Wet'n'Wild's Cherry Blossoms!

Pinadø, de her billigmerkene har blitt så adskillig mye bedre de siste par årene, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DENNE tar jeg som anonym. Har fått med meg at du ikke liker AB, men det får bare være.

Hadde jeg vært eldre, og du mindre glad i menn, så hadde jeg prøvd meg. Hatt en crush på deg ut i fra bildene, elsker utseendet ditt. Uten tvil en dame man blir litt betatt av, ja.... :sjenert:

Anonymous poster hash: 8b5a7...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...